Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

zoo moest even 10 pagina's bijlezen heb me best gedaan geloof ik

@elance owkee meis dacht wilde het je toch even zeggen wat de echoscopiste mij vertelde, maar als jou vlos het goed vond dan is het prima wel leuk dat je hem zo snel gevonden had natuurlijk

@biby je kan hier in nl wel een pretecho laten maken vanaf 16 weken om te kijken wat het word, in princiepe is de 20 weken echo een medische echo en niet iedereen is dan even vrolijk en vriendelijk dat ze willen gaan kijken wat het is helaas

@fliertje supergoed nieuws toch wel heel lief van je man dat hij gebeld heeft zo medelevend helemaal blij allebei gefeliciteerd

@chayennah jaa inmiddels 12 weken en 2 dagen en nu geef ik je toch een virtueel schopje onder je kontje zo hup die roze/blauwe wolk op hou je vast komtie

@kelly1609 welkom meid en gefeliciteerddd

@omg 15 katten moet er niet aan denken nou ben ik zowiezo al geen kattenmens alleen die van me pa is leuk dat is echt een krengetje daar hou ik wel van hahaha

@sjaarine welkom meid jammer dat je zo beroerd ben hopenlijk blijf je dat niet en als het echt onhoudbaar word even je verloskundige bellen of je niet iets kan krijgen

@ingem wowwwwwwwwww wat een prachtige echo helemaal af gewoon nog beetje doorgroeien en klaar is kind en dat neusje kijk dan en lijkt wel of hij ze toch uitsteekt hahahahaha

hier alles goed eigenlijk niets bijzonders behalve genieten van het weer :D:D:D

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Mamaatjevan5, wat denk jij van mijn echo? Jongetje of meisje??

Ben benieuwd!!

3. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    @IngeM

Volgens mij een jongen

wel of hij ze toch uitsteekt

4. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo ingem!!
    Geniet er lekker van!

Mijn datum is ook weg...
    4-2-2013 uitgerekend
    En 10-8 weer controle gyn!

Wens iedereen een fijne dag vandaag,wat is het toch lekker weer!!!!!

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh mijn euro valt!
    Ik denk dat ik de verkeerde lijst heb genomen om aan te passen :)
    (had er vrijdag 2 gepost omdat ik nog een aanpassing had gedaan)
    Ja niet moeilijk dan dat het niet klopt.

Haha, morgen pas ik hem aan hoor ;)

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Kinderwagen, hoe hebben mama’s hier dat gedaan met kids die snel op elkaar volgen?? Of hoe gaan jullie dat doen? Onze kleine loopt nog niet… en weet eigenlijk niet zo goed of ik een duowagen moet aanschaffen of zijn er nog anderen opties?? HELP ;)

Sjaarine, welkom en gefeliciteerd!

Zwangerschapsmasker, ben ik niet zo bang voor eigenlijk… gewoon goed smeren

mamaVS, haha dat ga je idd niet lang meer volhouden :p

chayennah, gelukkig mindert het en hoop dat het nu ook eens stopt…

Niekje, leuk het is bijna zover!! Geniet ervan woensdag :D

Zwangerwens, haha lekker ontspannen ritje dus ;)

IngeM, mooi! Lekker nagenieten nu :D

Elance, misschien niet de laatste lijst gepakt… (o je was er al achter hahaha)

Ik ga lekker naar buiten saluut:cool:

7. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Zijn er hier ook nog andere die gewoon moeten werken :( hahaha.

Maar ik mag niet klagen hoor heb a.s. vrijdag een vrije dag gekregen om lekker een dagje met m'n man leuke dingen te gaan doen :)

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ikke ;)
    Volgende week dinsdag laatste dag, woensdag eerste dag verlof en mijn verjaardag, reden voor feest :D
    per 16/08 weer gaan werken :( maar daar denken we nu nog niet aan ;)

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    waaaaah over een uur me echo!!

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @kleinduimpje: mijn vakantie zit er alweer op, dus ik moet ook gewoon werken. Op maandag heb ik altijd mijn mamadag, dus vandaag ben ik vrij, maar morgen gewoon weer aan de bak!

@foeske: ik heb me ook al afgevraagd wat te doen met de kinderwagen. Voor onze zoon hebben we nu een Joolz, die bevalt heel goed. Als de baby geboren is, is onze zoon net 1 jaar, dus de kans is er dat hij dan nog niet kan lopen. Ik vind het eigenlijk nogal duur om er een tweede kinderwagen bij te kopen. Denk dat ik de Joolz voor de baby gebruik en voor onze zoon een goedkope buggy koop. Hoewel je in je eentje natuurlijk niet twee karren kunt voortduwen... Eventueel de baby in de draagzak en de grote man in de kar kan natuurlijk ook. Ach, we zien wel. Overal is een oplossing voor.

@lovelymom: spannend hoor!

11. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik wil heel graag een draagzak, niet zo'n draagdoek maar gewoon een zitje dat je baby op je borst zit.
    Toen ik nog baby was, was dat het enige wat mij kon kalmeren :D (had nogal wat last van krampjes, heb ook maar 3 maanden een fopspeen moeten hebben om mijn pijn op te kunnen botvieren, toen mijn krampen weg waren mocht de fopspeen van mijn part ook weg :p)
    Lijkt me super gaaf om mijn eigen baby lekker tegen mijn borst te houden als ik ga wandelen of andere dingen doe. Heerlijk :D

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dan zou ik echt een draagdoek nemen
    van een draagzak krijg je echt last van je rug en een doek niet want die wordt verdeelt over heel je rug

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben een draagzak van babyBjorn en die is heel goed. Heeft extra banden om je rug en steunt voldoende. Is er wel een uit een wat duurder segment. Goedkopere geven wellicht minder steun...

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik heb eens zo'n draagdoek geprobeerd toen een vriendin van me bevallen was, maar ik vond het zo onhandig. Was niet iets voor mij ;)

15. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge, Jeej! gefeliciteerd!!

@buggy, wij hadden een duo wagen achter elkaar gekocht. ideaal in begin met babynestje en daarna 2 alletwee zitten.
    gebruiken m nog:)
    gaan nu een andere aanschaffen;) voor naastelkaar waar ook 2 mc op kunnen;)

@draagdoek, moet je wel type voor zijn indd, want je zit echt helemaal in zon doek;)
    had zelg een zak ook van babybjorn ofzo, zit ook band om de heupen, dus heel fijn!

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Draagdoek, had ik ook al over nagedacht, maar met mijn gebreken misschien niet handig + dat ik het zo gemakkelijk vind dat de kleine in de maxicosi kan blijven liggen…

Lovelymom, veel plezier, laat ons wel ff mee genieten hé?!

Ben even aan het afkoelen binnen terwijl J z'n fruit eet en wat drinkt... straks weer lekker naar buiten, ben al bijna 'n negertje ;)

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit je in de volle zon? Houdt ik echt niet vol, wordt dan helemaal gek:D

18. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha heerlijk foeske;) lekker zonnen:) ook heerlijk voor de keine J!
    ow ja, wij hadden ook een meerijplankje op de enkele quinny, maar das alleen voor korte stukjes want zuslief was nog te klein om daar lang op te staan:)

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames, help me even aub,

morgen komt manlief eerder thuis en kunnen we nog even heerlijk gaan zwemmen, ik wou daar dan ook een soort van picknicken. Maar wat kan ik allemaal meenemen?

Dacht zelf aan broodjes, salade gemaakt van sla, komkommer tomaat etc en fruit, maar heb het gevoel iets te missen? Jullie ideee voor een lekkere picknick?

20. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf ook niet helemaal in de zon te gaan zitten hoor,veelste bang dat ik een zwangerschapsmasker oploop haha alleen me benen vind ik meer dan genoeg! (En zelfs dat vind ik te heet)
    Zit lekker in de schaduw,heerlijk!!
    Zo eten maken en dan heerlijk buiten eten joehoee het kan weer!!!

Deel Deze Pagina