Hoi allemaal! Alweer een tijdje geleden dat k hier geweest ben, maar heb genoten van het tot nu toe prachtige weer! lekker buiten aan het rommelen geweest! Morgen eindelijk naar de vk, en dan woensdag een echo! Wat komen er hier leuke verhalen voorbij! Zag een super echo en een picknick.. Krijg spontaan weer honger. Zijn jullie buikjes ook zo hard aan de zijkant? Mijn buik(je) is zo hard dat ik niet eens meer op mn buik kan slapen omdat t zeer doet.. nou moest ik dat toch al af gaan leren omdat het echt niet meer kan straks, maar had me nog wel een paar lekkere slaap maanden voor gesteld!
Zwangerwens, ikkuh wel hoor ben een echte zonaanbidder kan me niet warm genoeg zijn Meerijdplankjes, had dit wel ideaal gevonden al mnr. Zelf zou lopen maar zoals het er nu uitziet gaat dat nog wel ff duren En hij wil ook graag alles zien, weet niet of dit kan met een zitje op het plankje Picknick, fruitdrankjes/smoothies? Lekker hoor jip en janneke champagne Duowagen, denk dat we toch maar voor deze optie gaan wel zo comfortabel voor beide kids en mezelf Alcohol, ik heb zooooooooon zin in een kriekje met dit weer doe het uiteraard niet maar weet dat er van wieckse ook 0,0% rosébier is Morgen maar ff om een boodschapje Eten, heb met het warme weer altijd moeite om te verzinnen wat te eten. Dus vanavond brood met salade gegeten en aangezien hubby niets eet waar vitamientjes in zitten kreeg hij gebakken eieren Fliertje hahaha, beter op die manier vergeetachtig dan op mijn manier ik vergeet n.l. gewoon dingen die toch echt op mn lijstje staan (en dat 3 weken achtereen) mamaVS, super zeg! En ben ook wel benieuwd naar de injecties harde buik, hier niet heb genoeg bumper om het zo maar te noemen
ohhhhhhh heb zo zin in pizza!! Zie ik net ook nog pizza op de tv!! Ben in staat op pizza te bestellen en lekker op bed op te eten!
Wetrusten allemaal! Ben zooooo ontzettend moe, dat ik het voor vanavond voor gezien hou. Spreek jullie morgen weer!
Zoveel berichtjes plaatsen jullie haha! Maar ik heb dus al 3 echos gehad .. 1 bij de verloskundige met 6 weken. Bij de gyn een dag later omdat hij het niet kon geloven dat ik zwanger was. En met 9 weken 1 gehad. Daarom heb ik er nu straks 1 met 13weken. En morgen een afspraak maken voor nekplooimeting dat gebeurd dan tussen de 11 en 14 weken. Heb ook liever vandaag als morgen alweer een echo maarja Heerlijk dat jullie zo genieten van het weer! Hoop dat het voor mij er ook aan gaat komen. Want ik ben nog steeds beroerd vandaag gingen wij barbequen bij mijn moeder maar heb bijna niets gegeten , kan sowieso geen vlees eten sinds ik zwanger ben lukt gewoon niet.. misselijk.. En die koppijn pff niet te harden! Maar het is allemaal voor het goede doel! en dat probeer ik in mn achterhoofd te houden !
Goedemorgen dames! Wat een mooie echo lovelymam! Over een half uurtje mogen wij onze kleine uk weer bewonderen. Ik weet niet waarom maar heb geen oog dicht gedaan vannacht. Ik hoop dat ik straks ook weer een mooie echo kan laten zien
Het blijft volgens mij bij elke echo spannend hoor Kelly! Heb zelf nu al 3 echo's gehad en weet nu al dat ik volgende week woensdag geen oog dicht doe voor de echo op donderdag Maar is gezonde spanning joh hahaha Voor iedereen die vakantie heeft, geniet lekker van het prachtige weer, ik blijf vandaag lekker binnen bij de airco op m'n werk haha
Zwangerschapslijst februari 2013 64 mama's!! vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 Kinderwens1983 -------------(1e, fv, ZH, gesl weten) mamsie1989 -------------------(1e) 02-02-2013 Melkos -----------------------------(1e) Pip24 ------------------------------(2e , ZH, gesl weten) tippie ------------------------------(1e) chayennah ----------------------(3e, fv, ZH, gesl weten) 03-02-2013 Niekje84 -------------------------(1e, ZH) Radjnie Jonneke83 ----------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) mamaSylvia1975 ------------(3e, bv, geslacht weten) Ank88-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl niet weten, foeske ------------------------------(2e,fv, ZH,gesl niet weten) Pip1986-------------------------- (1e, bv) 04-02-2013 MamavanDaisy ---------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Groentje22106 ----------------(1e, bv, ZH gesl weten) Mama in spe------------------- (2e, bv, ZH, gesl weten) Woezel25 ------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) Biby 05-02-2013 IngeM -----------------------------(1e,ZH, geslacht weten) 06-02-2013 Duckertje -------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) CindyW----------------------------(3e, bv, ZH, gesl weten) Jijdaar -----------------------------(3e & 4e, bv, ZH, gesl weten) 07-02-2013 Caatje76 -------------------------(1e, bv, thuis, gesl weten) 09-02-2013 Sas87 pompeuske ----------------------(1e) noa80-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl weten) 10-02-2013 Sammie84 ----------------------(2e) 1981 Elance -----------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) 11-02-2013 Sukke -------------------------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Elsemieke ------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) zwangerwens -------------------(1e, bv, gesl niet weten) Ceyden ----------------------------(1e) 13-02-2013 Ketie Harvast Elijfay ----------------------------- (ZH, gesl weten) 14-02-2013 wonderful ------------------------(2e) linnie83-------------------------- (3e,ZH) Mamma van Maryam ------(2e) girafje -----------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Sopann ---------------------------(1e, bv, gesl weten) Kaat888 --------------------------(1e) Ella22------------------------------() 15-02-2013 aqua mvNala ----------------------------(3e, BV, thuis, gesl niet weten) 16-02-2013 Manonvd--------------------------(1e, bv/fv, ZH, gesl weten) Sjaarine---------------------------(1e) 17-02-2013 Kelly1609------------------------(1e, fv, ZH, gesl weten) 18-02-2013 Roosenzo -----------------------(3e, fv, thuis, gesl weten) Kleinduimpje Rums 19-02-2013 S1978 collo003 --------------------------(3e, ZH, gesl weten) jufjip --------------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) 21-02-2013 Es1983 Esmeralda1987 ----------------(2e) lovelymom -----------------------(3e,thuis,bv, gesl niet weten) jillz ----------------------------------(1e) 22-02-2013 paloe -------------------------------(3e, bv, gesl weten) 25-02-2013 Mamaatjevan5-----------------(6e, gesl weten) 26-02-2013 Babybelle-------------------------() 27-02-2013 fliertje 28-02-2013 lin2012 02-03-2013 June86--------------------------------() Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven... Ceilo Liefde87 Peetjo Lilaa Fiore timon romy1980 Micha Noorus.. Leonizzie Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Laatste lijst? Zoek op zwangerschapslijst februari 2013
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 24-07 kinderwens2010 --intake VK + echo Jonneke83-----------nekplooimeting en termijnecho Kelly1609------------ termijnecho 25-07 Niekje84 -------------echo Noa80------------------vk Fliertje-----------------termijnecho 26-07 Mama in spe-------echo Papa2011------------termijnecho Ank88------------------echo en vk 27-07 Collo003-------------- Echo 30-07 mamavandaisey--vk en echo tippie-------------------termijnecho CindyW --------------- nekplooimeting + gyn 31-07 IngeM -----------------VK Zwangerwens ----- termijnecho VK 01-08 Fliertje-----------------termijnecho Foeske-----------------gyn en echo 02-08 Sukke------------------ termijnecho Pip1986------------- echo ivm cyste 04-08 Mamaatjevan5--- termijnecho 06-08 Kelly1609 ----------- controle VK 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole 08-08 Noa80------------------vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk Elijfay --------------- termijnecho en intake vk 10-08 Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn Biby---------------------- Controle gyn 16-08 Jijdaar----------------- echo gyn 21-08 Girafje------------------afspraak vk Mamavan5-----------afspraak vk Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
Zo, lijsten zijn bijgewerkt, hopelijk heb ik nu niets over het hoofd gezien Ik zie dat er weer wat echo's zijn vandaag en een nekplooimeting, super spannend! Ik duim hoor meiden!
Mooie echo lovelymom!!! @Kelly, veel plezier vandaag! Nou wij gaan ons autootje bekijken/ophalen ben benieuwd