Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Haha, ja daar kan ik soms ook meteen zin in hebben , vooral als ik iets ruik dat er op lijkt :D

Gisteren had ik zo een zin in gedroogde worst, ik ben er dan maar gaan halen (ook wat druiven meegenomen haha :p, de kassierster keek raar ;)) en de helft is al gesneuveld en nu komt het water me alweer in de mond als ik er aan denk.
    Zoooo heerlijk! (en ik heb zeker al 5 jaar geen gedroogde worst meer gegeten, als het al niet langer geleden is ;))

Manlief vroeg gisteren dan aan me toen ik ze aan het verorberen was 'is dat nou een zwangerschapsgoestje?' (zoals ze dat in België zeggen) hahahaha ach als het dat maar is ;)

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
  3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Heb de Wieckse witte 0,0% in huis hoor :D hihi

Lovelymom, mooi, lijkt wel of de beeb aan het duimen is ;) veel plezier bij de brouwersdam, was ik 3 weken terug :D

Kelly, mooi dat alles goed was! En mooie echo :D krijg je nu bekkenbodemspier- oefeningen?? (so mooi woord voor galgje :p)

Fliertje, mooie actie (pannenkoeken)! Als ik iets echt niet lust is het dat wel hihi :p

Hier al een volle ochtend achter de rug. Fysio, boodschappen, boodschappen voor vriendin gehaald. En nu maar even helemaal niets meer dacht ik zo… De fysio heeft me helemaal afgebeuld alles doet pijn dus rust is de beste remedie:)

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nou vanavond er dan maar 1 lekker op drinken!

Hier ook al weer drukte achter de rug. Ook fysio en boodschappen en net alles klaar gemaakt voor de picknick. Dus nu zo bikini aan en nog effe achterhuis liggen (denk ik schaduw haha) En dan wacht op manlief zodat we heerlijk even kunnen zwemmen!!

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @kleinduimpje ik heb dat ook nu hoor vooral kaas enzo terwijl ik het echt lekker vind maar die lucht bah bah bah hahaha

@foeske jij heb al een hele dagtaak achter de rug, ik ook hoor vooral op me kont blijven zitten schande eigenlijk maar ja gewoon geen fut ff

6. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat was zeker een interessant verhaaltje elance!

@mamaatjevan5
    Ik heb alleen 1 was gedraaid en buiten opgehangen!
    Ik zie gewoon dat het al droog is maar kan de fut niet vinden om hem af te halen.... Erg eigenlijk hè? Maar op je billen zitten de hele dag is toch ook een drukke bezigheidstherapie?? Hahaha

voor de rest van alle dames,RESPECT dat jullie zo druk zijn geweest!!!

Ik ga ijsje numero....? (veel) pakken en weer heerlijk onder de parasol zitten puffen!!
    Succes allemaal!

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik probeer te werken met het geluid van iemand die de haag scheert achter me (geen airco dus het raam staat open :() en ik geniet van mijn druifjes (heerlijk fris uit de koelkast)
    Ijsje is voor straks als ik thuis ben.

Die laatste week voor de vakantie is er toch écht te veel aan... pff, zou zo graag al thuis zijn, maar nog even tandjes bijten ;)

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @Foeske, ik denk wel dat ik oefeningen ga krijgen. Ze moeten me nog steeds terug bellen

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames, gisteren even migraine aanval overleefd...pffff nu weer een beetje mens. Zit lekker in de tuin, kindjes liggen op bed, wat een weelde!

Heb alleen wel weer enorme honger gekregen van het teruglezen....

10. Ceyden

Ceyden Lid

11 jun 2012
    40
    0
    0
    Hallo dames,

weer leuke echo's en ervaringen gelezen
    Ik ben net terug van vakantie, daar is alles wel goed gegaan, alleen door de hitte heb ik enorm veel vocht vast gehouden.
    zit inmiddels in mijn 11e week... Heb de intake bij de vk al gehad, ze hebben geen echo gedaan, die heb ik 2 aug.

Lijkt me leuk om te weten wat jullie voelen/ meemaken
    Mijn reukvermogen is weer full time actief, mijn borsten zijn gevoelig, ik word heel snel moe, val ook voor 10e al in slaap :)
    en ben al aangekomen. Hebben jullie al een zwangere buik? bij mij is het nog niet echt te zien... ik voel me wel zwaarder en breder.
    Welke babyspullen hebben jullie al aangeschaft? ik ben continu aan het surfen op internet, weet eigenlijk ook niet wat ik echt nodig heb en wat niet...

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hoi Ceyden, leuk dat je er weer bent :).
    Hoe ik me voel... hmm... m'n moeheid wordt voor mijn gevoel wel wat minder nu, borsten doen nog wel erg pijn en ook ik ben al wat aangekomen. Nu ben ik al stevig van mezelf dus ik had al een buik :) maar begin wel te zien dat ie anders van vorm gaat worden.

Ik heb zelf nog niet veel aangeschaft, maar we hebben al heel veel gekregen. M'n tante had nog veel spullen staan dus die hebben wij al gekregen. Wat ik zelf heb aangeschaft is een campingbedje, een boxkleed en een waskussen, had dit gekocht omdat het in de aanbieding was bij babydump ;)

Ik weet ook nog niet wat ik wel en niet nodig heb, maar dat zal in de loop van de maanden wel komen.

12. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ceyden, hopelijk heb je een leuke vakantie achter de rug en zijn de batterijen weer helemaal opgeladen ;)

Ik heb weinig last eigenlijk. Mijn borsten zijn al gevoelig sinds mijn ovulatie, dus dat ben ik al gewoon. De misselijkheid blijft aanwezig, vooral 's morgens of als ik lange tijd niet gegeten heb. Ik heb wel snel een hongergevoel, dus daar moet ik me op voorbereiden (koekjes en fruit mee naar het werk).

Ik ben heel moe, 's avonds lig ik al half te slapen in de bank en 's morgens raak ik echt niet wakker, manlief moet me dan echt uit bed schoppen bijna.

Wat de buik betreft, die begint wel al te groeien. Er is al een klein bobbeltje te zien onder mijn navel, maar ik zie er gewoon over het algemeen een stuk dikker uit vind ik zelf. Alles wordt ook omhoog geduwd enzo, is maar normaal eigenlijk hé.

Oh en enorm winderig ;) maar ik kan moeilijk de hele dag naar het wc lopen vind ik en dan voel ik het gebroebel in mijn buik, maar goed, straks lekker naar huis en even naar het wc gaan :p

13. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Oja en ik kan slecht naar de wc (als jullie begrijpen wat ik bedoel)

14. kinderwens2010

kinderwens2010 Actief lid

29 jan 2012
    111
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ook ik meld me weer eens.. Ik lees wel mee maar antwoord wat minder.
    Vanmorgen de echo gehad..wow wat byzonder!! Het was heel duidelijk en ze waren zeer tevreden!! Het 'zwaaide' naar ons, zo mooi!!
    Ik ben wel teruggezet want aan de grote van de baby te zien ben ik nu 9w3 , wat neerkomt op 23 febr uitgeteld.

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Heb het even in het rood gezet voor de lijst morgen ;)

16. Ceyden

Ceyden Lid

11 jun 2012
    40
    0
    0
    hahah ik begrijp heel goed wat je bedoeld :) Heb hetzelfde namelijk.. weet niet wat ik moet eten of drinken om het weer op gang te brengen.. aangezien we ook geen hulpmiddel mogen gebruiken..

de meeste dingen maak ik ook mee. Dat constant hongergevoel heb ik ook, maar ik probeer me in te houden, omdat ik de zwangerschap ben ingegaan met een overgewicht.
    Nog even en ik ben over de 1e trimester heen, hoop dan dat ik fitter ben.

17. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @ceyden, ik merk vrij weinig. Ben alleen erg moe, (ben net weer wakker), moet veel plassen en in het begin had ik gevoelige borsten maar dat valt nu wel weer mee.

Ik merk in mijn broeken wel dat ik dikker wordt maar verder nog niet.

Wij hebben een kinderkamer, wandelwagen (maxi cosi mura 4) en een box al gekocht. Allen voor een erg leuke prijs op marktplaats.

Aankleedkussen en badje hebben we van vrienden en van mijn opa en oma mochten we een kinderstoel uitkiezen en dat is de dapper meegroeistoel geworden.

Verder wachten we nog tot na de pretecho.

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @biby jaa vind het eigenlijk best respect hebben dat ik zo op me kont kan blijven zitten die nu eigenlijk best pijnlijk aandoet maar owkee normaal kom je daar met al die kids niet zo makkelijk vanaf maar zwembadjes doen wonderen :D

@elance balen dat je in zo een werkplek moet zitten hopen dat je straks lekker thuis bent en over eten gesproken had ineens zin in komkommer hebben we dat toch niet in huis :O

@ceyden welkom terug van je vakantie veel drinken voor je vochtophoping, hier eigenlijk alles al aangeschaft of hadden we nog das het voordeel van al kids hebben bij me zoontje heb ik enorm veel nieuwe dingen aangeschaft (alleen omdat het een jongen was na 4 meiden) hier niet echt kwaaltjes soms last van me borsten met vlaagjes misselijk vooral moe en lui maar mag niet klagen o ja en nog steeds veel plassen

@kinderwens2010 gefeliciteerd met je echo lekker genieten

hier dus vooral op me kont gezeten af en toe lekker wat water over me heen gehad leuukkkkk, manlief is aan het koken :D:D en ik ben aan het bijlezen op ZP (volgens mij heel ZP uitgelezen maar owkee)

hoe is het met de dames die een echo hebben vandaag ben erg nieuwsgierig natuurlijk:)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Poeh, het wordt warm in de tuin zeg. Meiden lopen lekker in hun blote billen met water te spelen. Wordt hi af en toe gewassen met een afwasborstel....nice
    Verder beginnen mijn broeken echt te knellen bij mijn buik. Hebik met vlaagjes last van misselijkheid maar het meest last van moe en luiheid. Pffff kan de hele dag op mijn kont zitten.

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    zwangerwens, hoe was de picknick nog? niets vergeten? ;)

heb vandaag m'n dagcurve (suikercontrole) alles ziet er tot nu toe goed uit!

ijsje, hier nog maar 1 op hmmm

collo, welkom back :D

ceyden, fijn dat de vakantie goed was:)

kinderwens, fijn dat alles goed was!

jelte heeft een waterspeeltafel al in gebruik! hij vind het prachtig (en ik uiteraard ook)

Deel Deze Pagina