Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst Februari 2013
    [/FONT]

25-07
    Niekje84 -------------echo
    Noa80------------------vk
    Fliertje-----------------termijnecho

26-07
    Mama in spe-------echo
    Papa2011------------termijnecho
    Ank88------------------echo en vk

27-07
    Collo003-------------- Echo

30-07
    mamavandaisey--vk en echo
    tippie-------------------termijnecho
    CindyW --------------- nekplooimeting + gyn

31-07
    IngeM -----------------VK
    Zwangerwens ----- termijnecho VK

01-08
    Fliertje-----------------termijnecho
    Foeske-----------------gyn en echo
    Girafje ----------------termijnecho

02-08

Sukke------------------ termijnecho
    Pip1986------------- echo ivm cyste
    Kleinduimpje ---- termijnecho + uitleg nekplooimeting

04-08
    Mamaatjevan5--- termijnecho

06-08
    Kelly1609 ----------- controle VK

07-08
    Elance-----------------echo, bloedconrole

08-08
    Noa80------------------vk

09-08

Mama in spe ------2e afspraak VK
    Lovelymom---------vk
    Elijfay --------------- termijnecho en intake vk

10-08
    Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn
    Biby---------------------- Controle gyn

16-08
    Jijdaar----------------- echo gyn

21-08
    Girafje------------------afspraak vk
    Mamavan5-----------afspraak vk

25-08
    Kelly1609 ------------ geslachtsbepaling

28-08
    Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling

Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood.
    Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Goedemorgen dames!

Ik zie dat er weer 3 echo's op het programma staan vandaag, spannend!
    We hebben inderdaad al even niets gehoord van Roosenzo, hopelijk gaat het wel goed met haar.

@ kinderwagen: wij gaan voor de maxi cosi mura 3 in het bruin met een draagmand en de autostoel (cabriofix). We zullen hem waarschijnlijk wel kopen ergens in september of oktober ofzo. Het is niet dringend hé ;)

Gisterenavond ben ik na het eten als een blok in slaap gevallen in de bank, heb ik lekker 2uurtjes geslapen maar ik moest helaas nog de strijk doen, dus dan maar opgestaan. Ik was zo duizelig... Vanmorgen werd ik om 6u wakker omdat ik nodig naar het toilet moest en ook weer zo duizelig, ik liep echt te wankelen op mijn benen.
    Vond ik best eng, vooral toen ik vanmorgen de trap af moest met de hond in mijn armen vond ik het heel eng, stel dat ik zou vallen ofzo...
    Nu draait het nog steeds een beetje maar goed, het is al beter.

Omvang van de buik hier:
    Vanmorgen had ik eerst een kleedje aan maar ik voelde me er toch heel dik in. Dan maar een gewone broek aangedaan (zwangerschapsbroek weliswaar :p) en een t-shirt erboven, maar dat ging ook niet, dan maar een ander t-shirt dat wat donkerder is gedaan en daar voelde ik me wat beter in.
    Ging vanmorgen nog even langs de krantenwinkel, en iedereen daar meteen staren naar mijn buik...
    Ik kan er dus echt niet meer omheen, mijn buik groeit.
    Maar voor mij is het nog geen mooie zwangerschapsbuik, eerder een dikke buik ofzo, precies alsof ik een week op mc donalds geleefd heb. Voel me er nog niet 100% lekker bij, maar dat komt wel naarmate het een mooie toeter wordt.
    Daar kijk ik wel al naar uit :D

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Gaapppp! Goedemorgen!

Dochter heeft nu al 2 nachten achter elkaar in haar bed geplast met als gevolg 2 gebroken nachten voor mij. Zij sliep na 10 minuten weer, ik na een uur of zo...
    Gelukkig hoef ik niets vandaag, enkel op visite bij mijn moeder!

@ Maxi Cosi Mura 4: Top wagen! Heb hem zelf en loopt heerlijk, grote bak en je kunt redelijk wat boodschappen meenemen in het mandje. Je kunt het zitje op 2 manieren in de wagen zetten zodat de kleine naar jou kan kijken in het begin en later naar de wegkant toe zodat het kan zien waar je naar toe loopt.
    Voordeel is ook dat je de duwstang in hoogte kunt verstellen!
    Vooral prettig als er een flink lengte verschil tussen papa en mama zit ;)
    Vind een driewieler zelf niet praktisch, omdat ze eerder omvallen. Mijn dochter klimt nu zelf in de wagen zonder problemen/.

4. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Goedemorgen,
    Van mij ook al een tijdje niks meer gehoord had even beetje afstand genomen omdat ik zo angstig ben voor een MA heb morgen ochtend eindelijk me eerste echo spannend:) hopelijk is alles goed
    Groetjes

5. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morgen!!

@kelly: fijne vakantie!

@foeske: ja jeetje zeg, die nieuwsgierigheid kan echt niet ;) We waren in Wolphaartsdijk, niet ver van Goes. Hebben auto gepakt naar het Noordzeestrand; heerlijk!

@elance: ik ken het gevoel van je buik. Ik kan m'n buik nu niet meer zo inhouden dat hij helemaal plat is. Maar bij mij is het ook meer een dikke buik, inderdaad alsof ik ben aangekomen door heel veel te eten.. Voel me er ook nog niet helemaal op m'n gemak bij hoor! Wellicht als hey meer een ronding wordt wel, maar nu zijn het gewoon vetrolletjes ;)

@vandaag: niks op de planning, heerlijk! Vanochtend bij chiropractor geweest. Gelukkig idd meer beknelde spier. Ze heeft flink gekneed en moet volgende week terugkomen. Ze zei wel dat hey wat eerder kon ontstaan nu dan normaal bij mij (heb sowieso al zwakke onderrug), door de hormonen. Moest goed blijven bewegen!

Verder vanaaf bbq gepland met vrienden, maar vriendinnetje is helaas ziek dus ze komen niet. Jammer, maar dan kunnen vriendlief en ik wellicht gewoon samen bbq-en. Moet ik dus wel nog uit m'n luie ligstoel opstaan voor boodschappen... Dat wordt lastig! :p

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Elance, wat een verkleedpartij ;) In het begin lijkt het volgens mij altijd eerst alsof je verdict ipv zwanger zijn ;) misschien een troost…

Kinderwagen, heb eens rondgeneusd op internet voor een duowagen. En het gene wat ik zie is natuurlijk weer niet betaalbaar :p hmmm misschien toch maar marktplaats in de gaten houden…

Manon, hihi. Ik ken het Leuk hoor!

Onze vakantie net betaald, kan niet wachten tot het zover is!!

Ik ga weer naar buiten. Heb alweer heel wat gedaan. Was hangt buiten, kleine man is weer helemaal fris, naar de markt geweest… En ooo kom ik thuis met m’n krat voor MvM… Ben ik dus vergeten inleveren zeg :( Om eerlijk te zijn heb ik echt geen zin meer om terug te rijden (15min.)!! Denk dat ik dus maar een weekje plassen oversla OEPS

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Foeske: ja ik denk dat ook wel. Hopelijk straks een mooie toeter, zou wel leuk zijn ;)

MvM: hoef je dat nu nog te doen? Ik dacht dat het maar tot aan week 12 moest, dus je bent er eigenlijk al zo goed als van vrijgesteld.
    Vind het nog steeds jammer dat ik er niet aan heb meegedaan maar ik zou niet weten waar je dat kunt doen hier in België.
    Heb rondgeneusd en gevraagd en niets gevonden.

8. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @foeske: komen ze bij jou de flessen niet ophalen dan? Bij mij wel. Ik zet ze elke woensdag buiten klaar en als ik dan thuiskom na werk staan er nieuwe. Net kwam die jongen ook, lag ik in de tuin.. Schrok hij van haha! Ik ben ze ook een keertje vergeten in te leveren, maar had toen wel nieuwe ontvangen. Week erna stonden er dus gewoon 4 kratten hier om ingeleverd te worden!

@elance: je kan tot 16 weken meedoen! Dus ik mag nog 5 weken in een potje plassen nu hihi ;)

9. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

Goedemorgen!!!

Als je volgende keer de lijst weer gaat bijwerken,mag je bij mij neerzetten dat we het geslacht Heeeeeeel graag willen weten!! ;)

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Komt in orde ;)

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Super mooie echo gehad!! Heb zelf het hartje mogen horen:D:D Helemaal geweldig !! en wat grappig dat het hoofdje het grootste is van alles:D:D

@ Mamaatjevan 5 wat denk jij???

Bijgevoegde bestanden:

12. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wauw mooie echo !

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    thanks meid! ben ook helemaal blij!!

14. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Ik heb ook een figuur of ik elke vet eet hoor!
    Moet soms gewoon om mezelf lachen als ik in de spiegel kijk!
    Zie dan 2 dikke rollen hangen hahaha
    Ach dames... Misschien nog een weekje of 2,3 dan komt onze navel naar voren en krijgen we (eindelijk) een ROND buikje!!! Tenminste dat hoop ik....ken het gevoel goed,dat nakijken in de supermarkt enzo! Je hoort ze denken,zwanger of toch teveel gegeten?
    Ook ik trek wel een zwangerschapsbroek aan maar dan met een wijd shirt erop,vallen doe rollen niet zo op hahaha
    Nou dames geniet lekker van jullie rolletjes en natuurlijk van het mooie weer!!!!

Liefs biby

15. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    I'm proud off my rolles :p hahaha

16. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo fliertje!!
    Schattig om te zien hè??

En kleinduimpje,ik ben er een klein beetje trots op!
    Maar verdoezel hem (nog) wel haha

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik verdoezel het niet, heb nu ook geen wijde t-shirts hangen, ook geen super strakke maar gewone t-shirts. Ik draag ze nog steeds en je ziet mijn buik. soms zijn de band van mijn zwangerschapsbroek omdat het t-shirt omhoog kruipt.

Mijn collega vroeg net hoe ik me voelde, en ik zei gewoon 'dik' :D moest ze even lachen maar ze stelde me ook gerust dat er snel een mooie buik voor in de plaats ging komen.
    Ik ben er stiekem wel een klein beetje trots op en ik hoop gewoon als ik gezichten zie dat ze denken 'zwanger?' en niet 'verdikt?'.

Ach eigenlijk probeer ik zoveel mogelijk te genieten van alle fases in de zwangerschap, voor mij mag de tijd heel traag gaan. :p

18. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Zo het is opeens stil, ik denk dat jullie allemaal buiten aan het genieten zijn van het mooie weertje :D
    En ik geef jullie geen ongelijk.

Ik sleep me al de hele dag vooruit, het gaat echt niet, zo futloos, zo niet geconcentreerd... Nog 4 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie, welverdiend na 7 maanden werken vind ik ;)
    Het leven als student was toch leuker hoor, lekker 3 maanden vakantie als je het goed deed tijdens de examens.
    Oh wat mis ik dat :p

19. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Ja ik vond het ook al verdacht stil :)

Ik mag lekker vandaag om 4 uur naar huis, gaan we lekker bbqen. Is hier ook super rustig op het werk.

Ik heb pas 24 augustus een paar dagen vrij, maar ja hebben in april al 2 weken gehad omdat we toen zijn getrouwd :)

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    fliertjee jeeeje!!!!

pff ben vandaag echt weer futloos ging juist zo goed
    ach morgen weer een nieuwe dag

Deel Deze Pagina