Wij hebben een Joolz earth edition en die is perfect. Hij is vrij hoog, ook de bak waar je je kindje in legt, dus dat is fijn voor je rug. De bugaboo is bijvoorbeeld erg laag. En een vierwieler is inderdaad stabieler dan een driewieler. Verder is hij heel wendbaar en met een hand te sturen en draaien. Wij kunnen ook de maxicosi cabriofix op het onderstel van de kinderwagen zetten. Makkelijk als je even snel boodschappen doet bijvoorbeeld. Mijn advies is wel om goed rond te kijken en de wagens die je mooi vind in de winkel ook even naast elkaar te zetten, zo kun je ze goed vergelijken. En loop er een rondje mee door de winkel.
Biby: heb ik sinds gisteren ook maar maak me er geen zorgen in. Zal volgens mij wel iets als bandenpijn zijn. Vanavond nog eens geluisterd met de angelsound, (even snel hoor, we willen het niet al te lang doen). Vorige week zat de beeb nog verstopt achter mijn schaambeen en moest ik nog goed duwen om het te horen maar nu zat hij/zij al ver boven mijn schaambeen, als ik de angelsound op mijn onderbuik legde hoorde ik al een hartje kloppen. Volgens mij heeft de beeb het niet zo graag, want ik legde het ding erop en hoorde hem/haar meteen en na een seconde of 10 was hij/zij weg en onvindbaar. Heb het toen ook maar weer stilgelegd, want als hij/zij het niet graag heeft dan wil ik hem/haar er ook niet mee lastigvallen. Wel leuk om al te merken dat het al zoveel gegroeid is daarbinnen op een week tijd Het schuifraam staat op en ik hoor steeds een kat flink mauwen, maar ik vind ze niet. Het is net alsof ze pijn of honger heeft, ik vind het verschrikkelijk. Manlief denk dat ze krols is, haha Vind het wel zielig hoor, ze horen roepen en er niets aan kunnen doen
Girafje De Mura 3 is ook niet handig om te krijgen hoor. Om die te laten kantelen moet je echt wel heel gek doen. Hier nog nooit gebeurt. Lekker van die gebroknen nachten. Ben ook altijd jaloers op hoe snel die kleintjes weer doorslapen. Melkos Wat heb jij lang moeten wachten zeg! Heel veel succes morgen en geniet van de echo! Manon Fijn dat het toch een spier was. Daar is in ieder geval wat tegen te beginnen. Foeske Ik ben erg blij met de Phil & Teds Explorer. Superfijne wagen die ik nog vaak gebruik. Fliertje Mooie echo meid! Woezel Gecondoleerd meid. Vreselijk als iemand zo plots overlijd... Niekje Goed nieuws! Succes met het vertellen! Hier Vandaag wat buikpijn gehad en wordt dan meteen weer ongerust. Gelukkig nog maar 1 dagje... Heb wel echt een gestaag groeiende buik en vandaag ook ineens dikke voeten... Als dat maar niet de kant op gaat van mijn eerste zwangerschap. Toen had ik echt olifantenpoten, achteraf was mijn hele lijf van slag van de zwangerschap, maar dat wist ik toen nog niet.
Pffff gelukkig dan maar! Schrok me echt rot en deed ook even heel goed zeer haha Wat wij vrouwen allemaal wel niet mee moeten maken hè?
Woezel, gecondoleerd Heel triest. Biby, hier ook veel steken, vooral met opstaan. Hier bloedingen in alle hevigheid terug...echo gehad, Beebje lag lekker te slapen en EINDELIJK gaan ze nu uitzoeken waar de bloedingen vandaan komen. Placenta ligt in ieder geval goed. Morgen bellen voor een afspraak op de poli begin volgende week, dan krijg ik een uitstrijkje en een onderzoek met de eendebek. De gyn de wilde nu de binnenboel even met rust laten En met een echo kunnen ze poliepjes niet zien. Fijn, een beetje aktie, is mijn mama hartje straks misschien wat meer gerust. Nu lekker buiten! Geniet ervan! XXX
Oke bedankt voor je advies. Ben me nu gewoon wat aant verdiepen, denk dat wij na de vakantie is even de zaken bij langs gaan (ergens halverwege sept.) nog tijd zat. Nou dames, neem nog een een jilz 0,0% (jaaaa die bestaan blijkbaar ook) en dan kruip ik lekker mijn bedje in! Iedereen alvast weltrusten!
Wij hebben de quinny speedy xs kinderwagen! Moet zeggen dat hij echt super is! Een grote kinderwagenbak zit erbij en je kan de duwstang verstellen voor de papa's haha Je kan trouwens heel makkelijk de maxi cosi of kinderwagenbak erin klikken! Ik heb hem nog van ons zoontje en gebruiken hem nog regelmatig! Ben blij dat ik alles bewaard heb...kinderkamertje,aankleedkussen echt alles!! Word het nu een meisje hoef ik alleen roze dingen aan te schaffen en dan zijn we klaar!! Kan haast niet wachten!!! Hopelijk verteld hij het ons de 10e.....spannend!!
elance, hier ook zo'n 'wegzwemmertje' als ik wil luisteren... chayennah, tis me wat zeg! hoop dat ze iets onschuldigs vinden! succes... collo, heb ff gegooglet ziet er erg handig uit! kan geen maxicosi op dan zeker? ga slapen en morgen ff shoppen met moeders en de kleine man
Foeske Jawel, met een adapter kan dat wel. Wel goed opletten dat ze de juiste adapter bestellen... Bij de Prenatal doen ze niet aan produktkennis... Chayennah Fijn dat ze nu toch verder gaan kijken.
Goeie morgen! We boeken vooruitgang! Vandaag alleen gekokhalsd en niet gespuugd, hoera! Vanavond hebben wij onze echo. Spannend! Werkze vandaag en voor de meiden die vrij zijn, geniet van het weer!
@ collo: fijn dat de mura 3 ook stevig is en niet snel omvalt. Helaas weer een gebroken nacht achter de rug. Deze keer gelukkig niet in bed geplast, maar huilen omdat ze moet plassen. Weer wat vooruitgang dus! @chayenna: prettig voor je dat ze nu eindelijk de oorzaak van de bloedingen gaan onderzoeken. Goed dat de baby het goed doet! @ mamainspe: hoop dat het spugen stopt bij je! Veel echo plezier vandaag!
mama in spe o fijn niet gespuugd !! kinderwagen wij hebben de mutsearts ik wil nu alleen heel graag de buzz of de phil en teds daar ben ik nog niet uit gister waren we weer laat thuis gebbqed bij vrienden zo heerlijk heb deze week nog niet hoeven koken omdat we steeds werden uitgenodigd werden om te komen bbqen zo aar is bedenken wat we vandaag gaan doen met dit weertje !
Zwangerschapslijst februari 2013 65 mama's!! vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 Kinderwens1983 -------------(1e, fv, ZH, gesl weten) mamsie1989 -------------------(1e) 02-02-2013 Melkos -----------------------------(1e) Pip24 ------------------------------(2e , ZH, gesl weten) tippie ------------------------------(1e) chayennah ----------------------(3e, fv, ZH, gesl weten) 03-02-2013 Radjnie Jonneke83 ----------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) mamaSylvia1975 ------------(3e, bv, geslacht weten) Ank88-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl niet weten, foeske ------------------------------(2e,fv, ZH,gesl niet weten) Pip1986-------------------------- (1e, bv) Namaste1981 04-02-2013 MamavanDaisy ---------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Groentje22106 ----------------(1e, bv, ZH gesl weten) Mama in spe------------------- (2e, bv, ZH, gesl weten) Woezel25 ------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) Biby -------------------------------- (2e, bv, zh: keizersnede, gesl weten) Niekje84 -------------------------(1e, ZH, gesl weten) 05-02-2013 IngeM -----------------------------(1e,ZH, geslacht weten) 06-02-2013 Duckertje -------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) CindyW----------------------------(3e, bv, ZH, gesl weten) Jijdaar -----------------------------(3e & 4e, bv, ZH, gesl weten) 07-02-2013 Caatje76 -------------------------(1e, bv, thuis, gesl weten) 09-02-2013 Sas87 pompeuske ----------------------(1e) noa80-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl weten) 10-02-2013 Sammie84 ----------------------(2e) 1981 Elance -----------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) 11-02-2013 Sukke -------------------------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Elsemieke ------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) zwangerwens -------------------(1e, bv, gesl niet weten) Ceyden ----------------------------(1e) 13-02-2013 Ketie Harvast Elijfay ----------------------------- (ZH, gesl weten) 14-02-2013 wonderful ------------------------(2e) linnie83-------------------------- (3e,ZH) Mamma van Maryam ------(2e) girafje -----------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Sopann ---------------------------(1e, bv, gesl weten) Kaat888 --------------------------(1e) Ella22------------------------------() 15-02-2013 aqua mvNala ----------------------------(3e, BV, thuis, gesl niet weten) Kelly1609------------------------(1e, fv, ZH, gesl weten) 16-02-2013 Manonvd--------------------------(1e, bv/fv, ZH, gesl weten) Sjaarine---------------------------(1e) 18-02-2013 Roosenzo -----------------------(3e, fv, thuis, gesl weten) Kleinduimpje -----------------(1e, fv, zh) Rums 19-02-2013 S1978 collo003 --------------------------(3e, ZH, gesl weten) jufjip --------------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) 21-02-2013 Es1983 Esmeralda1987 ----------------(2e) jillz ----------------------------------(1e) 22-02-2013 paloe -------------------------------(3e, bv, gesl weten) 23-02-2013 Kinderwens2010 25-02-2013 Mamaatjevan5-----------------(6e, gesl weten) lovelymom -----------------------(3e,thuis,bv, gesl niet weten) 26-02-2013 Babybelle-------------------------() 27-02-2013 fliertje 28-02-2013 lin2012 02-03-2013 June86--------------------------------() Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven... Ceilo Liefde87 Peetjo Lilaa Fiore timon romy1980 Micha Noorus.. Leonizzie Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Laatste lijst? Zoek op zwangerschapslijst februari 2013
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 26-07 Mama in spe-------echo Papa2011------------termijnecho Ank88------------------echo en vk 27-07 Collo003-------------- Echo 30-07 mamavandaisey--vk en echo tippie-------------------termijnecho CindyW --------------- nekplooimeting + gyn 31-07 IngeM -----------------VK Zwangerwens ----- termijnecho VK 01-08 Fliertje-----------------termijnecho Foeske-----------------gyn en echo Girafje ----------------termijnecho 02-08 Sukke------------------ termijnecho Pip1986------------- echo ivm cyste Kleinduimpje ---- termijnecho + uitleg nekplooimeting 04-08 Mamaatjevan5--- termijnecho 06-08 Kelly1609 ----------- controle VK 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole Niekje84 ------------- afspraak VK 08-08 Noa80------------------vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk Elijfay --------------- termijnecho en intake vk 10-08 Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn Biby---------------------- Controle gyn 16-08 Jijdaar----------------- echo gyn 21-08 Girafje------------------afspraak vk Mamavan5-----------afspraak vk 25-08 Kelly1609 ------------ geslachtsbepaling 28-08 Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
Goedemorgen meiden! Er was niet veel aanpassen aan vandaag. Ik zie dat er weer echo's op het programma staan, lekker spannend altijd hé Foeske: hihi jij ook een beeb die niet veel prijs geeft, vind het wel grappig dat de kleine echt al reageert op zo'n dingen enzo. Ik kijk er al naar uit als ik de kleine kan gaan voelen, en te zien hoe hij/zij reageert op verschillende dingen die ik eet of muziek die ik luister enzo. Ben zo benieuwd naar dat kleintje zijn/haar karakter Spugen: ik heb het gelukkig nog niet hoeven te doen maar ik heb er al een paar keer dichtbij gezeten. Misselijkheid is even weg geweest maar sinds een dag of 3 is het er opnieuw, dus dat is even balen maar goed, ik kan er best mee leven. Kinderwagen: ik denk dat er ook veel afhangt van welk soort terrein je doet als je gaat wandelen. Je moet het toch zelf proberen en volgens mij zal dat wel wat verschil van persoon tot persoon. Maar ik denk eigenlijk dat de kinderwagens tegenwoordig kwalitatief allemaal wel goed zijn, het is natuurlijk maar waar je je als ouder het beste bij voelt, wij moeten er tenslotte mee rijden hé
@Chayennah, he bah meid wat rot dat het bloeden weer terug is Wel erg fijn dat ze nou eindelijk eens gaan onderzoeken waar het vandaan komt! Gelukkig is er niks met je beeb aan de hand !! @Elance, hier ook een doppler in huis sinds gisteren!! En we hebben het hartje vrij snel gevonden het klonk een beetje als een heipaal in de verte hahah is natuurlijk nog wat vroeg we waren dan ook blij verrast dat het gelukt is! Je zegt dat je het niet te vaak doet heeft het risico voor het kindje dan:O?? @Mama in spe, fijn dat het wat beter gaat! Hoop dat het met de dag minder wordt en je er snel van af bent!
Hier alles goed Ik ga zo even bloed prikken en daarna een late dienst dat is wat minder! Gelukkig is het aftellen voor de vakantie nu echt begonnen ben er zo aan toe! Fijne dag allemaal!!! En dames met een echo heeel veel kijkplezier!!
Leuk hé en geruststellend om het te horen Wij hebben het eerst gedaan met de lotion waar we mijn buik mee insmeren en dat liep heel goed. De tweede keer hebben we ons glijmiddel geprobeerd maar dat ging niet zo goed, dus gisteren weer de lotion gedaan Ik lees eigenlijk allerlei dingen, maar mijn man is ingenieur dus ik vertrouw hem volledig in dat soort dingen alsook mijn gyn als hij zegt dat het geen kwaad kan voor de baby. Mijn man zei me dat een doppler werkt met een geluidsfrequentie, je stuurt dus eigenlijk geluid naar binnen en dat wordt weerkaatst waardoor je het hartje hoort. Maar die frequentie zou niet te horen zijn door zowel ons als de baby. Dus zou het in dat opzicht geen kwaad kunnen. Maar om toch zeker te zijn gebruik ik het niet te vaak (om de 3-4 dagen) en niet te lang (nooit langer dan een paar minuten). Ik vind het heerlijk om het hartje te horen, heb het geluid opgenomen via de computer en luisteren nu nog dikwijls naar het hartje via men telefoon. Zalig geluid
Jaaa echt helemaal fantastisch! Vooral tijdens onze vakantie zal het mij veel rust bieden Maar om de 3 a 4dagen is inderdaad perfect Merk je al veel verschil met de eerste keer dat je em gebruikte en nu? VK zei dat als ik terug kom ( dan ben ik 13wkn) je het hartje veeeel duidelijker hoort dan gisteren