Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    De eerste keer hoorde ik het super duidelijk, tegen alle verwachtigen in eigenlijk. Het enige verschil wat ik wel merk is dat beeb veel hoger zit al.
    Vorige week moest ik nog echt tegen mijn schaambeen zitten duwen om het te horen, maar ik hoorde het héél duidelijk als hij/zij er was.
    Nu legde ik het ding nog maar op mijn onderbuik om mijn eigen hartslag te horen en dan te gaan zoeken en de kleine was er al meteen, moest niet eens gaan zoeken ;)
    Maar ja, meteen weer weg erna en onvindbaar dus zal wel weer wat lager gaan liggen zijn dan, ach het is nog in orde dus ik ben weer gerust :)

Wij hebben de oortjes van mijn iPod aangesloten zodat we samen kunnen luisteren, is wel fijn vind ik.

2. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morning!

Wat een heerlijke dag weer vandaag! Ik heb wat opstartproblemen deze ochtend, maar ga zo lekker naar een meer hier in de buurt.. Heerlijk!

@woezel: gecondoleerd en veel sterkte!

@echo's: meiden met een mooie echo, joepie!! ;)
    Meiden met vandaag een echo: veel plezier!

@chayenna: eindelijk! Fijn dt ze nu eens wat beter gaan onderzoeken. Gelukkig met beebje alles goed!

Fijne dag dames!!

3. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hallo meiden

Ik heb net mijn eerste echo gehad boh wat was dat spannend en ook wel beetje eng.
    Alles was goed en mijn eigen berekeningen waren precies goed 12 weken en 5 dagen

Voor de mensen die vandaag ook een echo hebben succes en hopelijk is bij jullie ook alles goed ik duim:)

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi!

Wat goed meid!
    Sta je al op de lijst?
    Anders moet je maar even je gegevens doorgeven (vermoedelijke bevallingsdatum, hoeveelste kindje, flesvoeding of borstvoeding, ziekenhuisbevalling, geslacht weten, etc...)
    Dan kan ik het aanvullen morgenochtend.

Je volgende afspraak mag je ook gerust doorgeven hoor, dan kan ik ook aanvullen.

Lekker gaan genieten nu meid, nog 2d en je zit in het tweede trimester :)

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @biby jaa daar kan ik niets aan doen hoor zodra ik hier de pagina open zie ik allemaal lekkere dingen dus ja automatisch he

@chayennah gelukkig maar dat er nu onderzoek gedaan word want dat bloedverlies continue word je gewoon niet vrolijk van en staat toch in de weg tot genieten

@collo003 nou ik ben dat toch niet zo gewent hoor dat zitten dus me kont voelt erg raar aan soms hahaha ach ja ik wen er wel aan word mateloos verwent door man en kids helemaal leuk

@melkos welkom meis fijn dat je echo supergoed was

@fliertje gevoelsmatig een prachtig mooie echo van een meisje

@woezel jeetje sterkte meid kan me voorstellen dat het erin hakt helemaal nu neem je tijd

@niekje fijn dat je echo zo goed was en mooie nekplooi genieten dus

@mamainspe yeaaah vooruitgang is altijd leuk :D succes met de echo vanavond en niet vergeten te showen natuurlijk

hier alles goed nergens last van behalve de warmte en daar klaag ik weer niet over want ben er dol op, gisteren waren we even naar me broer gegaan gezwommen met de hondjes helemaal leuk, komende dagen ben ik er iets minder schoonmoeder komt een paar daagjes logeren erg leuk ben dol op me sm en zij op mij beide zo gek als een deur word leuk dus meiden met een echo veel plezier en showen die beebs ;)

6. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    2-2-13 bevaldatum, eerste kindje, geslacht weten,borstvoeding en verplicht ziekenhuis bevalling ivm gewicht

7. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop de hele dag aan eten te denken,niet normaal hahaha
    Nu gaan er veel waterijsjes naar binnen,zit heerlijk onder de parasol en ja dan moet je toch wat hè? ;)
    Ik wil heeeeel graag een foto plaatsen maar ik zou niet weten hoe? :(
    Ben wat dat betreft dan echt blond!!!
    Leuk dat je sm komt! En vooral als je het leuk met elkaar kan vinden,dan krijg je gewoon een paar super gezellige dagen!
    Geniet daar ook lekker van zou ik zeggen!!
    Wij gaan je natuurlijk heel erg missen hier maar vooruit die paar dagen redden we ons wel! :D
    Nou geniet lekker van alles en ik wil straks wel weten wat je allemaal gegeten hebt hè??!!!! :p

Liefs biby x

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Als je reageert heb je bovenaan het lettertype, dan de grootte, dan het kleur van je tekst en daarnaast zie je een paperclipje. Als je daar op klikt kun je foto's uploaden.
    Je klikt op bladeren om een foto te selecteren, daarna druk je op uploaden (naast bladeren) en als je een tweede wil uploaden (je kunt er maximum 2 doen) doe je nog eens hetzelfde.
    Soms kan het even duren als het grote bestanden zijn

9. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

Je bent geweldig!!!!
    Ga het straks even uitproberen op de computer,zit nu nog met een nat kind in de tuin dus kan niet zo snel naar boven nu haha

Dank je wel!!!!

Groetjes van 'blondje' ;)

10. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Bekijk bijlage 262734

hier is dan mijn echo van vandaag 12 weken en 5 dagen;)
    kennen jullie het goed zien? haha

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Mooie echo !

12. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

Mooie echo hoor!
    Het is best goed te zien ;)

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    mama in spe, wat een feest;)

elance, het moederschap is nog leuker dan dat je van tevoor had kunnen bedenken (althans dat vind ik)

melkos,super!

vanmorgen heerlijk geshopt en ben verliefd geworden op een duocar en die is nog in de aanbieding ook! hihi nu hubby nog ff overhalen. zojuist vriendin met haar dochter op bezoek gehad gezellige boel dus :D

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog twee uur en dan hebben we onze echo... Ben toch wel een beetje zenuwachtig. Ik laat het jullie weten!

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @melkos prachtige echo meid en voor de voorspellen (doe ik bij iedereen hoor niet aan vasthouden voor de lol doe ik het heb namelijk bij elke echofoto een voorgevoel wat het is heel raar maar goed of het uitkomt allemaal is een tweede) ik denk dat je een jongen krijgt ;)

@mamainspe net de echo gehad dacht nog ff spieken kijken of er nieuws was voor ik weg ga maar helaas nog niets

meiden denk niet dat ik jullie zo lang kan missen dus misschien kom ik zo nu en dan wel ff spieken :D mijn sm is een schat echt heb het getroffen als ik soms alle horrorverhalen hoor, mag mijn handjes dichtknijpen met zo een lieverd, altijd vrolijk altijd lief altijd gek of aan het dansen helemaal leuk, ze respecteerd mij en ik haar en we zijn 2 handen op 1 buik ;)

16. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    he dames,
    even een berichtje uit Oostenrijk. Er kwamen mooie echo's voorbij. Fijn!

Wij hebben vandaag een flinke wandeling gemaakt in de bergen en wat was dat lekker zeg! Het ging ook super goed! Wel was ik met het naar beneden lopen op de steile stukken natuurlijk extra voorzichtig maar ook dat is allemaal goed gegaan :)

Bij thuiskomst in het appartement even heerlijk 1.5uur liggen slapen. Ik had het nodig ;)

Morgen een wat "rustiger" dagje met een bezoek aan de dierentuin, een waterpark en de stad Salzburg.

We genieten hier lekker verder! En vrijdag alweer 11 weken! Dat gaat toch best snel :)

17. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden gisteren de definitieve termijnecho gehad bij de vk. ze heeft me bijna een week vooruit gezet dus ik ben zomaar opeens over de "magische" 12 weken grens heen.
    Mijn nieuwe uitgerekende datum is nu: 4 februari
    Ik zal mijn banner binnenkort ook even aanpassen want die klopt nu ook niet meer.

VK zei dat onze kleine niet echt fotogeniek was hij/zij lag namelijk met zijn neus in de placenta, dus ze kon geen mooie foto's maken.

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @noa10, dat is een leuke verrassing, zomaar bijna een week verder! Nu kan het echte genieten beginnen.

19. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, we hebben onze echo gehad! Alles ziet er goed uit! De baby is 6,3 cm lang. We hebben ook een combinatietest laten doen en de kans op Down is 10 x zo laag als gemiddeld. We zijn er super blij mee!
    Ik ben ook twee dagen vooruit gezet, dus het wordt nu 2 februari. Dat is wel bijzonder, want van Tim was ik ook op 2 februari uitgerekend.
    Onze 20 weken echo is op 15 september.
    Foto lukt niet vanaf de Ipad, probeer ik later.

20. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen met een mooie echo: Gefeliciteerd!!

Vandaag mijn werkgever op de hoogte gebracht. Daarna is hier het nieuws op facebook geknald :D.
    Vanaf nu wordt het leuk. Geen geheimpje meer. Iedereen mag mee genieten.

Deel Deze Pagina