Mooie echo hoor en duidelijk!! Ik heb helaas niet alles teruggelezen afgelopen weken alleen misselokk nu ook braken sinds twee dagen kan ook echt niets eten .. Heel jammer ik hoop dat het snel over is! word er moedelloos van..
sm, hier ook een toppertje hoor kelly, volgens mij heb je het goed naar je zin lekker genieten noa, wat leuk zo gaat het lekker vlotjes mama inspe, mooi nieuws en zelfde datum uitgerekend... is dat ff spannend caatje, heerlijk he om het van de daken te mogen schreeuwen sjaarine, sterkte hoop ook voor je dat het snel beter mag worden!! net binnen (wordt wel eens tijd ook) een super gezellige dag achter de rug! toppie
Goeie morgen allemaal! Aan allen meiden met een echo vandaag: heel veel plezier! Hier weer werken vandaag.... Bleh!
Dames sorry even een ego berichtje,, heb hier zo'n erge last van mij darmen heb vannacht nauwelijks kunnen slapen van de krampjes het voelt of ik diarree moet krijgen (sorry voor de details) maar er komt niks :S hebben meer meiden hier last van? Maak me toch wel een beetje zorgen!
Zwangerschapslijst februari 2013 67 mama's!! vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 Kinderwens1983 -------------(1e, fv, ZH, gesl weten) mamsie1989 -------------------(1e) 02-02-2013 Melkos -----------------------------(1e, ZH, bv, gesl weten) Pip24 ------------------------------(2e , ZH, gesl weten) tippie ------------------------------(1e) chayennah ----------------------(3e, fv, ZH, gesl weten) Mama in spe------------------- (2e, bv, ZH, gesl weten) 03-02-2013 Radjnie Jonneke83 ----------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) mamaSylvia1975 ------------(3e, bv, geslacht weten) Ank88-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl niet weten, foeske ------------------------------(2e,fv, ZH,gesl niet weten) Pip1986-------------------------- (1e, bv) Namaste1981 04-02-2013 MamavanDaisy ---------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Groentje22106 ----------------(1e, bv, ZH gesl weten) Woezel25 ------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) Biby -------------------------------- (2e, bv, zh: keizersnede, gesl weten) Niekje84 -------------------------(1e, ZH, gesl weten) noa80-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl weten) 05-02-2013 IngeM -----------------------------(1e,ZH, geslacht weten) 06-02-2013 Duckertje -------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) CindyW----------------------------(3e, bv, ZH, gesl weten) Jijdaar -----------------------------(3e & 4e, bv, ZH, gesl weten) 07-02-2013 Caatje76 -------------------------(1e, bv, thuis, gesl weten) 09-02-2013 Sas87 pompeuske ----------------------(1e) 10-02-2013 Sammie84 ----------------------(2e) 1981 Elance -----------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) 11-02-2013 Sukke -------------------------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Elsemieke ------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) zwangerwens -------------------(1e, bv, gesl niet weten) Ceyden ----------------------------(1e) Sallebel 13-02-2013 Ketie Harvast Elijfay ----------------------------- (ZH, gesl weten) 14-02-2013 wonderful ------------------------(2e) linnie83-------------------------- (3e,ZH) Mamma van Maryam ------(2e) girafje -----------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Sopann ---------------------------(1e, bv, gesl weten) Kaat888 --------------------------(1e) Ella22------------------------------() 15-02-2013 aqua mvNala ----------------------------(3e, BV, thuis, gesl niet weten) Kelly1609------------------------(1e, fv, ZH, gesl weten) 16-02-2013 Manonvd--------------------------(1e, bv/fv, ZH, gesl weten) Sjaarine---------------------------(1e) 18-02-2013 Roosenzo -----------------------(3e, fv, thuis, gesl weten) Kleinduimpje -----------------(1e, fv, zh) Rums 19-02-2013 S1978 collo003 --------------------------(3e, ZH, gesl weten) jufjip --------------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) 21-02-2013 Es1983 Esmeralda1987 ----------------(2e) jillz ----------------------------------(1e) 22-02-2013 paloe -------------------------------(3e, bv, gesl weten) 23-02-2013 Kinderwens2010 25-02-2013 Mamaatjevan5-----------------(6e, gesl weten) lovelymom -----------------------(3e,thuis,bv, gesl niet weten) 26-02-2013 Babybelle-------------------------() 27-02-2013 fliertje 28-02-2013 lin2012 02-03-2013 June86--------------------------------() Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven... Ceilo Liefde87 Peetjo Lilaa Fiore timon romy1980 Micha Noorus.. Leonizzie Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Laatste lijst? Zoek op zwangerschapslijst februari 2013
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 27-07 Collo003-------------- Echo 30-07 mamavandaisey--vk en echo tippie-------------------termijnecho CindyW --------------- nekplooimeting + gyn Sallebel ------------- 5e echo 31-07 IngeM -----------------VK Zwangerwens ----- termijnecho VK 01-08 Fliertje-----------------termijnecho Foeske-----------------gyn en echo Girafje ----------------termijnecho 02-08 Sukke------------------ termijnecho Pip1986------------- echo ivm cyste Kleinduimpje ---- termijnecho + uitleg nekplooimeting 04-08 Mamaatjevan5--- termijnecho 06-08 Kelly1609 ----------- controle VK 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole Niekje84 ------------- afspraak VK 08-08 Noa80------------------vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk Elijfay --------------- termijnecho en intake vk 10-08 Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn Biby---------------------- Controle gyn 16-08 Jijdaar----------------- echo gyn 21-08 Girafje------------------afspraak vk Mamavan5-----------afspraak vk 25-08 Kelly1609 ------------ geslachtsbepaling 28-08 Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling 15-09 Mama in spe -------- 20-weken echo Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
Hoi meiden! Lekker nog een dagje werken en dan heerlijk weekend. Manlief zijn vakantie start na vandaag, ik moet helaas maandag en dinsdag nog aan de bak maar daarna mag ik ook heerlijk 15dagen relaxen Manlief voelt elke dag eens aan mijn buik en drukt er dan eens op, 'zo is dat je bm? Dat voel je al goed hé!' haha Vooral 's morgens moet ik enorm hard plassen en dan staat mijn buik bol omdat mijn blaas zo vol is, dan mag hij er nog niet op duwen hoor Verder gisteren van zowel mijn schoonmoeder als mijn broer mogen horen hoe goed je het al kunt zien... en van mijn moeder en vader mogen horen hoe groot mijn borsten al niet geworden zijn zo bizar om dat van hun te moeten horen . Achja, morgen even een nieuwe bh gaan kopen denk ik dan altijd een mooi excuus Vandaag weer een dagje niet misselijk, heerlijk na een misselijke week. Maar ik denk niet dat het voorgoed voorbij is, zal wel weer een stilte voor de storm zijn En nog steeds maar 1,5 kg bijgekomen in de afgelopen 12 weken dus dat vind ik best Hoe gaat het met de andere mama's-to-be? en hun eventuele kindjes?
fliertje hier ook nog steeds last van me darmen maar als ik krampen krijg moet ik naar de wc alleen van de week had ik dus dat ik te hard had geperst en er dus een adertje was gesprongen en met afvegen een beetje bloed had
lovelymom, veel plezier op vakantie! voor de harde werkers, werkse vandaag! dames met echo's heerlijk genieten fliertje, heb ik gister ook gehad maar de boel is weer rustig. had v/d frituur gegeten en kan er momenteel niet zo geweldig tegen geloof ik elance, wat leuk die reacties en de betrokkenheid van je man! ga vandaag een rustdag inlassen (is wel nodig na gister) vanavond trouwfeest in ertvelde dus wil fit zijn... net de babywinkel hie in de buurt gebeld dat we deze Phil & Teds Explorer met vele extra's - Phil&Teds Explorer - Phil & Teds - Kinderwagens & Accessoires | Babyhuis Casita graag willen (na wat uitleg gister)... (oja tnx collo ) we gaan er zondag om onze quinny sx komt dus te koop... (we gaan dan proberen een maxicosie te lenen van vrienden/familie) ik is happy
Foeske, oh je gaat naar Ertvelde Lekker Belgisch gaan doen Mijn familie was eerst geschrokken toen we vertelden dat we tot 24u aan tafel gingen zitten op ons trouwfeest, en daarna aan het dansfeest zouden beginnen maar ze hebben zich kostelijk geamuseerd. Om 4u30 hebben we het boeltje wel afgesloten want de meesten waren al naar huis en onze vrienden braken de zaal af, dat krijg je met al dat bier Zal dus wat laat worden bij jou vanavond
Foeske, jij woont toch in st kruis hé? Weet je dat jij maar 13km van mij vandaan woont kom ik net achter, ik wist niet dat het zo dicht was Ik ging vroeger altijd paardrijden in Eede, heb daar zeker 16 jaar gereden en mijn paard gestald gehad
Foeske Heel belNgrijk bij de P&T's is om heel goed te kijken naar de bandjes. Daar hebben ze heel lang mee lopen vervelen om die goed te krijgen. Velgjes van veel bandjes zijn niet goed dus dan bobbelt de wagen als hij rijdt. Even op een heel gladden ondergrond proberen dus. Zowel zonder lading als met. Wij hebben ook die zwarte met een rood nestje. Ik vind het heerlijk dat die kleine lekker uit het zicht lag in haar nestje terwijl grote zus voorop zat. Zometeen de echo. Ben zo vreselijk zenuwachtig....
@Lovelymom, thans voor je reactie Oei dat is dan toch even schrikken! Gelukkig kwam het daarvan Hier is het ook allemaal wat lastiger en pijnlijker ga vandaag extra veel water drinken en aan de vezels.. ! Enne heel veel plezier op vakantie! @Foeske, bedankt voor je reactie het komt bij mij inderdaad ook na vet eten ! Gisteren lekker een patatje gegeten niet zo goed idee nu dus hihi Leuke kinderwagen!! @Collo, heel veel kijkplezier!! Snap dat je zenuwachtig bent maar gaat helemaal goed komen Hier net 6buisjes bloed laten prikken uitslag horen we bij de volgende afspraak bij de VK Ohja voor de lijst (sorry Elance zie dat je hem net aangepast heb) 22 -08- 2012 weer een echo bij de VK
Goeiemiddag allemaal, Zijn er ook nog mensen die toevallig in Enschede wonen? Daar woon ik vlakbij namelijk haha Voor alle dames die zo voor een echo moeten, Heeeeeel veeel plezier en geniet ervan!!! Ik heb sinds vanmorgen een vervelend gevoel net onder mijn borsten..doet geen zeer ofzo maar voelt echt aan of ik langzaam uit elkaar getrokken word haha Hebben hier meer dames last van? Foeske leuke kinderwagen!!! Mijn buik gaat ook opvallen nu! Me kind zegt vanmorgen,mama je hebt een dikke buik haha (bedankt liefje)
@ Collo: Veel echo suc6! @ Fliertje: Ik heb ook last van mijn darmen hoor! Van de week ineens flinke kramp toen ik bij mijn moeder zat en moest echt rennen naar de wc. Nadat alles er uit was ging het een stuk beter. @ lovingmom: Veel plezier!
Elance, goh daar komen we genoeg haha best grappig klein wereldje Heb net onze andere kinderwagen te koop gezet Ben benieuwd!! http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4992304 vind het wel jammer dat ie weg moet hoor is echt een toppertje!