goedemorgen ik zag dat paloe netjes had bij gelezen ik sluit me daar maar bij aan!! och wat slaapt je eigen bed tot het lekkerst!! heerlijk net wakker en geen pijn!
@ paloe: jij hebt echt alles bijgelezen Fijn dat je je beter begint te voelen. @ lovelymom: fijn dat je goed geslapen hebt en geen oud vrouwtje meer bent met lopen Ga straks zwemmen met mijn dochter, zus, schoonzus, 3 neefjes en2 nichtjes. Als we thuis komen even broodje eten, bijtanken en daarna naar vrienden. Drukke dag voor de boeg,maar wel vol gezeligheid! Veel plezier allemaal!
@paloe: wat goed dat je alles hebt bijgelezen! Zal een dagtaak zijn geweest @18-02: idd een heeeele mooie datum paloe en kleinduimpje! Hihi @vandaag: lekker m'n vrije dag vandaag! Dalijk naar de chiropractor, dan toch nog een afspraak voor werk en dan vanmiddag naar m'n geboortedorp voor jaarlijks dorpsfeest; zin in! Verder rustig weekendje voor de boeg!
Kleinduimpje leuk! Bijlezen was een paar uurtjes maar hoor, lees snel Lijst: Ik wil het graag aan iemand anders over geven.. op mijn werk kan ik het niet bijwerken en in de trein op de pad ook niet en manlief vindt het niet zo leuk dat ik savonds er steeds mee bezig ben heeft hij in de vakantie gezegd.. en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met beiden fulltime werken, 2 studies, 2 kids en een verbouwing is het eigenlijk ook wel druk..
Kleinduimpje, mooie echo! Paloe, hulde voor de reactie hoor Lijst is idd veel werk! Makkelijkst zou zijn als ieder hem zelf gewoon invult als er iets wijzigt Is voor iedereen maar ff werk dan. Hier vanmorgen op de foto geweest voor het tattoo project. Ben erg happy met het resultaat J voor de mensen die mn hoofd willen zien (haha) zie mn blog (staat in handtekening)
Vanochtend bij de huisarts geweest en inderdaad aambeien. Hij zei meteen dat ik daar waarschijnlijk nog wel vaker last van zou krijgen. Heb geen medicijnen ofzo gekregen.. Jullie tips wat ik zou kunnen doen om het te verminderen? Nu zit ik in de Efteling te wachten tot de rest uit de vliegende Hollander komt. Wel saai als je bijna nergens in mag
@biby echt herkenbaar gewoon rustig aan doen ook al is het lastig met een kleintje om je heen, oo en we missen schoonmama wel maar ook weer niet hoor lijkt wel of het hele huis adhd krijgt als oma er is hahaha @collo bedankt voor je uitleg ik schrok al zo zie je maar ook met een 6e zwangerschap leer je nog een hoop @elance anders mag je mijn schoonmoeder wel even leven echt een gigantisch leuk mens die voed jou schoonmoeder wel op hahaha @lovelymom welkom terug meis, en idd luchtbed is uberhaubt niet goed voor je ik slaap altijd zoo slecht daarop gebroken word ik wakker @kleinduimpje prachtige echo van jullie kleintje ziet er geweldig uit @paloe ja ik vond dat zelf ook al haha veel jongens dus ben echt zoo benieuwd, en leuk dat je alles heb bijgelezen ik doe dat ook altijd veelste nieuwsgierig @kelly1609 het enige wat je kunt doen is voorkomen dat je veel en hard moet persen tijdens je ontlasting dus die zo soepel mogenlijk proberen te houden of maken (lekker onderwerp hihihi) hier alles goed heb eigenlijk weinig te melden altijd maar ja vind bijlezen en meeleven ook heel leuk, morgenochtend de laatste termijn echo en ook ik vind het weer spannend net kibbeling gekregen van manlief maar daar word ik misselijk van
Kelly, het schijnt dat neusspray heel goed helpt tegen aambeien Jaja klinkt raar maar bij mn schoonzus (die dit doet op aanraden van de HA) helpt dit super!
kelly ik had bij me bevalling aambeien gekregen en toen kreeg ik van de VK een zalfje en pillen voor geschreven die werkte echt super weet alleen zo gauw niet meer hoe die ook al weer heette owja kom ik gister thuis heb ik post van fbto gewoon een 9 maanden dagboek gekregen als kadoo !! super dus
@lovelymom: ik zit ook bij de FBTO en heb nu ook weer het dagboek gehad, net als bij de vorige zwangerschap. Vind het erg leuk. Je krijgt ook nog baby's eerste jaar en het kraambezoekboek uit dezelfde serie. @kelly: voldoende vezels eten en voldoende drinken, zodat je ontlasting zacht blijft. Evt movicolon (zakjes met poeder om je ontlasting zacht te houden, alleen op recept verkrijgbaar) of spertiezalf. Van de laatste weet ik alleen niet of het ook in de zwangerschap gebruikt mag worden. @hier: behalve dat ik nogsteeds extreem moe ben, gaat het verder wel aardig. Heb echt al een superbuik. Kreeg van de week de vraag of ik al met verlof mag. Heb geantwoord dat dat mog wel een paar weekjes duurt...
ga jij ook dat nanycare matje bestellen??? ooo leuk hihih !! en weet jij toevallig op hoeveel uur je recht hebt ? qua uren kan dat nergens vinden op de site! wie van jullie is al bezig met kraamzorg?? ik heb het net ingevuld
Hallo dames, Zo effe weg geweest! Van woe.middag tot do. avond op de camping bij mijn ouders geweest. Pa was jarig! Erg gezellige dag gehad met mooi weer. En vandaag moest ik werken. Nu heerlijk lang weekend (4dgn). Maar ben wel moe!! Zal mijn best even doen om alles bij te lezen. Na onze laatste echo van afgelopen di, was ik vergeten te zeggenn dat termijn op 2 dgn achteruit is gezet. Dus bevallingsdatum nu op 13 feb ipv 11 feb
Zo bijgelezen; Heb weer super mooie echo's voorbij zien komen!! @Elance nog van harte gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Heb zelf hele leuke reacties gehad van collega's, sommige hadden wel al iets door! hihi. Heerlijk om het nu niet meer geheim te hoeven houden en lekker te kunnen showen!!!
Nee, ik geloof niet dat ik dat echt nodig heb. Ga jij trouwens voor een nekplooimeting? Als je dat niet doet, vergoedt de FBTO volgens mij een pretecho als je de module gezinsplanning hebt. Wij hebben wel een tripletest gedaan ivm Down in de familie. Anders had ik wel een pretecho willen doen. Maar ik vind 100 euro zelf betalen nogal veel...
mama wij hebben de gezinsplanning oee leuk pretecho maar weet jij hoeveel uur kraamzorg in de basisverzekering zit bij fbto??
Volgens mij 8 dagen van 6 uur ofzo. Ik heb vorige keer een keizersnede gehad, dus toen heb ik maar 3,5 dagen kraamzorg thuis gehad. En daarna nog 2 dagen 4 uur extra, vanwege de keizersnede, maar daar moest de verloskundige een extra verklaring voor tekenen.