o de gewone 48 uur dus das wel fijn met nog 2 kids hihi moet alleen nog verzinnen wie in die periode N en T naar school en de psz brengt en haalt
Gisteravond bij vrienden op visite geweest en gehoord dat ze een tweeling krijgen! Ze is nu ongeveer 10 weken en het is allemaal nog erg spannend. Hartstikke leuk dat we samen zwanger zijn en rond dezelfde tijd bevallen. Ze hebben al een dochter van ruim 2 en die kan goed opschieten met onze dochter. Vandaag druk bezig met tassen inpakken, want we gaan morgen lekker op vakantie! Eerst een week Frankrijk en daarna weekje Centerparcs!
goeie morgen ow girafje lekker hoor geniet er van !! hier is manlief boodschappen doen ! en ik nog even gauw dweilen en stofzuigen en vanmiddag even naar de action voor een extra luchtbed voor volgend weekend
Girafje, wat leuk zeg om samen zwanger te kunnen zijn J Veel vakantieplezier!! Hier niks s sop de planning staan, heb gister weer veels te veel gedaan dus vandaag alles op slakkentempo dan maar Ben al aan het wassen en ga boven nog ff de stofzuiger erdoor zwieren en dan zie ik het wel
Zwangerschapslijst februari 2013 68 mama's!! vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 Kinderwens1983 -------------(1e, fv, ZH, gesl weten) mamsie1989 -------------------(1e) 02-02-2013 Melkos -----------------------------(1e, ZH, bv, gesl weten) Pip24 ------------------------------(2e , ZH, gesl weten) tippie ------------------------------(1e) chayennah ----------------------(3e, fv, ZH, gesl weten) Mama in spe------------------- (2e, bv, ZH, gesl weten) 03-02-2013 Radjnie Jonneke83 ----------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) mamaSylvia1975 ------------(3e, bv, geslacht weten) Ank88-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl niet weten, foeske ------------------------------(2e,fv, ZH,gesl niet weten) Pip1986-------------------------- (1e, bv) Namaste1981 04-02-2013 MamavanDaisy ---------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Groentje22106 ----------------(1e, bv, ZH gesl weten) Woezel25 ------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) Biby -------------------------------- (2e, bv, zh: keizersnede, gesl weten) Niekje84 -------------------------(1e, ZH, gesl weten) noa80-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl weten) 05-02-2013 IngeM -----------------------------(1e,ZH, geslacht weten) 06-02-2013 Duckertje -------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) CindyW----------------------------(3e, bv, ZH, gesl weten) Jijdaar -----------------------------(3e & 4e, bv, ZH, gesl weten) 07-02-2013 Caatje76 -------------------------(1e, bv, thuis, gesl weten) 09-02-2013 Sas87 pompeuske ----------------------(1e) 10-02-2013 Sammie84 ----------------------(2e) 1981 Elance -----------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) 11-02-2013 Sukke -------------------------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Elsemieke ------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) Ceyden ----------------------------(1e) Sallebel 13-02-2013 Ketie Harvast Elijfay ----------------------------- (ZH, gesl weten) Zwangerwens -------------------(1e, bv, gesl niet weten) 14-02-2013 wonderful ------------------------(2e) linnie83-------------------------- (3e,ZH) Mamma van Maryam ------(2e) girafje -----------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Sopann ---------------------------(1e, bv, gesl weten) Kaat888 --------------------------(1e) Ella22------------------------------() 15-02-2013 aqua mvNala ----------------------------(3e, BV, thuis, gesl niet weten) Kelly1609------------------------(1e, fv, ZH, gesl weten) 16-02-2013 Sjaarine---------------------------(1e, fv, gesl weten, ZH) 17-02-2013 Mamavansimone ------------ (2e, bv, gesl weten, hopelijk th) 18-02-2013 Roosenzo -----------------------(3e, fv, thuis, gesl weten) Kleinduimpje -----------------(1e, fv, zh) Rums Manonvd--------------------------(1e, bv/fv, ZH, gesl weten) Paloe -------------------------------(3e, bv, gesl weten) 19-02-2013 S1978 collo003 --------------------------(3e, ZH, gesl weten) jufjip --------------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) 21-02-2013 Es1983 Esmeralda1987 ----------------(2e) jillz ----------------------------------(1e) 23-02-2013 Kinderwens2010 25-02-2013 Mamaatjevan5-----------------(6e, gesl weten) lovelymom -----------------------(3e,thuis,bv, gesl niet weten) 26-02-2013 Babybelle-------------------------() 27-02-2013 fliertje 28-02-2013 lin2012 02-03-2013 June86--------------------------------() Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven... Ceilo Liefde87 Peetjo Lilaa Fiore timon romy1980 Micha Noorus.. Leonizzie Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Laatste lijst? Zoek op zwangerschapslijst februari 2013
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 04-08 Mamaatjevan5--- termijnecho 06-08 Kelly1609 ----------- controle VK Mamavansimone - Combinatietest 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole Niekje84 ------------- afspraak VK 08-08 Noa80------------------vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk Elijfay --------------- termijnecho en intake vk 10-08 Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn Biby---------------------- Controle gyn 13-08 Mamavansimone - gesprek gyn ivm prolutonspuiten 14-08 Sjaarine ------------- 13-weken echo CindyW -------------- uitslag combinatietest 16-08 Jijdaar----------------- echo gyn 18-08 CindyW --------------- pretecho en geslachtsbepaling 21-08 Mamavandaisy --- geslachtsbepaling CindyW --------------- controle gyn 22-08 Fliertje ---------------- echo bij vk 21-08 Girafje------------------afspraak vk Mamavan5-----------afspraak vk 22-08 Manonvd -------------- afspraak vk 25-08 Kelly1609 ------------ geslachtsbepaling 27-08 Sallebel --------------- Echo 28-08 Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling IngeM ------------------ afspraak vk Foeske ----------------- gyn + echo 15-09 Mama in spe -------- 20-weken echo Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
Hoi meiden! Girafje: wat leuk dat jullie op vakantie gaan, mooie vooruitzichten en wat fijn dat je samen zwanger ben met je vriendin, en een tweeling dan nog, dat wordt een drukke boel in het voorjaar Paloe: ik wil gerust de lijst overnemen, haha misschien hou ik het ook niet vol maar dan is er even rotatie geweest Vind het best wel meevallen, op een halfuurtje heb ik hem meestal bijgewerkt en ondertussen scan ik nog even de geposte berichten en pik ik nog wat mee Nu het vakantie is is het niet zo regelmatig als wanneer ik werk, maar ik doe mij best om hem mee te hebben Zo'n nannycarematje kende ik ook niet, lijkt me wel handig ja, als het goed werkt niets zo lastig als een ding dat constant in alarm gaat waarbij je je nodeloos zorgen maakt hé. Wij gaan zo meteen het plafond een tweede laag verf geven, het begint op te schieten, straks is die kamer gewoon klaar. En dan zitten we nog 5 maanden te wachten tot dat de kleine er is. Maar goed, beter te vroeg dan te laat. Een vriendin van me haar zoon is 21 maanden en slaapt nog steeds bij hun op de kamer. Vanavond naar een bruiloft, lekker 1u30 rijden naar daar, dat zal niet van de poes zijn, maar zij zijn ook naar onze bruiloft geweest, dus we return the favour
Goeiemorgen! @mamavan5: veel kijkplezier! @caatje: je kunt via de website van mijn-FBTO een kraampakket aanvragen. Dan krijg je automatisch het dagboek. En bij 7 maanden een grote doos vol matrassen (zoals mijn man het kraamverband noemt), met daarin het boek baby's eerste jaar. En als je bevallen bent en je kindje aanmeld bij de verzekering krijg je ook nog het kraambezoekboek. Erg leuk hoor!
@girafje leuk dat je vriendin samen zwanger is hopenlijk kunnen de komende beebjes ook zo leuk met elkaar opschieten, alvast hele fijne vakantie @elance fijn dat de kamer al klaar is, en met 22 maanden nog bij mama en papa slapen dat zal nog een probleem gaan worden ach ja aan de andere kant is het ook wel gezellig hier alles goed net terug van de echo waar de kleine helemaal van top tot teen is nagekeken, hebben zelfs teentjes en vingertjes kunnen zien, navelstreng zag er prima uit, en ook het neusje zag er goed uit, alles was ook goed gegroeit en op schema niets erbij en niets eraf blijven dus uitgerekende datum 26 februari 2013 bovenste echo van vandaag en daaronder van 5 weken tot nu grappig he het verschil ongelooflijk hoe snel dat groeit wij zijn helemaal happy
mamaaatje ooooo wat gaaf !! ik mag dinsdag kan weer niet wachten weet jij trouwens of je baarmoeder sneller boven je schaambot uitkomt?? als ik gemeenschap heb en klaar kom zeg maar(lekkere praat sorry hhaaha) voel ik me baarmoeder al zitten 3 vingers onder mijn navel
Lovelymom, bij mij zit mijn bm ook al redelijk hoog, ik voel hem ook goed na het klaarkomen. Maar als ik met de angelsound luister hoef ik zelfs mijn onderbroek niet meer naar beneden te doen. Gisteren nog eens geluisterd en meteen het hartje gehoord en dan een dikke 'blop' en weg wasie en dan weer 'blop' haha, dus ik denk dat het echt schopje zijn (manlief weigert nog steeds te geloven) en manlief luisterde toen mee en ging tikjes geven op mijn buik en overal waar hij tikte hoorde ik dan het hartje dichterbij komen en dan weer 'blop' en hij was weer weg. Haha zo grappig. Gisterenavond nog een feestje gehad trouwens, en onze vrienden wilden helemaal vooraan staan dansen, dus wij mee maar we stonden echt aan een box en ik voelde gewoon mijn hele binnenste mee bonzen met de bassen dus ben ik in paniek geraakt voor het kleintje en zijn we heel snel weer naar huis gegaan. Dat kan toch ook niet aangenaam geweest zijn voor dat kleine hummeltje...
elance, klusserdeklus mamav5, mooi zeg! lovelymom, heb ook ook hoor.. (vind het trouwens geen rare praat ) denk trouwens dat ik de beeb gevoeld heb vanmorgen weet het trouwens wel zeker ook! helemaal geweldig
@mamavan5: mooie echo! Wat zegt je gevoel, wordt het een jongen of een meisje? @foeske: ik heb volgens mij ook al iets gevoeld. Leuk he!
Hi dames! Poeh, ik lag vannacht om half 2 in bed na een feestje en werd gewoon om half 1 wakker!! Zal het wel nodig hebben gehad denk ik haha! @mamaatje: mooie foto's!! @bm: nee, ik voel echt nog niks hoor... Heb vanochtend weer met de angelsounds geluisterd, maar hoor nog steeds helemaal niks . Pff, hoop zo dat alles goed is. De 22e heb ik afspraak met vk, dan horen we het vanzelf! Afwachten dus... @buik voelen: hebben jullie dat ook, dat mensen bij het feliciteren je buik aan gaan raken? Een vriendinnetje had dat al eerder gezegd en zij vond dat altijd vervelend, maar het is echt zo! Ik had het gister ook: mensen feliciteren je, zeggen dan dat ze het zo leuk vinden en wrijven dan over je buik! Echt irritant, ik wrijf toch ook niet zomaar over iemands buik?! Schijnt nog erger te worden als de buik meer zichtbaar wordt... Ben benieuwd! Alleen familie en vriendinnetjes mogen eraan zitten hoor (en vriendlief uiteraard haha!)
@ elance: kom je gezelschap houden meid! Mijn nieuwe bevaldatum is ook 10-2 20 weken echo staat gepland op 24-9
@ manon, Heb daar weinig last van moet ik zeggen... Meeste weten ook wel dat ik niet het 'aanhankelijk' typje ben Zouden ze ook niet moeten doen want zouden de wind van voren krijgen haha
Hallo dames! Vanuit Spanje hierzo. Ik dacht ik kom even bijlezen maar ik zie dat het nu al niet te doen is haha! Gaat goed hier aan deze kant, hopelijk met jullie allen en de kleintjes ook. Mooie echo mamavan5!! super! Donderdag as kom ik terug in de ochtend, smiddags heb ik gelijk een termijnecho. Kan niet wachten Zal waarschijnlijk niet alles terug lezen maar ga me wel weer bij jullie voegen hoor, zo gezellig hier!