@es1983 ik heb ook niet 1 keer over gegeven hoor niet eens echt misselijk geweest gelukkig zeggen symptomen helemaal niets, klinkt leuk zo een boottochtje lijkt me idd heerlijk ontspannen @julliedaar leuk dat je weer terug bent grappig dat je nu al zo een mooie dikke buik heb ben benieuwd hoe je tegen het einde bent @wihe gefeliciteerd tis zoo leuk om tante te worden en tuurlijk hoor je dan als aanstaande tante hier ook thuis gewoon lekker meedoen en dan kan je altijd je zus weer tips geven van ons hihi @linnie83 probeer ondanks alles veel te drinken veelal heeft het daarmee te maken sterkte meid en succes met je echo morgen @foeske mooie foto hoor ik weet alleen niet hoe ik daar een reactie moet plaatsen dus bij deze moooiii hier alles goed nergens last van mag écht niet klagen, nog steeds veel plassen dat wel lichte last van mijn rug maar het is allemaal te doen we zijn nog helemaal in de wolkjes van de goede echo van gisteren, wat een verschil in apparatuur zeg tegenwoordig, bij de oudste nu bijna 15 jaar zag ik echt niets op de echo maar nu wel hoor harstikke duidelijk
@jij daar: welkom terug. Fijne vakantie gehad. @wihe: gefeliciteerd! Zit je zus ook op het forum? #babyspul: leggen jullie de kleine snachts meteen in t ledikantje of eerst een tijdje in een wiegje?
@caatje: wij hebben onze zoon op aanraden van de kraamhulp bij ons een week op de kamer gehad. Vond het zelf niet echt een succes. Ik hoorde elk geluidje. Sliep daardoor totaal niet. Wij hebben trouwens nooit een wiegje gehad, maar meteen een ledikantje. Een wiegje zijn ze snel uitgegroeid, zeker onze man die bij de geboorte al 60 cm was en 4730 gram.
Bedankt vor jullie antwoorden Iedereen om ons heen zegt dat het absoluut te koud is in een ledikantje meteen. En ik ben inderdaad ook een hele lichte slaper. Dus ga ook elk geluidje horen. We denken er nog even over na. Misschien eentje lenen ipv kopen om te zien hoe t gaat en anders verhuisd hij/zij naar t ledikantje.
Je kan het ledikantje voor de helft opmaken, zodat ze echt onderin het bedje slapen, zo creeër je ook een kleiner bedje, zoals in het wiegje. Hier wel een wiegje, gaat rond in de vriendengroep met de namen erin gegraveerd. Maar dat hou ik idd ook maar een week á 2 vol en dan ben ik er ook wel klaar mee
Wij hebben ons zoontje gewoon in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje neergelegd... Wij hebben toen een warmte fles tegen zijn ruggetje aangelegd! Dat was voor de warmte en zo kon hij niet omrollen naar zijn rug... Kleintjes slapen of op hun rug of op hun zij... Was erg makkelijk hoor! Weet niet hoe de lijst er nu uitziet maar bij ons stond op de zwangerschapslijst dat we 2 warmte flessen mpesten kopen... 1 is meer dan genoeg want je gebruikt er maar 1 haha Succes!!!
niet altijd hoor! T is geboren met 37+3 en zijn temp zakte steeds terug naar de 35,5 en moest dus 2 kruiken hebben !
Ik had bij mijn tweede ook 2 kruiken. 1 om het bedje voor te verwarmen en daarna om d'r warm te houden. 2 kruiken is toch wel handig, vooral in februari.
Daar hebben jullie gelijk in! Dan hebben wij gewoon geluk gehad met 1 fles haha En net wat chayennah zegt,het bedje onderin opmaken... Zo word het ook kleiner en voor hun gevoel veiliger! Vond het heerlijk! En zo went de kleine wel gelijk aan haar/zijn kamertje...
Mamav5, tnx Wieg vs ledikant, Hier ook meteen in ledikant hoor. J heeft nooit in een wieg gelegen en dat ging qua temp prima! (wel met kruiken uiteraard) Hier weer terug van ons campingbezoek, gelukkig droog kunnen houden dus buiten kunnen zitten. Heerlijk! Morgen weer werken ben weeral toe aan vakantie geloof ik haha...
Ik krijg de wirg van mijn schoonmoeder te leen voor de eerste weekjes voor bij ons ib de kamer. In deze wieg herft mijn man en mijn zwager ook gelegen en de kinderen van mijn zwager ook. Dus dat vonden we toch wel erg speciaal. Het is misschien niet de mooiste (ik hou wel van modern en strak, en dat is die wieg niet). Maar hij is wel byzonder en we kunnen er natuurlijk een andere bekleding in maken voor een leuk kleurtje!
Hoi Dames, Verwaarloos jullie een beetje maar enorme moeheid in combinatie met drukke agenda maakt dat ik wienig tijd/puf heb om te reageren. Lees wel braaf mee hoor! Voor de twijfelaars over een wieg; je kunt ook eerst kijken of het bevalt door je kindje in de wagenbak van de wandelwagen te leggen en die naast je bed te zetten. En hier trouwens ook 2 kruiken nodig gehad.
Oh ja. Mijn beste vriendin is vannacht ook bevallen van haar tweede kindje, een meisje met de naam Sarah. Alles is helemaal goed gegaan dus ik ben zo blij voor haar. Morgen lekker kindje kijken...
Dat hebben wij ook idd even geprobeerd maar vond dat zo zielig dat ik de kleine man snel in het ledikant gelegd heb haha Babyfoon aan en dat ging prima! (Maar dat is ieder voorzich natuurlijk)
Ik heb mijn kindjes ook meteen in het ledikant gelegd hoor. Maar heb beide keren wel de eerste paar dagen in het zh gelegen, dus had ze wel al even dag en nacht bij me gehad. Het is supermoeilijk die eerste nacht om ze in het ledikant te leggen, maar achteraf nooit spijt van gehad. Maar idd ieder voor zich...