ooow dus ik mag wel naar de sauna?? Joepie! Ik ga niet geregeld hoor, zo'n 2-3x per jaar... maar zat vorige week nog te bedenken dat ik zo'n zin had om te gaan! @woezel: balen van de misselijkheid.. hopelijk krijg je iets mee van de HA!
Even een ego berichtje: ik zit er helemaal doorheen. Het voelt als een burn out. Ik ben zooooo moe,dat ik tot niets in staat ben. En ik ben een emotioneel wrak. Ik heb me vandaag ziekgemeld op mijn werk. Net tot 11.00 uur geslapen, maar ik ben nogsteeds moe. Ik kan me op m'n werk groot houden, maar thuis stort ik in. Ik heb geen energie over voor mijn man en zoontje, laat staan voor het huishouden. En daar voel ik me zo schuldig over.... Ik zie gewoon niet hoe dit verder moet gaan. Per 1 september heb ik een nieuwe baan, met langere reistijd en daar zie ik ook zo tegenop. Ik weet het gewoon even niet meer....
Manon, leuk he?! Paloe, hoe is het nu met de kleine?? Buikband, heb er ook liggen maar iets houd me nog tegen om m al om te doen (weet niet wat) Kelly, mooie buik hoor! Woezel, hoop dat ze iets voor je kunnen doen! mama in spe, pak je rust want alles schreeuwt erom! rust is nu het belangrijkst, de rest is voor later... Hier al gepoetst en nu maar even pas op de plaats want moet nog naar de fysio, tanken en boodschappen doen (lees veel boodschappen doen) dus zal mn energie nog nodig hebben Kan er zo van balen als ik overal bij na moet denken pfff. Maar goed tis nie anders
@biby oo jee heb ik de verkeerde naam gebruikt sorry weet niet meer wie de bevallen vriendin heeft maar bij deze gefeliciteerd, en mijn zoontje is ook prematuur geboren 5 weken te vroeg 2300 gram en maat 38 maar ik hield hem meer bij me en hield hem gewoon goed in de gaten vond die kruiken zo eng ook omdat de kruik groter was bijna las hemzelf misschien @kelly fijn dat de abk goed was ( algemene baby keuring) lekker genieten meis @mamainspe vaak is alleen geslachtsbepaling goedkoper ik betaal bij babyfocus in almere 60 euro straks gewoon even rondkijken er zijn meerdere echobureau's en allemaal hanteren ze een eigen prijs @kelly1609 als het goed krijg je dan tijdens of na de bevalling een prikje, ik ben ook o+ heb geen resusfactor @foeske respect hoor ik kan echt niet zolang wachten hahaha en manlief ook niet en vooral schoonmama en mama helemaaal niet vind het veelste handig en leuk @elance succes bij de gyn vandaag we wachten vol spanning af op je berichtje @manonvd fijn dat je toch eindelijk het hartje heb gevonden zo zie je maar wat een verschil er kan zitten in een paar dagen @kelly mooi buikje hoor @mamainspe zoals je berichtje klinkt lijkt het alsof je een lage bloeddruk heb, daar word je ontzettend moe en lusteloos van, mijn tip of een banaan eten of een paar dropjes voor net die boost vaak wil het wel helpen hier eigenlijk alles goed op enorme luilak na komt echt niets uit mij ook niet met bananen en dropjes gisteren heeft een vriend van ons zijn 2 honden gebracht dat zijn mijn vaste oppashonden zodat hij lekker op vakantie kan gaan
Buikbanden - heb ik ook liggen, had er vanmorgen een aan maar ML zei "is dat niet een beetje vroeg, maar je moet het zelf weten natuurlijk" dus toch maar weer afgedaan hahaha Ik heb zo'n zin in vanavond... weet dat er een zak met versgebrande pistasche noten ligt te wachten op mij thuis... ML was gisteren nog even naar de kermis geweest en heeft mij daarmee verwend... mjam mjam...
Hoi meiden! We komen net van de gyn, hebben de hele echo mee op film (usb stick) en heb net even een print screen genomen. Je kunt er mooi het ruggengraatje op zien, een handje en het hoofdje. Alles is perfect, de gyn zei dat het er niet beter uit kan zien, dus helemaal goed. Nekplooi is super dus daar zijn we natuurlijk ook héél blij om. Geslacht kon hij nog niet zien, maar dat is dan voor de volgende echo. Even voor de lijst, voor ik mezelf vergeet aan te passen: volgende afspraak staat voorlopig op 5/09. Bevallingsdatum is trouwens blijven staan op 10/02, dus girafje, we staan er inderdaad samen op
@mamainspe: ooow . Misschien inderdaad lage bloeddruk of ijzertekort? Schijn je ook zo moedeloos van te worden... kop op!!! Als je wilt klagen, dan kun je lekker bij ons terecht hoor, daar zijn we ook voor! We slepen je er wel doorheen @buikband: joh, ik heb nog niet zo'n buikje dat ik er eentje nodig heb hihi... net kwam ik bij collega bedrijfje hier in het pand binnen.. zie ik een mannelijke collega naar me kijken.. ik zeg 'zit jij nou ongegeneerd naar mn buik te kijken?!' Hij lachen.. was idd zo haha. Ze zagen het wel al daar. Een vrouwelijke collega zei al dat vrouwen direct zien dat het een zwangerschapsbuikje is, daar waar mannen nog kunnen denken dat het van teveel eten komt hihi, leuk! @Elance: fijn dat alles perfect was!! Lekker genieten! @mamaatje: haha abk, die hou ik erin!
heey meiden !! alles was goed bij de vk !! kleintje lag lekker te zwemmen en te bewegen we zijn nu vast gezet op 23 februari als uitgerekende datum!! ben nu dus 11+ 3 volgende afspraak :23-08
Lovely haha leuk die buikband! Kelly ik vind je buik al best duidelijk hoor! Weet je dat er ook een apart buikfototopic is voor februarimamas? Woezel balen zeg dat de misselijkheid terug is! Hopelijk krijg je er even wat voor.. Mamainspe dat klinkt niet goed meid.. misschien even contact opnemen met de HA? In een PND wil je niet terecht komen..je kan er maar beter te vroeg dan te laat bij zijn zodat je niet in een PND of na de bevalling in een PPD komt.. Zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar het is het best om signalen te onderkennen en er subiet wat mee te doen. Foeske het gaat nu weer met hem, om 23:15 was hij eindelijk stil, pff. Vanmorgen was hij wel vrolijk, maar wilde hij weer terug naar bed om te slapen Goh wat raar hahaaha shopaholic! Elance fijn dat je echo goed was! Mooi ook! En super dat je m op stick kreeg! Lovely superecho en super dat alles goed was! Sauna: mag wel, maar geen infrarood en gewoon zorgen dat je niet te heet wordt Kelly veel plezier vandaag! Ik ga binnenkort ook weer een avondje met vriendinnen Buikbanden: nooit gebruikt eigenlijk..t is zo warm! Hier: whooooo mijn beste vriendin had bij beide jongens het geslacht goed en bij Liam zelfs de geboortedatum (haar verjaardag) en nu zegt ze dat het een meisje is! Whoo Ging net even mijn fiets voor de jaarlijkse beurt naar de fietsenmaker brengen en gaf aan dat ik ook een nieuw zadel nodig had (in die van mij zaten sheurtjes) maar dat ik wel even ergens anders zou kijken omdat zij niet die hadden die ik er al op had zitten en mijn bekken nogal moeilijk is. Vraagt hij: heb je bekkeninstebiliteit dan? Want mijn vrouw heeft dat ook en die heeft dit en dit zadel en dat gaat super! Dus .ik laat er toch een nieuw zadel op zetten en als het niet bevalt mag ik m na een week ruilen of terugbrengen service toch?
@elance wat fijn dat alles goed was! En wat leuk dat je alles op stick hebt... @buikband ik heb ze ook liggen maar droeg ze eigenlijk pas met een week of 20,eerder vond ik raar haha nu heb ik al een aardige buik dus zou ze nu ook al kunnen dragen hoor,maar nee wacht toch nog maar even...en waarom?? @lovely mooie echo! @woezel vervelend zeg dat je misselijkheid weer terug is! Hopelijk heb je iets gekregen van de ha en gaat het straks weer stukken beter met je! @foeske hahaha dus jij kon het ook al niet laten om wat te kopen? Ik heb vandaag ook een pyjama gekocht en 2 hele lieve rompertjes... 1 met i love papa en 1 met mama is de liefste... Haha kon het niet laten... Vanmiddag ben ik ook de kelder in gedoken en heb daar ook al heeeel veel van naar boven genomen! (rompertjes,sokjes,broekjes,tutdoekjes,spuugdoekjes oh ja en beddengoed) zooo leuk om alles weer in me handen te hebben! Gelukkig hadden we toen een hoop witte dingen gekocht dus dat komt nu weer goed van pas... (totdat we weten wat het word natuurlijk) toen heb ik veel blauw gekocht,hoop nu dat ik los kan gaan voor jurkjes en leggings hahaha
voor de lijst: Volgende afspraak 21 augustus, controle + intake vk en uitleg 20 wkn echo. Wij moeten nu dus gewoon wachten tot de 20 weken echo voor we ons kleintje weer kunnen zien Wij doen geen nekplooimeting en willen het geslacht ook niet weten. Wel willen we een pretecho laten maken, maar dan rond de 28 weken.
meiden! ik wil wel de lijst overnemen van paloe aangezien ik fulltime huismama ben graag wil ik dan van jullie vragen of jullie mij dan een pbtje willen doen met de afspraken die jullie plannen ! ipv het hierneerzetten !
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 06-08 Kelly1609 ----------- controle VK Mamavansimone - Combinatietest 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole Niekje84 ------------- afspraak VK 08-08 Noa80------------------vk Es1983 --------------- termijnecho + afspraak vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk Elijfay --------------- termijnecho en intake vk 10-08 Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn Biby---------------------- Controle gyn 13-08 Mamavansimone - gesprek gyn ivm prolutonspuiten 14-08 Sjaarine ------------- 13-weken echo CindyW -------------- uitslag combinatietest 16-08 Jijdaar----------------- echo gyn 18-08 CindyW --------------- pretecho en geslachtsbepaling 21-08 Mamavandaisy --- geslachtsbepaling CindyW --------------- controle gyn Girafje ------------- afspraak vk mamavan5 --------- afspraak vk kleinduimpje -------- intake vk + uitleg 20 weken echo 22-08 Fliertje ---------------- echo bij vk 22-08 Manonvd -------------- afspraak vk 25-08 Kelly1609 ------------ geslachtsbepaling 27-08 Sallebel --------------- Echo 28-08 Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling IngeM ------------------ afspraak vk Foeske ----------------- gyn + echo 07-09 Mamaatjevan5 --- geslachtsbepaling 12-09 Kelly1609 ------------ controle vk 15-09 Mama in spe -------- 20-weken echo 24-09 Girafje ----------------- 20-weken echo 28-09 Kelly1609 ------------ 20-weken echo Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in een pbtje aan lovelymom. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
Elance; super! Mooie echo! Lovelymom ook mooi! Lijkt een meisje! Paloe; jammer dat je t niet hebt kunnen vertellen..fijn dat zoontje weer iets beter is ! Foeske; heerlijk lekker relax kleren en tof dat baby shoppen! Buikband; hier alleen een zwarte als kledingverlenger, verder niet.vindt t zelf niet echt wat.. Maar als je m hebt en al buikje waarom niet? Biby ook al met kleertjes bezig dus! Leuk leuk! Hier; nog 2 dagen en dan vliegen we met de kids weer naar nl! Zin in!fam 3maand niet gezien.. Kan ik ook eindelijk los met shoppen Qua ga,indd goed voor elkaar paloe! Wij hebbenookeen go,echt top.ook via buro! . Haha abk; dacht aan antibiotica kuur, goed dat je mdr ff bij zet
Lovelymom, mooi hoor! Paloe, idd service en een meisje voorspeld haha Shopaholic, vind het nogal meevallen haha heb nog erg veel van J dus eigenlijk nauwelijks iets nodig maar tis wel leuk om nog wat nieuws erbij te hebben. Wil ook graag een nieuw 1e pakje vind dit toch iets bijzonders Biby, idd leuk heb hier een rompertje maat 50 liggen, zo heerlijk klein weer!! Hihi Ik merk wel dat ik geneigd ben om naar jongenskleding te kijken, maar das misschien omdat ik dat gewend ben Alle boodschappen zijn weer binnen (ook voor vriendin), ben weer flink door elkaar gehusseld door de fysio en nu lekker nog ff met J spelen totdat het weer kooktijd is
o trouwens pin me er niet aan vast met al die kleurtjes want daar snap ik geen hol van ben er net al een kwartier mee bezig geweest om alle kleurtjes goed te krijgen vinden jullie dat heel erg ??
[/QUOTE] paloe; Mamainspe dat klinkt niet goed meid.. misschien even contact opnemen met de HA? In een PND wil je niet terecht komen..je kan er maar beter te vroeg dan te laat bij zijn zodat je niet in een PND of na de bevalling in een PPD komt.. Zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar het is het best om signalen te onderkennen en er subiet wat [/QUOTE] Mee eens! Pas op jezelf meis!