Was ik weer! Heerlijke dag gehad in het sanadome.. ik ben niet in de sauna geweest, want daar houd ik niet van, maar die baden daar..heerlijk! Ik heb het aan de vk gevraagt en het mag gewoon zolang je goed naar je lichaam luistert. Knuffel voor jou, mama in spe. Pak je rust! Mooie echo, elance! En fijn dat de kleine het zo goed doet. Lovelymom, ook al zo'n mooie echo. En een duidelijk overzicht! Ik heb vandaag een pendel teruggekregen van iemand hier van het forum. Zij denkt dat ik in de nacht van 23 op 24 januari beval van een jongen.. Alweer een vreemden die ook een jongen zegt! Ik ben benieuwd of dat klopt. Alleen volgens de pendel zou ik dan te vroeg bevallen, maar dat zien we dan wel weer ga me er echt niet op vast pinnen.
@Biby, heb een leuke vak. gehad, maar man ziek en De oudste van de 2ling was ook behoorlijk ziek, met allebei naar de huisarts geweest en allebei antibiotica....... Dank je wel voor het vragen. @Kelly1609, mooi buikje!! @Mama in spe, goed aan jezelf blijven denken! Ik vind het al moeilijk om alleen mijn gezin draaiende te houden laat staan als je er nog een baan naast hebt! Hopelijk voel je je snel weer beter en minder moe! Sterkte! @Elance, wauw wat een mooie echo! @Lovelymom, fijn dat het goed was en wat een mooie echo! Mooie en een duidelijke lijst! @Buikbanden heb ik nog niet, had trouwens wel erg leuken toen ik zwanger was van de tweeling....... 2 paar voetjes en met de tekst Pas op we schoppen..... en 2 paar handjes en de tekst Paar op we kietelen...... Kreeg ik altijd veel leuke reacties op.
@elance ben even vergeten wat ik al gezegd had dus sorry als ik nu iets anders zeg maar denk een meisje had de lijst met voorspellingen ergens opgeslagen weet toch niet meer waar zwangerschapsdementie denk ik hier net spinazie gegeten maar dat vloog er bijna net zo hard weer uit joehoe ik word dus ook een beetje misselijk van bepaalt voedsel
Ik zou het ook erg jammer vinden dat je via een andere site moet kijken...net wat caatje76 zegt,ik kijk ook vaak via mijn mobiel! En als ik het hier kan zien vind ik dat fijner....
Hey dames, zo wat hebbenn wij een drukke dag gehad! Lekkage verholpen en daarna buiten het gehele huis rondom schoongemaakt (dakgoten/kozijnen etc) en dakkajuit + ramen! Samen met mijn moeder hebben wij vrouwen binnen het huis gepoetst. Dus nu echt de puf uit... pfffff En vanaf morgen 5 vroege diensten.... Heb vandaag geen tijd gehad om alles bij te lezen... SORRY SORRY SORRY meiden. Hopelijk heb ik vanaf morgenavond Ohja heb vandaag ook nog kraamzorg en de 20wk echo geregeld 24 aug controle vk 20 sept 20 wk echo (ben ik 19 en 2 dagen)
Je bent geweldig!!! Ben namelijk niet zo van het zoeken na het een en ander,ben daar 'te' blond voor hahaha Maar als het hier toch komt te staan,mijn zege heb je om het te doen!!! Alleen moeten we dan een pb naar jou sturen hè met de datums of als er iets veranderd? Veel succes ermee!! Ziet er wel goed uit trouwens!
jep graag dan weet ik precies wat er ingevuld moet worden en heb ik altijd het juiste en hoef ik niet hier tussen te gaan zoeken
Aahh wat vervelend... Maar ja het hoort er nou eenmaal bij dat ziek worden (helaas) alleen tijdens de vakantie is het dan altijd dubbelop balen...maar ik hoop dat je ondanks de zieken toch een leuke vakantie verder hebt gehad? En zijn ze allemaal weer beter?
Maar heb je de afspraken van nu nog wel dan of moeten we echt alles opnieuw aan je doorgeven? Hahaha sorry hoor
als het goed is heb ik alles heb de laatste lijsten er bij gepakt en daarvan alles ingevuld dus als het goed is, is het helemaal compleet zo
Mam is nog steeds niet helemaal beter. Ab-kuur heeft volgens mij niet voldoende gedaan. Joshua is gelukkig wel weer helemaal beter. Die was ook echt na 2 dagen er weer. We hebben op vak. (we waren in Brielle, ZH) toch nog wel het 1 en ander kunnen doen en zien.
Biby, vrijdag is er voor je het weet Lovelymom, ik vind het prima zo staat al bij mn favorieten houd jij het vanaf nu verder bij?? Elance, zou ook nog ff wachten hoor De nub is toch niet helemaal duidelijk vind ik zelf Kelly, je gaat toch niet verhuizen naar het jan. Forum he haha ik ga nog ff tv kijken en dan maar weer vroeg in bed...
foeske jaa ik ga het nu bij houden ! dus alles wat ik moet invullen op de lijst mag je pben naar me maar dat had je al gedaan !! iedereen die mij vandaag een pb heeft gestuurd is ingevuld op de lijst !
hahaha Foeske, nee ik ga echt niet verhuizen naar het januaritopic! Ik hoor hier thuis In januari zullen we zien of het klopt of niet haha... maar ik ga er niet van uit. Ik geloof wel dat ze het geslacht goed heeft
Site is top lovelymom! Ik kan em goed zien op m'n tel en houd gewoon die pagina openstaand : Ik ga ook lekker slapen: Trusten ladies!!
@lovelymom: Ik vind het mooi gemaakt zo, ook de gedichtjes! Heb me na lang wikken en wegen een angelsound besteld, wordt morgen geleverd en hoop dat ik het hartje goed kan vinden.