Ik twijfel nog of ik een angelsound ga kopen of niet. Lijkt me heel mooi maar ook wel eng. De vk moest al goed zoeken naar het hartje. Waar hebben jullie hem besteld? Ik ga nu ook slapen. Morgen intake bij de Fysio al lijkt de urineverlies een stuk minder en nu is het "gewoon" afscheiding. Maar wil haar wel iets vragen over bekkeninstabiliteit. Ik heb twee pijnlijke plekken op mijn rug en nu heb ik van verschillende gehoord dat dat het begin kan zijn van bekkeninstabiliteit. Dat was bij hen wel zo. Dus morgen even navragen. Welterusten
@kelly1609, ik heb gisteren het hartje ook niet kunnen vind hoor. Ik weet dat het eigenlijk pas vanaf de 14 weken kan, maar zondag had ik hem ook gevonden. Het kindje is natuurlijk nog erg klein en als ie net ergens achter ligt dan wordt het al heel moeilijk Ga het vanavond nog een keer proberen. En als ik hem dan gehoord heb wacht ik weer een paar dagen
goedemorgen meiden hier alles goed het zonnetje schijnt heerlijk alleen er komt weer niets uit me, hoop dat ik toch snel me energy weer terug kan krijgen
diegene die vandaag een afspraak hebben zijn 08-08 Noa80------------------vk Es1983 --------------- termijnecho + afspraak vk
meid komt vast goed!! hier heb ik ook de ene dag meer energie zoals vandaag ben me was aan het opvouwen wil de boven boel stofzuigen dan morgen de beneden verdieping en inpakken
Goeiemorgen, Na bijna de hele dag geslapen te hebben gister, voel ik me vandaag iets beter. Nogsteeds moe, maar niet meer zo radeloos als gister. Dank voor jullie berichtjes! Ik heb morgen een afspraak met de VK, zal het ook even met haar bespreken. Noa en Es, veel kijk- en luisterplezier vandaag! Lovelymom, mooie website!
Hallo dames , ik lees vanaf het begin ongeveer mee ,maar nooit officieel aangemeld haha . Dus bij deze wil ik me toch maar is aanmelden . Ik ben 13 feb uitgerekent ,4e kindje ,wil geen borstvoeding,wil wel graag geslacht weten en in ziekenhuis bevallen .. Nog meer weten ? Haha en 13 aug weer voor een echo .. Ben vandaag precies 13 weken zwanger . Krijg alles via de telefoon niet rood . Sorry kijk vaak via mobiel nl
Goedemorgen dames! Ik heb een heerlijke nacht gehad! De hele nacht doorgeslapen en er pas om half 8 uit om te plassen. Dat was echt weer een keer fijn! Noa en Es, veel plezier en succes bij de vk. @kleinduimpje, waar heb je de angelsound gekocht? Welkom Grieby! Ik mag zometeen naar de fysio. Daarna ga ik sporten en vanmiddag gaan we lekker meubeltjes schuiven in het kamertje. Helemaal zin in! Ook moet de was nog opgeruimd worden, maar manlief is ook thuis dus kunnen we lekker samen doen.
zou je het de volgende keer in een pb naar mij willen doen dan zet ik het op de site heb je er nu bij gezet
Welkom hier! Vier kinderen, lijkt me wel druk. Maak je ook nog een banner? Sinds gister is de nieuwe regel dat je je gegevens in een PB (persoonlijk berichtje) naar lovelymom stuut ipv hier in het rood zetten.
nog even over bekkeninstabiliteit straalt het ook uit naar je benen?? heb je ook moeite met opstaan?? wat het kan ook ichias zijn ik heb bi en mij mij straalt het uit naar me benen kan sochtends heel moeilijk me bed uitkomen moet eerst me oefeninfen hebben gedaan voor ik een beetje normaal uit bed kan stappen en ohja ik waggel al als een eend
@lovelymam, nee het straalt gelukkig (nog) niet uit naar mijn benen. Maar aangezien ik toch naar fysio moet wilde ik het er wel even over hebben. B.i. lijkt me echt geen pretje
meiden ik heb nog is de lijst bekeken maar heel veel van de meiden schrijft niet meer mee moet ik ze laten staan of weghalen?
@grieby welkom hier en leuk een 4e ook een groot gezin wat heb je nu als ik vragen mag meisjes jongens @lovelymom ik zou ze gewoon laten staan, wie weet willen ze in de loop van tijd weer meeschrijven zijn we ze in elk geval niet vergeten hier net 3 beschuitjes met chocoladevlokken gegeten wist eigenlijk niet dat dat zo lekker was manlief heeft geloof ik nesteldrang die is het hele huis aan het stofzuigen dwijlen enz enz en ik ik zit nog steeds op mijn luie kont vreselijk gelukkig vind manlief het minder erg die lacht alleen maar, maar ik voel me best soms schuldig hoor
mamainspe en mamatjevan5..klopt erg druk lijkt me ook haha , maar komt vast wel weer goed andere kindjes zijn al ouder en jongste is al 5,5 als deze word geboren .. Heb nu een meisje van 11 , en twee jongens van bijna 6 en bijna 5. lovelymom ik weet het het moest sinds gister in een prive bericht , maar via telefoon kan je alles vrij moeilijk vinden ..maar nu zit ik even via de pc en zou ook nog steeds niet weten hoe ik iemand een pb zou moeten sturen sorry !! zo erg ben ik nog niet thuis in het forum nl ..weet dus ook niet hoe en waar ik een banner zou moeten maken en die onderin moet krijgen Zat voorheen al 7 jaar op een ander forum ..maar hebben sinds een tijd het forum veranderd en het voegt me totaal niet meer ..ook zijn daar altijd vreselijk veel ruzieénde vrouwen je word er doodmoe van ..
Een banner kun je maken via het knopje banners, bovenaan in de balk, derde van rechts. De code die je daar krijgt moet je kopieeren naar je handtekening bij gebruikersinstelling. En een PB kun je sturen door op de naam van de persoon te klikken en dan ergens op PB sturen klikken. Succes!
begrijpelijk maar ik heb sommige opgezocht die na hun positieve test niet meer gereageerd hebben vandaar maar op de lijst staat nou niet of het je 1ste kindje is of je bv wil geven en of je het geslacht wil weten en of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen zou ik dat nog als toevoeging op de lijst mogen weten?