Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Even snel een berichtje, ik ga onze bureau even opruimen. Het is er een waar stort sinds vorig jaar. Al onze rekeningen liggen er op een hoop gegooid, het is niet leuk op die manier.
    Dus even opruimen en morgen nemen we de keuken onderhanden, alle kasten leeg, kuisen, kastdeuren kuisen, zodat we er weer een jaartje tegenaan kunnen ;)

Vanmiddag naar mijn vroegere allerbeste vriendin geweest, we zijn 2 jaar geleden in ruzie geslaan maar het is inmiddels uitgepraat en sinds lange tijd dus weer eens samengeweest. Haar zoon is nu 6 maanden, wat een geweldig mannetje!
    Ze vindt mijn zwangerschap natuurlijk ook helemaal fantastisch dus we hadden véél om over te praten ;)

Over de doppler:
    Ik ben heel tevreden met mijn angelsound, ik vind het hartje ook iedere keer. Is inderdaad wel handig als je de kleine nog niet voelt.
    Maar we luisteren niet al te veel.

Ik lees morgen bij, heb nu nog niets gelezen van wat er vandaag geschreven is :)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hee meiden

foeske ja wou er ook mee zeggen dat dan de kenmerken van bi zijn omdat ik het zelf heb:)
    heb het gelukkig nu nog niet zo erg en hoop dat het zo blijft

voor de rest nog niks gelezen
    ben vanaf een uurtje of 3 ingestort en 2 x op bed gelegen doordat manlief vroeg thuis lag
    het werdt me echt te veel kids waren helemaal ontregeld
    kan daar echt zo slecht tegen en ben echt wispelturig
    wordt gewoon moe van me eigen hormonen kennen jullie dat ??

nouja ik ga maar weer wat eten want door de big mac topic heb ik honger gekregen

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Chayennah, joepieeeeee :D

Kleinduimpje, leuke auto!

Zwangerwens, heb dit idd ook regelmatig…

Es, mooi zeg!

Avondeten, geen probleem mee…

Elance, jullie hebben werkvakantie ;)

Ga weer doen waar ik goed in ben… BANKHANGEN whaha

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @grieby ik weet hoe druk het is juist ontzettend leuk wij verwachten onze 6e hihih en iedereen om ons heen vraagt of we lichtelijk gestoord zijn hahahaha

@lovelymom ik heb dus absoluut geen nesteldrang sterker nog er komt gewoon niets uit me gelukkig heeft mijn man wel nesteldrang en dat compenseerd het anders zou ik niet weten hoe het huis er inmiddels uit zou zien

@biby herkenbaar ja maar manlief heeft de bank al schoongemaakt, daarbij komt ook dat hij een echt ochtendmens is en ik niet, dus ik moet eerst koffie en een broodje hebben voor ik ook maar iets kan, maar in die tussentijd vliegt manlief door het hele huishouden acht zolang hij het niet erg vind is het prima

@chayennah he he eindelijk die rotbloeding gestopt heerlijk genieten meis, en hier ook geen warm eten wat ik best jammer vind want normaal ben ik er dol op

@kleinduimpje gefeliciteerd met de nieuwe auto wel ff een foto showen zaterdag he

@zwangerwens dat is idd bandenpijn hier ook gelukkig herken ik het direct dus maak me nooit zorgen

@es1983 gefeliciteerd met je goede echo je echo is idd heel grappig lijkt net of de baby een supergrote neus heeft hihihi gelukkig weet ik dat het komt omdat de kleine waarschijnlijk net draaide op het moment van foto maken

@kinderwens1983 leuk dat je er weer bent en fijn te horen dat het goed gaat, denk dat het normaal is dat je de kleine nog niet voelt ik herken het wel van mijn vorige zwangerschappen het vlindervladder gevoel, maar het is nog erg vroeg rond de 16 weken zul je de kleine heel duidelijk gaan voelen

@lovelymom fijn dat de ruzie is uitgepraat na 2 jaar mag dat ook wel eens gebeuren wie weet komt er weer een mooie vriendschap uit

hier net ja ja weer een patatje gegeten :) en toen nog gekookt rijst met rundvlees en chinese kool toch een beetje kunnen eten gelukkig, daarna lekker met de honden naar buiten gegaan is echt lekker buiten nu niet te warm niet te koud en nu jullie raden het al bankhangen :)

5. Ank88

Ank88 Lid

30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Hoi allen,
    Al een poos niet gereageerd maar de dag na de 12 weken echo zijn we met vakantie gegaan. Heerlijk was dat! En de echo was goed! Ook erg fijn! Nu 14 en 3 dagen. Het gaat echt hard. Nu nog 2 weken vrij, echt heerlijk genieten. Heb nog helemaal geen zin ook om te werken!
    Verder gaat het best goed, af en toe een dutje en dan gaat het wel. Zoonlief slaapt ook heerlijk dus dat is ook lekker.

Ik lees verder mee, ben veel druk dus zal niet telkens reageren.

Groetjes Anke

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh lovelymom, zo herkenbaar Ben ook een wrak af en toe. Mijn dochter kan er ook heel slecht tegen dat ik zo weinig energie heb en was dus ook stront en stront vervelend vandaag. Overal om huilen, geef ik een gewone beker, wil ze een tuiut = huilen
    Geef ik een tuit, wil ze een gewone beker = huilen. en dat de hele dag door. pfff om doodmoe van te worden, maar ook zo zielig voor het meisje. Ze weet ook niet wat ze er mee aan moet. pfff

Morgen maar even wat leuks doen met mijn zus en de kids, kan ze ff met dr nichtje spelen en ravotten.

Hier zo maar eens naar bed. Merk nog niet zo veel van de medicatie tegen de misselijkheid maar hoop dat het gaat werken

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er ook nog hoor meiden, lees vooral mee. En af en toe zal ik ook wat posten, maar ben daar gewoon niet zo actief in.

Vanmorgen weer bij de VK geweest, alles was goed en een mooi hartje gehoord. Het was wel grappig want het was de verloskundige die erbij was toen Yara geboren was, of althans tot ik overgedragen werd aan de gyn voor de keizersnede. Zij vond het volgens mij ook wel leuk om Yara nu weer te zien.

Ik heb een hele goodiebag meegekregen dus lekker veel leesplezier voor de komende dagen.

iedereen heel veel succes en plezier!

8. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey dames, welke andere dingen lezen jullie eigenlijk nog meer op het forum? Ik eigenlijk alleen dit topic nl :), ben benieuwd of er nog meer interessante topics zijn?

9. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Ik ben ook echt een huilebalk....ook om jullie!

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes...zo lief. Die bloedingen kon ik niet echt met mijn collega's delen. Ben het enige meisje. Mijn naaste 2 collega's wisten het wel, uit praktische overwegingen. Nogmaals...jullie zijn echt heel lief.

Enne...ik lees ook alleen deze topic ;)
    Oh en bandenpijn ook nog steeds! Steken (soort spierpijn) en ongesteldheidskrampen!

Een kusje , omdat jullie zo meeleven XXX

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mijn jongste zit nu in zijn peuterfase en dat is al zwaar

gelukkig gaat mijn oudste over 18 dagen naar schoool en wordt het hopenlijk iets rustiger in huis
    ik kijk daar dan maar ook naar uit
    zodat er wat rust komt maar men het sloopt je wel
    gelukkig ben ik niet de enigste hihi

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier een dame van 1,5 jaar en een dame van 2,5 jaar die feilloos aanvoelen als ik wat minder energie heb. Die gaan dan echt los... Maar vandaag waren ze weer lief en weet ik weer waarom mijn buikie weer gevuld is. Je kunt ook heel veel energie van ze krijgen.

Chayennah
    Super dat het eindelijk is opgehouden! Nu dubbel genieten meid!

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    leuk he dat ze je zo goed aanvoelen
    die van mij precies inder! de ene dag super lief de andere weer strontje vervelend

vandaag ging het dus zo
    ik boven was opvouwen hun boven spelen
    hebben ze heel de kamer over hoop gehaald
    oke ik met ze wezen opruimen
    lees ik alle zooi opgeruimd
    hun peren hem naar beneden
    heeft me zoontje van bijna 2.5 de suikerpot te pakken gehad
    heel de beneden verdieping onder de suiker
    grrrrr 123,4,5,6,7,8,9,10 hahaha

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lovelymom
    Ohw, dat is niet fijn, overal suiker. Daar krijgen die van mij weinig kans toe omdat ik die van 1,5 echt goed in de gaten houdt, dat is echt twee handen vol die meid. Dus die mogen echt nergens onbeheerd spelen. Zou wel eens willen dat dat zou kunnen, kon ik ook even de was doen.

Wel fijn om te lezen dat er meerdere dames zijn die zo moe zijn. Hier kan ik nu natuurlijk niet slapen....om morgenweer een dweiltje te zijn....
    Heb vanavond wel een mooie vakantieplek gevonden denk ik. Volgende week even een weekje er tussenuit nog. Leuke gite in de Lot (frankrijk) gevonden. En met Wifi:D

Zp
    Ik bekijk eigenlijk van alles hier. Mijn vaste topic naast deze is de december 2009 mamas, maar daarnaast lees ik veel in de lounge en ook veel onder zwangerschap, gezondheid, uitzet. Echos etc...

14. Pip24

Pip24 Lid

16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,
    weer ff geleden dat ik het gereageerd. Lees wel veel mee hoor :D..
    Fijn om te lezen dat het met iedereen nog steeds goed gaat.
    Zie mooie echo's voorbij komen.

Chayennah: wat fijn dat het bloeden gestopt is zeg. Geniet er lekker van. Zal je vast een stukje rust geven.

Hebben sommige dames ook zo'n last van bepaalde geuren/smaken? Ik kan sommige dingen echt niet verdragen.
    haha voor de rest gaat 'lekker' eten er erg goed in.

Ga nu gebukt onder een zware blaasontsteking. Kreeg vd week enorme samentrekkingen vd baarmoeder. Werd zo hard als steen. Ik dacht ohh dit gaat fout. Verloskundige gebeld. Die vermoedde meteen een blaasontsteking. Dus nu aan een AB-kuurtje. Gelukkig is de buikpijn weer weg inmiddels.

Angel Sound: Ik heb besloten er geen aan te schaffen. Denk dat het me meer stress oplevert dan plezier. Mijn placenta ligt aan de voorkant. De verloskundige heeft al moeite met het hartje te vinden. Denk dat ik elke keer in de stress ben als ik het niet kan vinden.
    Nu maar hopen dat ik snel bewegingen voel.

Fijne dag dames. Ik spring onder de douche en ga zo lekker zwemmen met mijn dochter, vriendin en haar dochter.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    de afspraken van vandaag
    09-08
    Mama in spe ------2e afspraak VK
    Elijfay --------------- termijnecho en intake vk

elijfay veel plezier met je echo !

collo me dochter wordt 4 en gaat sochtends ook zelfstandig naar beneden
    en zoals vanochtend hoor ik dan ook ineens me zoontje beneden zitten dus dan is het tijd om er uit te gaan
    want hem kan ik ook niet uit het oog verliezen
    hij is echt een brokkenpiloot en maakt alles stuk !

afijn ik ga de lijst even bij werken :)

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen trouwens :p

hier vandaag weer veel te doen moet namelijk naar de caravan spullen pakken in de auto doen kleding inpakken want we gaan het weekendje weg

nog even voor de lijst niet iedereen weet nog dat het in een pb moet naar mij zag hier weer wat voor bij komen
    maar ben het weekend er niet dus graag in een pb omdat ik als ik terug kom er natuurlijk veel geklets is en ik het dan mss over het hoofd ziet

17. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morning dames!

Oei oei die verhalen over vervelende kindjes zijn niet goed voor een eerste aanstaande moeder hoor hahaha :p (geintje!)! Wel mooi om te zien idd hoe kids je feilloos aan kunnen voelen!

Nog ff vraagje: wat voor creme, olie o.i.d. gebruiken jullie voor striemen? Ik heb nu op advies van een vriendinnetje cacao-olie van Palmers, maar die vind ik niet zo lekker ruiken en olie is meteen zo vet... suggesties??

Ennuh, zijn er nog dames die veel sporten eigenlijk? Zoja, wat voor sport dan? Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst sinds 6 (!) weken weer in de sportschool beland.. rustig cardio gedaan en mijn armen wat getraind. Maar toen kreeg ik honger en was het gedaan met de pret haha!

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    die van mij zijn wel extreem hoor
    dochterlief heeft een regulatiestoornis waar we nu aan het kijken zijn of het geen adhd zijn en me zoontje neemt het gedrag over hahah
    en ja voel jij je niet lekker weten je kinderen dat fijnloos over te nemen

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Manon: ik gebruik de crème van Louis Widmer - Remederm. Dat is een gamma van crèmes, en er zit er één tussen (in een pot) die speciaal ter preventie en behandeling van striemen is.
    Heel goed spul, maar lekker vettig.

Ik probeer het 's avonds te doen, zodat het al wat droog is tegen dat ik moet gaan slapen want anders is het zo'n plakboel en daar word ik een beetje gek van dan ;)

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    striemen
    je ontkomt er soms gewoon niet aan
    1ste zw-schap begon het bij 30 weken 1 streepje
    en nu zit heel me buik onder
    smeren of niet smeren heeft geen zin
    maar je kan het wellicht proberen