hmm lovelymom, dat hoor ik idd ook wel vaker... dat je er wel of geen aanleg voor hebt en het dus eigenlijk niet te voorkomen is als je er dus wel aanleg voor hebt. Maar ach, baadt het niet, dan schaadt het niet wat houdt een regulatiestoornis precies in? Dat ze moeite heeft met luisteren en zich aan de regels houden?
ze is hyperactief luistert idd slecht kan de emoties niet plaatsen dus ipv dat de comuniceert gaat ze keihard huilen als der wat gebeurd of als de broertje dus wat afpakt gaat ze ook huilen of slaat ze hem vergeet waar ze dingen neerlegt is een echte chaot kan niet tegen veranderingen alles moet gaan hoe het altijd gaat dus we gaan nu een weekend weg en is daardoor nu al helemaal overprikkeld voor wat er komen gaat en heeft dus een week nodig om bij te komen
ooow, nou dat lijkt me inderdaad wel heftig! Zowel voor haarzelf als voor jullie... Wordt ze nu dan getest op ADHD?
ja daar zijn we u mee gestart ja heftig is het afentoe zeker maar het went het is afentoe alleen best druk en een huishouden van jan steen en dan heb je nog een peuter die een papegaai is haha en dus gedrag kopieert we hebben ook bewust gewacht met zwanger worden tot dochterlief naar school ging en dan is dus over 2.5 week
Striemen Idd die krijg je...of niet. Ben zelf nog aardig weg gekomen. Wet wat striemen maar vrij licht. Enige wat kan helpen in bindweefselmassage,maar dat is bijna marteling en nog geen garantie voor succes. Net keihard gebeten door mijn jongste...grrrr. Tijd om iets te gaan ondernemen... Dus we gaan er vandoor!
Hoi meiden, Ik heb gisteravond de hartslag van ons kindje opgenomen op de computer en doorgestuurd aan m'n moeder en zus. Vond het helemaal geweldig om te horen. Wij wonen ongeveer 1,5 uur uit elkaar dus stuur ik veel via internet en op deze manier kunnen ze lekker meegenieten.
kleinduimpje wat leuk!! ik zit met smart te wachten op de angelsound van me zus maar die ligt bij der schoonzus in friesland en daar komt ze dus niet vaak
@anke welkom terug meis fijn te horen dat je een heerlijke vakantie heb gehad @woezel25 even een tip van mijn kant juist nu concequent zijn en blijven ze hebben heel gauw door wanneer je er een beetje doorheen zit, en dat zijn vaak momenten van toegeven, kleine wijsneusjes hebben dat supersnel door, hier proberen ze het ook ik lach alleen maar en ze weten hoe laat het is @noa80 welkom terug meis hopen dat de vlos nu wel je bevalling mag en kan doen of word het automatisch weer een keizersnede als je er al 1 gehad heb @manonvd ik lees eigenlijk overal en nergens een beetje wat me intresant lijkt lees ik en vaak reageer ik merk wel dat het niveau van ZP erg veranderd is laatste jaren maar ja hoort erbij @chayennah daarom zijn deze groepjes toch om elkaar te steunen in onze zwangerschap knuffie terug ben superblij voor je dat alles nu eindelijk lekker loopt @pip24 leuk dat je er weer bent miste je al fijn te horen dat alles goed gaat @manonvd helaas kan je smeren wat je wilt tegen striae je krijgt ze toch wel, als je echt je huid soepel wilt houden is helaas die cacao-olie wel het beste of gewone zwitsal baby olie @lovelymom hier ook een meisje met ADHD ik heb er inmiddels mee om leren gaan, ondanks dat de ADHD normaal gesproken erger word van prikkels valt dat bij de mijne weer mee, belangrijkste is duidelijkheid voor de ADHD-ers nee=nee ja =ja misschien kan ze niets mee dus gebruik ik nooit als het misschien is is het voor nu nee als het straks of later is ook nee, het is even wennen maar het maakt ze wel rustiger, ook met dagjes uit of vakanties plannen vertel ik haar niets, op die manier weet ze het niet en de dag dat we gaan bereid ik haar voor, ook huilen,gillen slaan schoppen word gewoon gestraft dit mag niet (huilen wel) maar ik laat haar gaan als ze rustig is praat ik met haar, zij zit inmiddels wel op speciaal onderwijs omdat de juf op school haar niet aankon ze zijn gewoon te druk, hebben geen tot weinig concentratie, maar leren kan ze wel goed in haar tempo @kleinduimpje wat een leuk gebaar om toch zo je zwangerschap te kunnen delen hier alles goed mag wederom niet klagen dus dat doen we zeker niet, ik heb wel gemerkt dat een frikandel er bij mij dus echt niet ingaat dus heb iets gevonden waar ik misselijk van word jieehaa
@mamaatjevan5 ik heb dat met mexicano's... bleh blijft heel de avond omhoog komen, wordt ik nu dus echt niet lekker van hahaha
Net even de winkel ingegaan hier in het dorp. Op zo'n momenten haaaatttt ik zwanger zijn. Allemaal skinny jeans (is een winkel die een klein beetje zwangerschapskledij verkoopt) met uitzondering van één die wat wijder liep, maar ook niet echt super zoals een bootcut, maar goed. 1 kleur: donkerblauw en hij kost 65,00 Nou ja, ik probeerde hem toch even want deze die ik nu heb is pure hel. Man wat zit die broek hemels goed. Heb hem maar meteen mee genomen Maakt me niet uit dat hij wat duurder was, hij zakt niet af, zit perfect, gewoon echt helemaal geweldig. Maar dan... t-shirts: a no-go (met al mijn aders die zichbaar zijn waren het enkel diep uitgesneden t-shirts, dus daar pas ik even voor), truien: geen te vinden Bh's: ik had een idee van mijn maat, maar die hadden ze niet, aaarrrgghhh Dus even gefrustreerd :x Maar, dinsdag die komt gaan we naar Brugge (we moeten daar zijn 's morgens) en ze hebben daar een 'nine to go' winkel die gelukkig open is vanaf 10u, dus ik ga daar wel eens een kijkje nemen. Wat doen jullie nu wat betreft lingerie? Ik wilde eigenlijk weer een marie-jo omdat ik een goed ondersteunende bh wil. Maar om 80,00 uit te geven voor iets wat misschien maar 6 maanden meer duurt is toch ook stom?
Ik ben net even heerlijk wezen shoppen met mijn kind! Kon het weer niet laten haha Heb hydrofielluiers gekocht en weer een paar schattige kleine rompertjes en een paar sokjes.... Liep ik naar de kassa zei me zoontje,oooohh lekker worst! Dacht idd,lekker!! Die nemen we mee voor onderweg naar huis Heb er nu spijt van als gaar op me hoofd!!! Komt alleen maar omhoog bah!! Dus dat weet ik ook weer,dat ik dat niet moet eten!!! Nu lekker onderuit bankhangen,ben het zat van het slenteren... Al hoewel...de was roept ook! Hallo...ik ben droog,haal je me van de lijn? Ach komt zo wel,eerst me batterijtje maar eens opladen haha En wat gaan jullie eten vanavond?? Al een idee??
@Elance, ik heb afgelopen week een bh bij de zeeman gekocht voor 5 euro en hij zit perfect. Vond het zonde om heel veel geld aan uit te geven. Wel heb ik van die zwangerschapsonderbroeken gekocht bij de miss etam en die zitten echt super ! Denk dat ik binnenkort nog een setje bij haal. Verder gewoon een maatje groter van de made slip van de zeeman hahaha
Ik heb bh's gekocht bij de Hema! Zo'n meegroei bh,echt super! Had ze gekocht tijdens de zwangerschap van ons zoontje, en dat zat zo heerlijk dat ik er van de week alvast 2 gekocht heb weer!! Zonder beugels dus irriteerd ook niet... Zijn gewoon van die simpele dingen,niks sexy's aan maar zitten fantastisch!! Haha en daar gaat het om toch??
Ik heb meegroei / voedings BH's. Inderdaad niet sexy, maar zit wel super. Heb ze bij een babywinkel gekocht. Waren ongeveer 30 euro. Maar je hebt er dus ook wat aan als je borstvoeding geeft, aangezien je met een simpel klikje het stukje stof voor je borst los kunt maken. Nog een half uur en dan hebben we een afspraak bij de VK.
Daar wil ik ook idd nog even voor gaan kijken... Zijn ook erg handig om borstvoeding te geven en zitten erg fijn! Heel veel succes en kijk plezier voor zometeen!! Ga er lekker van genieten... We horen vast straks de verhalen wel
mamaatje thanks voor de info! hier kan ik weer wat mee ook wel een fijn gevoel dat ik niet alleen ben met dit soort dingen soms voelt het namelijk wel zo en dan hoor je mensen denken daar heb je ze weer dat kind wat niet luistert of een moeder die niet kan opvoeden
ik heb gewoon een maat bh groter gekocht bij de H&M! Daar haal ik vrijwel altijd mijn lingerie Wil straks wel voedingsbh ofzo aanschaffen hoor, maar ben dan wel zo dat er nog wel iets aantrekkelijks aan moet zijn haha! Zien we tegen die tijd wel Ik heb gister ook 2 zwangerschapsjeans online gescoord bij de H&M. Worden komende week bezorgd, ben benieuwd! Geen idee of ik de goede maat heb gepakt nu, dus ff afwachten... @eten: friet!! Al de hele dag zin in haha! Dus dat gaat em worden vanavond! @mama in spe: veel plezier!
zo meiden die schop onder me kont heeft gewerkt merk dat als ik binnen blijf zitten dat ik me moeier voel dan dat ik er op uit ga vanmiddag dus even langs schoonmoeder geweest en de caravan en ben meteen niet meer moe alleen nog hoofdpijn blegh nu lekker met het eeten bezig kids kelien pizza's ik noodles en manlief is overwerken om morgen op tijd klaar te zijn ! en o voor de kinderen was het ook wel goed om de deur uit te zijn ze waren een stuk minder vervelend vandaag en heb dus geen politie agentje hoeven spelen
o en bh's ik heb nog voedingsbh's liggen en meegroei bh's me borsten beginnen nu echt te groeien en doen dus pijn
We zijn terug van de verloskundige. Met het kindje gelukkig alles goed. Mooi hartje gehoord. Met haar ook mijn vermoeidheid en radeloosheid besproken. Ze denkt dat ik overspannen ben en adviseert contact op te nemen met de bedrijfsarts om minder te gaan werken. Morgen maar even doen. Vervelende is wel dat ik per 1 september een nieuwe baan heb....