Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mama is spe fijn dat alles goed was met de baby
    overspannen zou goed kunnen dan zou ik toch je rust pakken helemaal als je per 1 sep met je nieuwe baan begint

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @elance balen zo een dagje shoppen zeg gelukkig wel een mooie broer gescoord anders was er helemaal geen zak aan

@biby hier spagetti gegeten heeft weer heerlijk gesmaakt

@lovelymom herkenbaar hoor mijn dochter mocht nooit ergens spelen omdat zij te druk was, en niet luisterde erg sneu als je dan andere kindjes heb die wel ergens mogen spelen, ik heb met behulp van vitree uiteindelijk een videosessie gehad en zodoende kwam dit eruit, en dit helpt super als het maar duidelijk is voor de kinderen ze zijn heel vaak gefrustreerd omdat ze het eigenlijk niet snappen (vooral misschien en straks echt dat waren de boosdoeners wist niet dat ik dat zoveel gebruikte:)) hier ook vaak uitleggen waarom iets niet mag omdat ze aan een simpele nee nu eenmaal geen voldoening hebben kortom ze snappen het niet waarom dan hoop dat je er iets aan heb;)

@mamainspe als het op aanraden van je vlos is heeft de werkgeven daar gelukkig niets over te zeggen, fijn dat alles goed was met de kleine en wie weet ben je voor 1 september wel weer lekker op de been door de rust die je nu pakt

hier net lekker spaggeti gegeten en beetje bankhangen eigenlijk niets doen voel me bozig maar weet eigenlijk niet waarom :) raar hoor soms die hormonen denk je na 5 zwangerschappen dat je het allemaal wel weet krijg je dit ;) hihi ook wel leuk hoor weer eens wat anders:D

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Ank, welkom terug fijn dat alles goed was!

Noa, blijft een mooi geluid :D

Forum, buikforum/april 2011 moeder en hier J

Lovelymom, das zeker ff tot 10 tellen :(

J heeft een ’bijtfase’ die niet over lijkt te gaan… Is om gefrustreerd van te worden zeg… Bijt ons helemaal blauw en krijgen het niet aan z’n verstand dat dit niet mag…

Striemen, zit al helemaal onder…

Kleinduimpje, leuk!

Elance, h&m heeft ook leuke spullen en misschien C&A in Sluis ook wel… (is niet zo duur)

Biby, hihi ook lekker geshopt zie ik ;)

Mama in spe, mooi dat alles wederom goed ik! Pas op jezelf!!!

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    mamainspe, fijn dat de kleine het goed doet! En echt even aan jezelf denken hoor! Dus nu maar even rustig aan op het werk en 1 september met je nieuwe baan, zie je dan wel weer hoe het gaat.

Wij hadden vandaag weer onze eerste werkdag na 6 weken vakantie. De klassen zijn weer ingeruimd en mijn collega's zijn op de hoogte gebracht van mijn leuke nieuws. Ze waren allemaal erg enthousiast!

Maandag weer lekker werken met de kindjes! Maar die ga ik nog niks vertellen. Ik wacht tot dat er iets meer te zien valt. Het zijn kleuters, dus het duurt allemaal al zo lang voor ze.

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jeetje echt zoveeel herkeninng!!

het is bij ons zo erg dat me s.m ons nichtje verkiest boven onze kinderen(omdat ze dus zo druk zijn :S)
    wij hebben de 23 weer een afspraak met iemand van stichting vroeghulp!
    ze krijgt sowieso een wiebel kussen omdat ze echt nooit stil kan zitten

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier kindjes op bed !
    even puin ruimen
    manlief heeft nog even 1 wijk erin gereden zodat hij morgen nog maar 1 wijk moet doen met de afval (hij doet de ondergrondse containers
    dus als alles mee zit rijden we met de middag naar rheeze toe !
    zo happy de peppy

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    lovelymom, waar in Rheeze ga je heen. Wij zijn vorig jaar op vakantie geweest naar Rheeze, super leuke tijd gehad. Wij stonden op de jungle camping, maar er zijn er nog veel meer daar. Hardenberg is echt een superleuk stadje en vlakbij de camping zit een super lekker pannenkoekenrestaurant.

Deze keer zal ik inderdaad weer met een keizersnede moeten bevallen, mijn bekken schijnt te smal te zijn waardoor het kindje er niet goed doorheen past.

mama in spe, goed je rust pakken hoor. Op dit moment ben jij en het leven in je buik even eht belangrijkste, werk komt daarna wel.

8. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo mijn banner weer even aangepast, nu klopt die weer!

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wij stonden 3 jaar geleden op de jungle camping!
    nu gaan we naar vrienden die op de sprookjescamping staan die een stukje verder zit:)

10. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Lovelymom wat leuk dat jullie naar Rheeze gaan, woon ik erg dicht bij........
    @Bh's, heb met de vorige zwangerschap meegroei en voedingsbh's gekocht en die heb ik nu ook weer aan.
    @Elance, wat fijn dat je nu een goed passende broek hebt!
    @hier....... ben al zenuwachtig voor morgen, dan mag ik weer naar de gyn. t's toch ruim 5 weken geleden dat ik daar was...... vind het echt spannend!
    @mamainspe, nu lekker rustig aan doen, wie weet ben je dan 1 sept er weer, probeer het nu van je af te zetten......

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maminspe, super dat alles goed is met de kleine! Wel balen van jou situatie, zeker nu je met je nieuwe baan gaat beginnen 1 sept. Maar je eigen gezondheid gaat voor hoor meid!! Dus kies voor je zelf en de baby! Wie weet als je nu voldoende rust krijgt je er rond 1 sept weer bent!

Wij hebben pizza gehad hmmm

Verder hier weinig nieuws te melden, wat maagzuur! En heb de hele dag wat last van mijn borsten, gespannen en manlief begint ze groter te vinden hahah :)

12. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    ons zoontje heeft die fase ook gehad,om gek van te worden!
    Het is misschien hard en gemeen maar ik was het op een gegeven moment zo zat,toen heb ik zijn vinger gepakt en terug gebeten!!
    Niet hard natuurlijk maar net hard genoeg waar hij goed van schrok..:(
    (moet het afkloppen) hij heeft het nooit meer gedaan!
    Hij probeerde het wel,maar dan keek hij mij aan en ik hoefde niks te doen of te zeggen,door mijn blik alleen was het voor hem genoeg haha
    Succes ermee! Het is echt vervelend!!

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    sprookjescamping zit ernaast volgens mij, schijnt ook een leuke camping te zijn! Wij willen zeker nog wel eens terug die kant op!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja zit er naast en we hebben het weer nu mee (3 jaar geleden alleen maar regen :() we hebben er in iedergeval zin in

15. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mama in spe: doe je aub rustig aan?! Vriendlief heeft 2 jaar geleden een burnout gehad en dat is echt niet zomaar iets... Neem echt je rust, nu ben je er waarschijnlijk nog op tijd bij. Als je er niks aan doet, heb je kans dat je straks echt omvalt en dat wil niemand! Dus: ontspannen en rusten jij!!! ;)

@shoppen: net ff de stad in gegaan. Had hemdjes aan en moest eerlijk gezegd toch nog echt ff wennen aan het feit dat m'n buik boller wordt... Was nl laatste maanden juist erop gefocust om die buik weer plat te krijgen haha! Nou, dat gaat mooi niet meer op :p

@Zwangerwens: nu pas groeien je borsten? Vriendlief zit al een paar weken met een grijns op z'n gezicht naar m'n borsten te kijken hahaha!

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor, zijn tot nu toe nniet super gegroeid (kan zelfde bh nog wel aan, zit niet altijd lekker) maar vandaag weer extra last van. Paar dgn geen klachten van borsten gehad namelijk!

17. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamainspe neem idd lekker je rust!
    Als je nu je rust neemt kan je misschien 1 sep met goede moed weer aan het werk....

@mamaatjevan5
    Spaghetti heerlijk!!!!!
    Wij hebben vandaag soep met stokbrood gegeten,
    Aardappels,groente en vlees had ik even geen zin in haha
    Morgen weer!!!

@zwangerwens
    Succes met je pijnlijke borsten ;)

@lovelymom
    Alvast een hele fijne vakantie!
    Geniet er lekker van en kom uitgerust weer terug ;)
    We zullen je missen hier...
    Morgen stuur ik je de nieuwe datum (privé) wanneer ik weer naar de gyn mag hahaha

@ank welkom!!

Morgen weer voor controle!!
    Ben nu al zenuwachtig....
    Maar heb er super veel zin in!!!!!
    Ben zoooo benieuwd hoe de beeb eruit ziet nu we weer effe verder zijn... Ben blij dat ik al om 11 uur mag,hoef ik gelukkig niet de hele dag te wachten Pfffff

Fijne avond verder dames!!
    En tot morgen.....

Liefs

18. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bibi: ben een beetje in de war. Jij staat op de lijst als uitgerekend op 4 feb en je banner zegt dat je 15 weken bent. Ik ben op 3 feb uitgerekend en ben nog geen 15 weken. Is jouw datum op de lijst verkeerd of je banner? ;):D

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    10-08
    Mamasylvia1975-- 2e afspraak bij gyn
    Biby---------------------- Controle gyn

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wie iedereen even kijken of hun uitgerekende datum goed staat??
    heb de lijst van hier gekopieerd maar caatje stond al niet goed ??

Deel Deze Pagina