Oh Eleance, wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte voor jullie op het werk. Roosenzo: Heerlijk he, die kindjes blij in het water Hier ook lekker gebadderd met dochterlief. Gister verjaardag, alle kindjes ok in bad, en het leukste was natuurlijk.... Opa nat maken!! hahahaha, nou met dit weer watr het binnen 5 min weer droog en een beetje nat wordne is alleen maar lekker. Vind het wel erg warm, In huis is het niet uit te houden, op me werk ale helemaal niet. Hoop dat het ietsje minder warm wordt Nog 2 daagjes werken en dan eindelijk vakantie! Vrijdag lekker weg naar Frankrijk!
@elance oo dat is echt schrikken zeg, misschien raar maar weten ze zeker dat het om zelfmoord gaat meiden ik heb het gedaan ik heb de angelsound besteld, aangezien dit nummer 6 is en ik dat nog nooit had gehad of gedaan (ja bij vlos maar is toch anders) heb ik het met mijn man overlegd en die vond het fantastisch (hij zei als ik het eerder had geweten had die er eerder geweest ) dus ben harstikke benieuwd natuurlijk
Elance, wat een naar bericht meid. Sterkte. Mamaatjevan5, ow wat leuk de angelsound! Woezel, wat lekker dat je bijna vakantie hebt. Hier is de school vandaag weer begonnen
Ik mag weer gaan sporten van de vk. Als ik het rustig aan zou doen. Nu weet ik van mezelf dat ik dat niet goed kan. Weet ook eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet gaan doen in de sportschool. Ik deed vaak mee met groepslessen. Zumba, xco en sowieso 3 keer per week bodypump. Nu wil ik eigenlijk weer gaan bodypumpen en dan gewoon met wat minder gewicht op mn stang, maar bij bijna al die oefeningen moet je je buikspieren aanspannen. Zou dat wel goed zijn? Er zijn wel regelmatig zwangeren in de les.... Of zou ik gewoon maar wat gaan fietsen?
Het parket onderzoekt het nu, maar we zijn wel zeker dat het over zelfdoding gaat. Achteraf zijn er zaken waarvan we wel zien dat ze het effectief gepland heeft, maar de brief zal nog achter moeten komen met de post oid... Je snapt het toch niet hé... Mijn vader vecht met alles wat hij heeft tegen zijn kanker en zij stapt dan zo uit het leven... Ik kan er echt niet bij...
@elance, jeetje wat een vreselijk nieuws. Sterkte!! @mamaatje van 5, leuk he de angelsound! Ik heb overgenomen van iemand maar pas 1x gebruikt omdat ik niet zeker wist of ik het hartje gehoord had. Ik wil mezelf niet onnodig in paniek brengen Zaterdag hebben we pretecho en misschien dat ik dan 's avonds nog een poging ga wagen. Pff ik zit hier met de dikke voetjes weer omhoog!
@roosenzo: ik heb voorheen ook gebodypumpt en daar zat ook af en toe een zwangere bij, maar die deden inderdaad slechts een of twee kilo per kant op de stang en zeker niet de buikspieren mee. Vond het zelf dan een slap aftreksel van bodypump. @elance: vreselijk meid. Sterkte. @mamaatjevan5: grappig, om bij je zesde een angelsound aan te schaffen.
Mamav5, tja dat moet schijnbaar na 5 ook nog hihi Tis zo leuk om zelf te kunnen luisteren!! Vandaag onze pruts meerdere keren gevoeld heerlijk Voelde het eerst alleen als ik lach maar nu ook zittend vind dit zon lekker gevoel Elance, bah zeg! De mensen zonder signalen besluiten meestal om zulke dingen te doen heftig hoor en in jouw geval erg dubbel! Sterkte! Woezel, mooi vooruitzicht heb je Roosenzo, lijkt me ook moeilijk om die keus te maken Verder weinig te vertellen, heb gewerkt en o heb 2 konijntjes mee van mn werk (kleintjes)! Jelte is het helemaal dol op (en wij natuurlijk ook)
@Kelly1609: WAAAAH ik ben jaloers! haha maargoed, nog een weekje en 2 dagen dan mag ik ook hopelijk horen of we een jochie of een meid verwachten. @Mamaatjavan5: Ja tegenwoordig is alles roze of blauw, en als het neutraal is staat er vaak wel een tekstje of dergelijke op. Echt leuke kleertjes zitten er vaak niet bij. Maar geeft niks des te leuker als je straks wel gericht kan shoppen CindyW: Wat leuk!! EEN MEID!! van harte gefeliciteerd en wat een prachtige echo!!! Roosenzo: Volgens mij gaat dat gesprek wel vaker zo hahah! Zo moest weer even een flink stuk bijlezen Jeetje haha er word wat afgekletst hier! Gisteren was ik echt helemaal zat van de warmte, heb echt de hele dag voor pampus op de bank gezeten voor me uit staren. Woon ook nog in een appartement, geen zuchtje wind, ruim 31 graden binnen pff.. Zo moest ff klagen, vandaag weer lekker bezig geweest. Huisje schoongemaakt, heel even op bed geploft na de tijd. Ik lag op mijn buik en voelde een plopje in mijn buiik!!!! Ik weet niet of het de baby is of mijn darmen maar ik werd er wel even blij van Zit net te denken we zijn nu allemaal zo ongeveer de 'gevarenzone' uit he.. Heerlijk!
Zo, ben weer terug van vakantie! Eerst een mooie week gehad in Frankrijk met mijn schoonouders en daarna lekker naar Centerparcs Belgie zijn 3tjes geweest. Had in de auto bedacht dat ik alles zou gaan bij lezen, maar .. 50 paginas is echt ff te veel! Zijn er nog belangrijke dingen die ik heb gemist? Heb in Frankrijk een hyperventilatie aanval gehad en dat was ff flink schrikken! Had al een paar uur wat last van mijn buik en ineens werd ik erg misselijk en ging op bed liggen. Kreeg toen erge last van mijn rug, alsof ze er in staken met iets scherps. Was bang dat er iets met de kleine zou gebeuren en daardoor moeilijk adem kunnen halen, wat achteraf hyperventilatie bleek. Gelukkig was het na vijf minuten over en heb ik later nergens meer last van gehad. Morgen controle bij de vk en zal het meteen vragen! Denk dat ik de kleine nu al bijna een week af en toe voel! Zou wel vroeg zijn, want mijn dochter voelde ik pas rond 20 weken. Begin ook een buikje te krijgen! Tijdens onze vakantie helaas rotnieuws gekregen! Onze vrienden die een tweeling zouden krijgen hebben vandaag helaas de zwangerschap af moeten breken. Bij de 12 weken echo bleek dat er veel mis was met beide kindjes. Ze wisten met de 10 weken echo al dat het spannend zou worden, want toen zag het er al niet helemaal goed uit. Je hoopt natuurlijk dat het goed gaat, maar helaas. Ik vind het verschrikkelijk voor hun en helemaal omdat ze elke keer als ze ons zien zij mogelijk denken aan de twee kids die niet mochten komen. Ik vond het zelf erg moeilijk als ik een zwangere vriendin zag of op kraamvisite moest na mijn miskraam. Is het raar als ik haar over een tijdje een kaartje stuur en daarin schrijf dat ze zelf mag aangeven of ze het aan kan om mij te zien, omdat ik dat zelf moeilijk vond? Stuur eerst morgen nog een kaartje om hun sterkte te wensen in deze moeilijke tijd.
welkom terug girafje! fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat alles achteraf goed is met je beebje! Jeetje dat is echt rot nieuws inderdaad! Nooit leuk zoiets en snap best dat het voor haar moeilijk kan zijn. Misschien verstandiger om haar er even over te bellen ipv een kaartje?
Hi lieve meiden! Ben weer thuis na een heeeeeerlijk weekend renesse! Had echt een enorm vakantiegevoel, zo fijn! Daar is nu na en dag stressen op werk weinig meer van over helaas... Heb snel bijgelezen, maar niet helemaal tot in detail. Meiden die terug zijn van vakantie: welkom thuis! Elance: bah wat een naar nieuws! Ik heb het ook al een drietal keren meegemaakt in mijn omgeving (vroeger) en het is zo onbegrijpelijk. Girafje: gelukkig duurde het hyperventileren niet zo lang. En ook al zo'n naar nieuws te horen gekregen.. Bah! Bellen is altijd moeilijk in een situatie als dee,want wat moet je zeggen hè... Maar ik denk wel dat een goed idee is idd van Elijfay. Maar een kaartj is ook top hoor, alle medeleven wordt door hen gewaardeerd, dat weet ik zeker! Roosenzo: ik doe geen bodypump meer omdat ik dan idd veel buigspieren train. Doe nu nog steeds cardio (crosstrainer en fiets), wat fitness oefeningen voor rug, borst en armen en wil eigenlijk weer pilates lessen gaan oppakken omdat dat goed is voor je core stability. Pff...ik moet nog boodschappen gaan doen nu...zo geen zin in!
@roosenzo zal even aan je verloskundige vragen wat je wel en niet mag, denk niet dat jij mag tillen en doen maar dat kan ik eigenlijk niet zo beoordelen @elance ik denk dat het verschil erin zit, de wil om te leven, en de mensen om haar heen die waren het voor haar misschien niet waard, je weet het nooit maar ik weet wel dat je heel ver heen bent als je over gaat tot zelfdoding @kelly ik weet niet of het leuk is ga het dus denk overmogen uit proberen als we hem thuis hebben voor nu vind ik het wel grappig het is de eerste keer zo een ding thuis dus weer wat nieuws @foeske hahaha jammer he ook na 5 idd nog, ben harstikke benieuwd hoe het zal zijn zelf het hartje te horen, leukkkk 2 nijntjess wat voor soort @elijfay ja dat is wel zo 7 september weten we het hopenlijk eindelijk haha, vind de unisex kleertjes echt niets aan maar vind het ook moeilijk die unisex want zie teveel leuke of jongens of meisjes kleren, en idd allemaal gelukkig uit de gevarenzone tijd om te genieten @girafje heftig meid, ik denk dat je in je kaartje van morgen al neer kunt zetten hoe je je voelt denk dat het voor hun beter aankomt als over een paar weken, hoe moeilijk ook ze zullen het echt waarderen en begrijpen sterkte voor je vriendin en partner
Heey meiden zoals het er nu uit ziet doet onze laptop het niet meer Dus kan de afspraken hier niet meer neer zetten! Ik zal dus ook weinig aanwezig zijn
Girafje, verschrikkelijk voor je vrienden zeg! Snap dat het een dubbele periode is vind het wel een goed idee om te vragen of ze het zien zitten contact te hebben of niet.. Laat je het bij hun en loop je hun niet voorbij daarin! Manon, jammer dat het vakantiegevoel zo snel weg is Mamav5, geen idee wat voor soort Liefjes iig lovelymom, gewoon elke morgen ff iets posten zodat degene die het willen via de link in je handtekening kunnen kijken
@lovelymom ooo nee we willen je helemaal niet missen hoor @foeske dan willen we op zijn minst foto's zien van de liefjes natuurlijk meiden heb buikfoto's geplaatst in het buikentopic