Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens1983

kinderwens1983 Actief lid

16 nov 2011
    129
    0
    0
    @girafje & @eliance jeetje wat een verdrrietige nieuwsberichten!!
    Heel veel sterkte!

Vandaag iets minder warm dat was wel fijn hoor.

Hebben vanavond onverwachts een pretecho laten maken.
    En zij kon zonder enige twijfel zeggen dag wij een Zoon krijgen!!
    Helemaal in de blauwe wolken dus!

Over twee weken op 3 september hebben we de 20 weken echo.
    Erna gaan we lekker even op vakantie.

Lieve groetjes

2. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @foeske: wat een dotjes!!

@Cindy: joh, las ff helemaal over jouw nieuwtje heen! Wat cool een meisje :D. Eerste voorspelling van mamaatje is een feit, ben benieuwd naar de rest!

@geslachtsbepaling: vriendlief ziet volgens mij niet zoveel in pretecho's e.d. haha, die heeft er gewoon niet zo'n gevoel bij denk ik... ik maak na mn controle bij de vk de afspraak voor de 20-weken echo en ga gewoon heeeeeel veel geduld hebben... pfff! Nog 'maar' 6 weken.... ;)

@lovelymom: oei vervelend! Hopelijk kan ie nog gefixt worden..

ik ga lekker slapen. Trusten!

3. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    oow en tijdens het typen komt jouw berichtje Kinderwens: gefeliciteerd met je ZOON! :D

4. kinderwens1983

16 nov 2011
    129
    0
    0
    ;) dank je!!

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super kinderwens!! Een zoon, helemaal geweldig! Had mamavan5 het goed voorspeld?

En waarom was de pretecho onverwachts?

Veel plezier op je blauwe wolk!!

@hier, heb een buikfoto geplaatst op buiktopic! Was al even geleden hihi

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Elance
    Wat een rotnieuws. Heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt. Hele organisatie was echt een tijdje van de leg. Had echt een grote impact....vreselijk.

Girafje
    Poeh, ook erg heftig... Ik vind een kaartje altijd wel heel mooi gebaar hoor.

Kimderwens
    Jaaaah een jongen! Leuk! Ik wil het ook weten!!! Nu!!! Moet nog zo lang wachten...

Foeske
    Ahhhhhhhhh, lief!

7. kinderwens1983

16 nov 2011
    129
    0
    0
    @zwangerwens, ik heb geen voorpelling gekregen ;)

Onverwachts omdat we vandaag besloten een afspraak te maken.
    En we bofden dat we vanavond mochten komen!

8. kinderwens1983

16 nov 2011
    129
    0
    0
    @collo, tussen de 15-16 weken kunnen ze het geslacht zien is mij verrteld.
    Of het kindje moet steeds met de beentjes ervoor liggen.. ;)

Dus je kan eventueel binnenkort ook een pretecho laten maken!?

Heb ook een foto meegekregen dat de kleine aan duimen was, zo lief!

9. kinderwens1983

16 nov 2011
    129
    0
    0
    Heb al aantal keer gezocht naar het buikjes topic maar kan het gewoon niet vinden :(

Kan iemand mij een linkje geven?

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kinderwens
    Ja, moet nog even geduld hebben. Hier doen ze het vanaf 16 weken. Zit nu toch in frankrijk, dus kan nu toch niet. Als we thuis zijn snel maar een afspraak maken? Morgen 14 weken, dus nog twee weekjes wachten...

Heb trouwens maar 2 broeken ingepakt. De enige die nog een beetje pasten....niet dus. Dacht even dat ik verkeerde broek had ingepakt maar helaas....kon hem niet eens bijna dicht krijgen, scheelde 5centimeter! Dan toch maar rokjes aan...

11. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor jullie leuke reacties op ons meisje!!
    Ik kom niet meer van mijn roze wolk af :) Wat zal het een kleine diva worden, heerlijk!

Kinderwens, Wat leuk, een jongen!! Ik heb er 2 en jongens zijn zooo lief voor hun mama, gefeliciteerd!!

12. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Kinderwens, wat leuk, een jongen!!!
    Ik kan bijna niet wachten tot zaterdag half 12!!!

@collo, niet sluitende broeken.. ik ken het haha! Ik had sommige broeken niet meer aan, ze gingen nog wel dicht maar zaten niet meer lekker.. maar nu gaan ze ook echt niet meer dicht.

13. kinderwens1983

16 nov 2011
    129
    0
    0
    @collo, nou hele fijne vakantie dan nog!! En en erna dan als kers op de taart een echo! ;)

@felicitaties, bedankt allemaal!!

@kelly, oooo zaterdag wat leuk!!!! We wachten allemaal in spanning mee!

Vandaag uiteraard iets shoppen voor een jongen :)

Fijne dag allemaal!!

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kinderwens: Lekker genieten op je blauwe wolk!

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Kinderwens: gefeliciteerd met je zoon! Wat leuk zeg :D

Heej, we zouden het geslacht van de kindjes wel kunnen opnemen in de lijst misschien?
    Als Lovelymom haar pc weer werkt ;) kunnen we misschien een hééééél lief vragen of ze het ziet zitten om het geslacht op te nemen :p

Mijn afspraak is trouwens verzet naar 4 september en hopelijk weten we dan ook het geslacht ;)

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @elance, he bah meid wat een rotsituatie:( Sterkte!

@Roosenzo, meid fijn dat je weer terug bent! Door mijn vakantie heb ik gemist hoe het is afgelopen weet alleen dat je een tijd niet meer online was en we ons zorgen om je maakte! Hoe gaat alles nu?

@Cindy, wauw een meisje wat leuk!!!!Gefeliciteerd:D:D:D

@Mamaatjevan5, dank je het gaat gelukkig met de dag ietsje beter ! Hier al actief aan het luisteren vanaf week 9 vooral tijdens mijn vakantie gaf het me een zeker en fijn gevoel! Eerst was het soms even zoeken eerst naar mijn eigen hart en dan naar het babyhartje zodat ik het verschil goed kon horen maar nu is het hartje bijna niet te missen! Je hoort gewoon echt een groot verschil fantastisch !! Heel veel luisterplezier:)

@Foeske, wat heerlijk dat je de kleine al voelt zeg:) Geniet er van!!! En gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst wat een schatjes!!

@Girafje, welkom terug!! Fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! haha ik ben zelf ook net terug en ben er ook niet aan begonnen om alles terug te lezen is zo lekker veel afgekletst! Wat erg van de zwangerschap van je vriendin zeg echt vreselijk nieuws dat wens je niemand toe:( Dit bericht zet me toch weer even met beide benen op de grond..

@Manon, welkom terug! Fijn dat je het naar je zin gehad! hahaha erg he hoe snel je weer in de stress/werk flow terecht komt:(

@Kinderwens, wat gaaf dat jullie het nu weten !! :D:D:D Helemaal leuk!!

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoop dat ik niemand vergeten ben in mijn reactie!

Hier gaat alles gelukkig met de dag beter overgeven is minder geworden en probeer nu alle voedingsstoffen weer binnen te krijgen voor de beeb! Lekker aan de smoothies, groentesoepjes en volkoren brood dus:) Wat leuk om te zien zeg dat er al een paar geslachtsbepaling hebben gehad! Ik had eerst hier een heeeel sterk voorgevoel dat het een jongentje wordt (nub gaf volgens de gyn bij 10weken 3d ook jongetje aan maar hoorde hier dat het dan absoluut nog niet te zien is:S ) maar mijn gevoel is gaan twijfelen! Kan haast niet wachten ! Morgen weer een afspraak bij de VK na die afspraak ga ik even bellen met het echo bureau om een afspraak in te plannen leuk! leuk! leuk!

18. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat degene die de lijst bijhoud problemen had met de computer en dus geen afspraken kon vermelden op het forum dus vandaar dat ik het even doe :) Mocht ik het fout hebben sorry dan :D

21-08
    Mamavandaisy --- geslachtsbepaling
    CindyW --------------- controle gyn

Girafje------------------afspraak vk
    Mamavan5-----------afspraak vk
    kleinduimpje ----------- intake vk +uitleg 20 weken echo

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Handig kleinduimpje! Wat een hoop afspraken vandaag :D Super!!
    Heel veel plezier dames geniet ervan en ik kijk uit naar de foto's :D

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Kleinduimpje, leuk hoor je banner!! En al zo groot als een citroen wauwieeeee

Deel Deze Pagina