Meiden, ik denk trouwens dat ik de beeb voel soms... Ik weet het niet zeker, het kan ook te maken hebben met de groei van mijn bm en mijn darmen etc... Soms vind ik het moeilijk uit mekaar te halen. Maar ik voel soms een plofje (denk ik) argh het is zo moeilijk te herkennen. Het kan misschien ook een steekje zijn denk ik dan en dan denk ik dat me alles inbeeld enzo...
haha ja een citroen, vind het zo grappig om te zien hoe je kindje wordt vergeleken met fruit Kreeg net een mail dat ik m'n Felicitas doos kan ophalen bij de Etos, maar de link werkt niet straks nog een keer proberen, want heb toevallig vanmiddag tijd om hem op te halen, anders moet ik tot vrijdag wachten... en geduld is niet mijn ding hahaha
@Elance, het zou zomaar kunnen! Zag in je andere topic dat er meer dames waren die het al zo vroeg konden voelen leuk hoor!!! @Kleinduimpje, zo die zijn er lekker snel bij! Heb je een smartphone? Ik zou gewoon langsgaan en laten zien dat de link niet werkt maar je wel de bevestiging binnen hebt denk niet dat ze er zo moeilijk over gaan doen
Ja ik was heel nieuwsgierig, maar er hebben wel veel mensen geantwoord op de poll, helemaal super vind ik. Maar daarom dus, ben zo in twijfel of ik het nou al voel of niet en of het niet te vroeg is ofzo. Het kan misschien, misschien ben ik mis en voel ik iets anders... Ach ja, straks zal het wel duidelijk zijn hopelijik
Jaa leuk he!! En veel voelde het al voor de 17weken Ik kan ook niet wachten joh! Luister je trouwens nog weleens met je angelsound? Ik hoor nu zoveel verschil is was het echt een snel tikkend treintje maar nu hoor je echt het bewegen van het hart je hoort echt dat het een hart is zeg maar.. (vage uitleg volg je me nog? ) Heb jij dat ook?
Heey meiden Zag dat iemand de afspraken heeft neergezet bedankt ! Laptop is nu voor reperatie weg Maar die man dacht dat het einde verhaal was Zoonlief had hem op de grond gesmeten gelukkig is het verzekerings werk Maar het is altijd weer een gedoetje ! Voor de. Rest hier niks te melden Op me mobiel wordt het moeilijk bij lezen dus sorry daarvoor !
Ja in het begin was het ons gabbertje hé, nu is het echt een galloperend paard precies, je hoort echt het hart super goed pompen en de bewegingen zijn super om te horen Ik luister nog altijd 2x per week ongeveer, soms eens minder omdat ik gewoon echt gerust ben Maar nu nog het kleintje voelen leven in mijn buik en het is helemaal compleet, mijn wolkje
Kinderwens, super zeg een zoon! Lijst, Is het een idee om het door lovelymom op de lijst te laten zetten wat het geslacht wordt? Vind dit wel leuk ( o elance zie dat jij dit ook al had voorgesteld haha) Elance, binnen 2 weken zal het gevoel versterken zodat je zeker weet of het je beeb is of niet Maar denk wel aan dat je gevoeld hebt vanwege de omschrijving die je geeft Felicitasbox, ik heb hem vorige week gehaald. Leuke spulletjes weer o en mijn printer deed het niet haha dus heb de barcode via mn gsm laten scannen Fliertje, is niet vaag hoor herken het wel Hier al helemaal afgebeuld door de fysio nu maar hopen dat het heeft geholpen ga zo maar us dweilen en lekken buiten zitten Tis heerlijk nu!
@ Elance: Kan goed hoor dat je de kleine al voelt! Ik voel de kleine ook af en toe al! Nu naar de vk! Kom straks vertellen hoe het was!
@Elance, ik sluit me bij je aan laat maar komen die stompjes en schopjes @Foeske, hahaha oke gelukkig @Girafje, veel kijkplezier!!
Ben weer goedgekeurd! Bloeddruk was netjes 60/110 en mijn baarmoeder ligt al erg hoog. Hartje van de kleine gehoord en die was ook prima. Heerlijk gevoel! Nu lekker genieten van een ijsje!
@foeske ooooooooooooo die benne lieffffffff @kinderwens gefeliciteerd met jullie zoon gaafffff @zwangerwens bij kinderwens had ik helaas geen voorspelling gedaan heb die echo niet gezien vandaag bij de vlos geweest alles was goed, en de kleine heeft een bm hoogte van 14 weken joehoeee, vlos was het dus met mij eens dat ik het inderdaad al kon voelen, zij heeft hem/haar ook gevoelt en het hartje gehoord hij is er maar 7 x vandoor gegaan hahaha wijsneusje hier wel nogmaals de waarschuwing met angelsound, deze werken toch anders als de doptone bij de vlos en werkt met straling, de vlos was dus niet heel blij dat ik hem aangeschaft heb, en heb moeten beloven hem echt niet meer als 1 x per week of liefst 2 weken te gebruiken en niet langer als een paar seconde naar het hartje te luisteren, omdat de baby zijn of haar hartje hier toch echt problemen mee heeft dus meiden het word dus echt afgeraden helaas, maar goed we willen allemaal het beste voor onze kleintjes toch
@Elance, wat verschrikkelijk zeg............ t's inderdaad niet te snappen waarom sommige mensen deze keuze maken...... @Girafje, heftig zeg voor je vriendin! Zou denk ik zelf een kaartje doen maar ook bellen. @Hier vanmorgen weer wat bloed. Heb de gyn gebeld en morgen heb ik een extra controle. Ook heb ik last van wat lijkt op harde buiken........
girafje, super! mamav5, mooi dat alles goed is! ik gebruik hem ook maar 1x per week (hooguit) mamavSyl, succes morgen!
@mamaSylvia: wat een narigheid. Hopelijk blijkt morgen toch weer alles goed te zijn. @geslacht: zie dat twee van ons het al weten en volgens de lijst heeft mamavanDaisy vandaag ook een geslachtsbepaling. Moet zeggen dat ik nu ook wel heeeeeeel nieuwschierig word. Nog 3,5 weken wachten. @hier: vanmorgen weer overgegeven en de hele dag misselijk gebleven. Ben er nu wel een keertje klaar mee. Vooral als ik steeds hoor dat het na 12 weken toch echt allemaal beter wordt. Nou, merk er weinig van.
Hallo meiden, Ook ik kom weer net terug van de vk en ik kreeg een verassingsecho zo leuk. Dacht ook dat ze alleen maar naar het hartje zou luisteren maar ze wilde ook even van binnen kijken hahaah Op de ene echo zie je z'n beentjes gekruist liggen en op de andere foto zie je het kindje van voren. Was best moeilijk om 'm een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen hahaha. Maar alles was dus verder goed. Hartslag was 120/80 bloedwaarden waren ook allemaal prima. Nu wachten op de 20 weken echo Bekijk bijlage 269039 Bekijk bijlage 269040
Hey allemaal!! hier even gauw een berichtje! Afgelopen dagen voel ik de baby heel duidelijk en heel vaak... lijkt erop dat het net zo'n druktemakertje gaat worden als Daisy! Heerlijk gevoel! Vandaag geslachtsbepaling gehad...ow wat gaaf was het om kleine uk weer te kunnen bewonderen! Mamaatjevan5 dacht dat het een jongetje zou worden!........... Het wordt toch echt een meid! We zijn helemaal in love! En daisy vind het super geweldig dat ze er een zusje bij krijgt! Ze lag helemaal dubbel gevouwen en pakte steeds haar voetje en leek wel alsof ze het in de mond stopte! (zie je op de onderste foto wel een beetje!) Nu lekker na genieten op de roze wolk!!!!!!!! Ik zal morgen weer even bijlezen want heb ik al eventjes niet gedaan!
@ kleinduimpje: mooie foto's meid! @ mamavandasiy: Gefeliciteerd met jullie meisje! @ mamainspe: Balen dat je nog steeds last hebt van misselijkheid! @ mamavan5: Super dat alles oke was bij de vk!