Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Kleinduimpje, Mooie echo’s en wat schattig die voetjes :D

Mamadaisy, gefeliciteerd met de roze wolk :D Mooie echo’s!!

Wordt nu ook wel echt heel nieuwsgierig hoor dames hihi… Manlief is akkoord met het vragen van het geslacht in een envelop… Hij wil het stiekem ook graag weten maar is ontzettend bang om zichzelf te verlullen… (ik heb een pokerface, maar bij S is alles van z’n gezicht af te lezen haha)

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Mamavand wauw een meid !!
    Mooie echo's

Lijst aanvullen met geslacht wil ik best doen hoor !
    Alleen moet ik eerst me laptop terug hebben hahah!
    Dus jullie mogen het me allemaal pben alleen duurt het even voor het is aangepast!

Baby voelen hier voel ik ook al plopjes zo grappig heb het echt van vlinder gevoel naar plopjes voelen overgaan

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hallo allemaal!
    Wauw ik ben bijna een maand weggeweest!! Was gewoon te moe en te druk met andere dingen dat ik helemaal geen tijd voor ZP had. Ik geloof ook niet dat ik alles terug kan lezen.
    Inmiddels ben ik minder moe en minder misselijk, jeetje wat vielen die eerste weken zwaar zeg, dat was de vorige keer helemaal niet zo :(

Manlief is hard aan het werk op zolder en ik heb de zorg voor Simone. Maar vanaf nu kan ik ook wel weer wat doen denk ik want ik voel me alweer beter. Ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen ondanks al mijn rare eetgewoontes haha, hoeveel zijn jullie al aangekomen?

Ik heb er ook al een aantal echo's op zitten en ik krijg ivm de vroeggeboorte van Simone vanaf september elke week (!) een spuit in mijn bil met proluton, een hormoon dat de zwangerschap langer schijnt te maken. Die krijg ik tot week 36, dus 20 weken lang. Verder heb ik afspraken met de gyn voor echo's, met de verloskundige en verpleegkundige en ergens tussendoor nog de 20-weken echo in een ander ziekenhuis, ik kom haast niet aan werken toe haha!

Ik hoop vanaf nu weer een beetje mee te kunnen blijven lezen.

groetjes
    Mama van Simone (die inmiddels alweer 2 is, waar blijft de tijd?)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @mamasylvia ga heel hard voor je duimen morgen goede controle wat rot weer dat bloedverlies

@mamainspe balen meis kan je niet iets halen bij de huisarts voor die misselijkheid zo is het ook niet leuk

@kleinduimpje ooo wat leuk een verrassingsecho wat gaaf en duidelijk die kleine van je gefeliciteerd ziet er supermooi uit

@mamavandaisy ooo wat een gave echo's gefeliciteerd met jullie meid :D heerlijk genieten en raar want in mijn kladblokje stond mamavandaisy meisje :D heb ik het dan toch fout opgeschreven op het forum of fout op kladblokje hoe dan ook gefeliciteerd meid

@mamavansimone welkom terug meis gelukkig voel je je stukken beter

zal hieronder de kladbloklijst van mij toevoegen ;) zal een beetje raar komen staan want is gekopieerd vanaf me kladblok en zie je mamavandaisy had in me kladblok meisje geschreven :)

roosenzo een zoon
    Elance een meisje
    Elijfay een zoon
    zwangerwens een meisje
    cindyW een meisje goed gegokt
    pip1986 een jongen
    Caatje een meisje
    mamavandaisy een meisje
    chayenna een meisje
    jijdaar een jongen en een meisje
    foeske een meisje
    ingem een jongen
    lovelymom een meisje
    kelly1609 een jongen
    mamainspe een meisje
    biby een jongen
    colloo een jongen

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ooo die lijst is dus wel van alleen de meiden van wie ik een gokje heb gewaagd dus kan zijn dat je er niet opstaat, maar heb alleen gokjes gewaagd voor diegene die het vroegen omdat ik niet mezelf voorop wilde stellen hopenlijk begrijpen jullie dat dus iedereen die gevraagd heeft staat er op en iedereen die nog wilt mag natuurlijk nogmaals de echo laten zien dan doe ik alsnog een gokje wagen ;);)

6. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Bij het echo topic vermoeden ze gezien mijn 13+1 echo ook een zoon :D

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahah spannend ben benieuwd :D:D:D:D krijg nog een nieuw beroep straks :D:D haha grapje :D :)

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mama van Daisy: mooie echo's!! En leuk een meisje!!

Ik ben in een beetje in dubio... vanmiddag even langs de huisarts geweest omdat ik zaterdag gestoken ben door een insect. In eerste instantie dacht ik een mug maar ik schrok vanmiddag van de omvang en de rode kleur van de bulten. Ze jeuken ook nog steeds heel erg. Naast deze bulten die op mijn linkerscheenbeen en rechterenkel zitten heb ik sinds zaterdagavond echt heel veel vocht in mijn benen.. dit neemt af als ik "rust".

Ik dacht even dat dit misschien samen ging met de bulten maar dit was toch niet het geval. De bulten zijn een allergische reactie en het vocht is echt van de warmte en zwangerschap.

Ik was gerust gesteld door de huisarts want beide kon geen kwaad.. maar nu krijg ik van vrienden te horen dat met 14+4 weken zwangerschap vocht in de benen niet goed is.. Maar het is toch ook extreem warm deze dagen? Zij raden mij aan morgen de vk te bellen. Nu dus weer een beetje minder gerust gesteld :(

9. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Jaaa ben zo benieuwd! :D als je het goed geraden heb lach ik me rot echt waar! Ik laat het je de 30ste zoiezo weten! :D

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Kelly wie heeft er nou voor geleerd ?? Dokter toch ? Zou de dokter vertrouwen
    Vocht vast houden met het warme weer is volkomen normaal ! Ook in dit stadium !
    Maak je geen zorgen meissie

11. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Haha ...had je toch gelijk ...;) maar had je t ook niet mis kunnen hebben! :p

12. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    joehoe mamavandaisy: een meisje, gefeliciteerd!!

@mamaatje: mijn echo had je ook gegokt, maar ik sta niet op je kladblokje... je zei een jongetje! ;)

@kleinduimpje: mooie echo!

@foeske: ben erg benieuwd hoe lang die envelop gesloten blijft bij jullie haha! Ik zou het niet kunnen laten om em te openen hoor als ie zo dicht bij me ligt.

@mamainspe: pfff wat klote die misselijkheid zeg. Ik hoop echt dat het snel weggaat! Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij de eerste zwangerschap van mijn beste vriendinnetje is het dus 9 maanden lang niet weggegaan...maarrrrr, ik houd goede hoop voor je, net als de rest van de meiden hier! :)

@mamavansimone: welkom terug! :)

Zo, nu ga ik de laptop afsluiten (heb tot net zitten werken) en nog even met vriendje bankhangen... en dan zo lekker slapen!!

Trusten ladies en een kusje voor alle beebjes xx

13. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ff nagekeken of ik t missch verkeerd gezien had :p

14. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd met jullie meisje mamavanDaisy!!

Hier vandaag op controle geweest, bloeddruk 104/60, baarmoeder 3 vingers onder de navel en een mooi kloppend hartje, alles prima met onze baby-girl!!
    Over 4 weken de 20-weken echo, wat gaat het snel, ben gewoon al op de helft dan!!

Donderdag shoppen met mijn schoonmoeder, heerlijk op zoek naar meisjesspul :)

15. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Je had voor mij ook een gokje gewaagd... maar ik sta er niet bij :) je had in ieder geval een jongen gezegt (kijk maar in m'n handtekening) hahaha

16. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen allemaal!

Ben zo benieuwd of de voospellingen van mamaatje uit gaan komen.

Hier gelukkig iets minder misselijk en niet overgegeven vanmorgen. Het lastige is dat het erg wisseld. Sommige dagen gaan best aardig en dan opeens moet ik weer rennen naar het toilet. Ik merk wel dat als ik erg moe ben, ik ook meer misselijk ben.

Zijn er nog afspraken vandaag? Zo ja, veel plezier!

17. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morning!

Ik heb vanmiddag controle bij de vk! Ben benieuwd!

Eerst maar eens opstaan voor werk... Pfff, heb er moeite mee vandaag...

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Goeiemorgen !

19. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    En dat is ook de enige afspraak vandaag :)

22-08
    Fliertje ---------------- echo bij vk

20. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, hier weinig te melden. Afgelopen dagen niet echt lekker geweest dus ook niet echt bij gelezen . Gister met mijn vriendin in zh gezeten vanwege haar ctg enz . Gelijk bij de gyn gevraagd of hun ook geslachtsbepaling deden .. En ja hoor tuurlijk ,word nog vergoed ook :) ,dus volgende week dinsdag weten we hopelijk wT het word ... Spannend . Mamatjevan5 je mag bij mij ook nog gokken hoor als je dat leuk vind ,dit was laatste echo van 13,5 .ben benieuwd

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina