mamavSimone, welkom terug Ik kan me idd voorstellen dat de controles en spuiten veel tijd kosten Het voordeel is echter wel dat je de kleine lekker vaak ziet Hoop dat alles werkt zodat je het mooi tot het einde kunt volhouden (en de beeb natuurlijk)! Mamav5 wat leuk dat je je voorspellingen bewaard hebt Kelly, ik houd met de warmte ook meer vocht vast dan anders hoor, zou je er niet druk om maken Nog 2 dagen en dan koelt het weer af (weg vocht ) Manon, moet eerlijk bekennen dat ik ook benieuwd ben of ik ga spieken of niet Maar zou het niet graag weten terwijl mn man het niet weet Kilos, weet niet meer wie het vroeg maar hier 2.6kg aangekomen ben hier echt super trots op CindyW, leukleukleuk! Fliertje, fijn dat alles goed was! Geslacht, ik ga volgende week tijdens de controle vragen om het geslacht op te schrijven en in een envelop te doen Hoop dat hij dit wil doen Ben dan 17+2 weken Chantal. Welkom en gefeliciteerd we zijn op dezelfde dag uitgerekend Mamasyl, Jemig das ff schrikken! Zorg goed voor jezelf!! O en voor nieuwe afspraken lovelymom pb-en aub Verder weinig bijzonders te melden
Oow mamasylvia: wat heftig zeg! Goed je rust pakken dan en luisteren naar je lichaam idd. Ben erg benieuwd wat het dan is, maar wat jij zegt klinkt ergens best logisch eigenlijk. Het moet goedkomen! @chantal: welkom!! Gezellig @geslacht: nog 1,5 week en dan vakantie voor twee weken. Als ik terugkom hebben we in die week intake voor de 20-weken echo (wordt een GUO in plaats van een SEO) en dan de 28e de echo zelf. Dus ik ga gewoon heeeeeeel veel geduld hebben tot dan! Pffffffff! @voelen: ik let erop, maar helaas nog nog niks. Achja, tis nog vroeg! @Aankomen: hier ook nog maar 2 kilo! Ik ga maar weer aan het werk... Moet nog communicatieplan schrijven voor vrijdag. Daar kom ik echter overdag op kantoor niet aan toe... Dus moet m'n avonduren opofferen Fijne avond dames!
Ik denk dat ik vandaag de kleine gevoeld heb! Het is anders dan die luchtbel van vorige week. Nu zijn het meer kriebels. Een beetje het gevoel wat je hebt als je in de achtbaan ofzo zit. Van die vlinders in je buik. Alleen voel ik het nu minder duidelijk dan in een achtbaan daarom duurde het ook even voordat ik door had wat voor een gevoel het nou was... Heb het vandaag al een paar keer gevoeld en ook op verschillende plaatsen. Grappig!
@kelly vocht vasthouden hoort er een beetje bij met deze warmte, ik heb ook al een klein beetje dikke enkels, dus af en toe lekker met de pootjes omhoog dan maar. Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken @mamainspe balen dat je soms nog zo misselijk bent. Ik hoop dat het snel beter gaat. @manonvd en fliertje: fijn dat alles weer goed was. @Chantal welkom hier! @mamasylvia1975: doe maar rustig aan, ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt. Ik duim voor je! @foeske bedankt voor je berichtje, het is een hoop werk maar het is het uiteraard allemaal waard @geslacht: we willen het wel weten maar ik ga dat gewoon bij de 20-weken echo vragen @voelen nog niks, maar de placenta ligt aan de voorkant dus ik verwacht het pas rond 18 weken, toen voelde ik Simone ook pas. Volgens mij is mijn buik vandaag aan het groeien, het voelt allemaal wat strak aan. Ik doe dus maar een beetje rustig aan nu. Zometeen lekker vroeg naar bed, ben een film op rtl4 aan het kijken. Waar ik nog de meeste last van heb is obstipatie, ik ben al aan de speciale thee maar het werkt nog niet mee. Ik ga nog wel elke dag maar het kost wel moeite helaas. Deze zwangerschap is compleet anders dan van Simone, toen hard ik helemaal nergens last van. Gek is dat, ze zeggen altijd wel dat geen zwangerschap hetzelfde is, nou dat is echt zo haha! Simone is vandaag voor het eerst naar de psz geweest, ze vond het hartstikke leuk en niet eens eng! Ik ben zo trots! Welterusten alvast allemaal!
mamasylvia; spannend hoor, rustig aan doen! aankomen..duf t haast niet te zeggen..9 kilo.. hou t er maar op omdat t er twee zijn.. was nml bij de anderen niet zo, let er nu heel erg op dat ik minder, maar wel gezond, eet. wat er niet aankomt hoeft er ook niet af en in dit tempo kan ik niet doorgaan. ben iets minder misselijk dus dat helpt. en geslachtten: we horen t morgen spannend!! dit is niet afgescherm dus zet t hier niet neer maar mamavan5 doe wel ff pb als je t dan maar niet in je lijst aanpast haha willen t echt geheim houden Voelen: hier ook, zo leuk!!
Hey ladies, ik kom me opnieuw melden als dat nog mag. Een erg hectische tijd gehad hier en echt niets bij kunnen houden of lezen dus ik val maar weer in vanaf hier. Ik heb een poging gedaan om bij te lezen maar aangezien ik nogal achter loop is er geen beginnen aan. Hier inmiddels 14 weken onderweg. 2 goede echo's gehad. Na veeeeel spugen misselijk zijn en doodmoe zijn gaat het nu weer de betere kant op. Het is duidelijk een hele andere zwangerschap dan bij onze eerste. Morgen weer controle bij de vk. Ik ben benieuwd vooral naar mijn bloeddruk. Ik ga echt mijn best doen bij te blijven vanaf nu. Hoe is het met jullie allemaal????
Welkom terug. Vervelend dat je zo moe en misselijk bent. Hier ook trouwens. Ben het helemaal met je eens dat de ene zwangerschap de andere niet is.
Het gebriebel in mijn buik wordt met de dag meer..ben benieuwd wanneer ik de eerste schopjes kan verwachten! Verder ben ik ook moe, deze week is het wel heel erg met de moeheid. Slaap erg slecht, elke nacht lig ik wel te dromen en wordt dan 's ochtends wakker met een "zwaar" hoofd!! In ben tot nu toe 3.4 kilo aangekomen. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje ben ik totaal 27 kilo aangekomen Helaas zijn hier een aantal kilo's nooit meer vanaf gegaan... Voor de dames een hele fijne dag, ik ga maar is beginnen met werken!!
Goedemorgen dames, Ik heb m'n buikfoto vandaag ook voor het eerst op het forum gezet bij de februari buikfoto's Ik voel de kleine nog niet, maar maak me daar ook niet zo druk om, komt vanzelf. Is ook m'n eerste kindje dus ik verwacht dat het ook wat langer duurt. Ik ben tot nu toe nog niets aangekomen, maar heb dan ook genoeg reserves haha Vandaag nog werken en dan lekker een lang weekend, hoef pas volgende week woensdag weer te werken !! HEERLIJK !! Gisteren de Felicitas doos opgehaald en er zaten zeker leuke spullen in. Ga morgen maar eens alle boekjes sorteren, en de kortingsbonnen in m'n portomonee stoppen hahaha Iedereen een fijne dag vandaag ! p.s. ik zal zo nog even de afspraken voor vandaag kopieren
Hoi meiden! Heb niet alles meer teruggelezen, het is heel hectisch en druk ook mede door het wegvallen van onze collega. Maar ik heb gezien dat er een nieuwe mama bij is, helemaal goed hé! Gefeliciteerd! @ geslacht: ik hoop dat wij het per 4/09 mogen horen, ben heel erg benieuwd. Foeske, héél goed plan wat je hebt om het te laten opschrijven hoor. @ baby voelen: ik voel heel wat, wat ik anders niet voelde maar het voelt niet als een kriebel. Meer als een steekje eigenlijk maar het doet niet zoveel pijn. Ach tijd gaat verder en de baby groeit dus het voelen zal zich wel eens aanbieden als dit het niet is @ Gewicht: ben tot nu toe een 3-tal kilo bijgekomen. Mooi mee met het gemiddelde dus. Maar er is plots weer wat bijgekomen dus ik ga vanavond nog eens bloed prikken voor mijn schildklier, je weet nooit dat het daar weer iets te maken heeft. Handig om die signalen te hebben, hoewel het nu hoogstwaarschijnlijk met de zwangerschap te maken heeft. Ach, ik moet toch om de 5-6 weken gaan prikken, dus het is nu 5,5 weken geleden, netjes toch @ obstipatie: totaal geen last meer van hier, ik ga minimum 1x per dag, altijd als ik van mijn werk terug kom dikwijls ga ik 's avonds dan nog eens, haha Zo ik hoop dat ik de meeste onderwerpen heb gehad Fijne dag meiden!
Hier nu 4 kg aangekomen. Met de tweelingzwangerschap ben ik in totaal maar 4 kg aangekomen............ dus ik zie wel!
Zo ik heb net het afgelopen uur da laatste 12 pagina's even bijgelezen. Heel wat verhalen. Zo ook slecht a;s goed nieuws. @girafje en eliance: meiden heel veel sterkte. Verder zie ik dat er veel gelsachtbepalingen al zijn gedaan. Ik zelf al sinds een week ook een pretecho laten maken. Wij hebben met 10w de eerste echo gehad en ik moet de 20w echo nog plannen en dat zou het dan zijn. Gelukkig heb ik mijn vriend gisteren toch over kunnen halen om rond de 16 w een pretecho te laten doen. Het leek ons beiden leuk om onze peanut dan nog een keer te zien. En we willen dolgraag weten wat het word @loveleymom: wat balen van je laptop, hoop dat je em snel weer terug het! @Foeske: Knijntjes, wat leuk, en wat een schatjes @Chantal: Welkom, het gaat wel snel met kletsen hier maar het is gezellig. Kinderwagen: Wij gaan voor de quinny buzz4 in het Rood! maar hebben nog niet besteld, wachten we nog heel even mee. Moe: Ik ben normaalgesproken een avond mens. Voor 12u lag ik nooit. Nu lig ik om half 10 al te slapen op de bank....... Ben echt constant moe. Misselijk beni k gelukkig al bijna 3 weken niet meer, en ach aan die vermoeidheid is wel wat te doen! lekker vroeg op bed, en als het niet hoeft 'sochtends nog even wat langer blijven liggen Vandaag doen: Ik ga als ik straks thuis kom van mijn werk eerst de 20 weken echo regelen en aan de hand daarvan de pretecho, zo dat ik ze niet te snel op elkaar heb. Voor de pret echo moeten we wel een uurtje rijden, maar dat hebben we er voor over. Ik moet nu nog even 2,5u werken. En dan mag ik lekker naar huis. Mischien ga ik vanmiddag nog even de stad in om mijn vakantiefoto's te laten afdrukken, dan kan ik ze meteen in het album plakken. Ik ga er nu vandoor, er is werk aan de winkel. Iedereen een fijne dag en geniet van het matige maar tot nu toe droge weer
Hoi allen, Vanmorgen weer controle gehad, hartje weer geluisterd. Zo leuk! Kleine voel ik ook af en toe bewegen! 18 september heb ik de 20 weken echo! Geslacht blijft geheim! Iedereen een fijne dag. Ik mag morgen weer gaan werken na 4 weken vrij te zijn geweest. Groetjes
@kelly ik wilde dus ook al iets kopen maar idd het neutrale is echt niet leuk en grijs en grauw zonde hoor eigenlijk @chantalmvromy als je wilt dat ik een voorspelling doe (is wel voor de grap he) dan moet je even je echo plaatsen die je al gehad heb dan heb ik er een gevoel bij vreemd maar goed wel leuk en voor de eerste keer dat ik het zo sterk heb @grieby spannend dus neeg ook erg naar meisje spannendddd dinsdag @fliertje nee alleen bij de jongste kon de gyn al heel vroeg zien wat het was, de andere niet dat was pas rond 18 weken maar ga nu naar hetzelfe pretecho bureau en ze heeft nieuwe apparatuur waar ze het nu nog eerder mee kan zien word nog spannend dus @zwangerwens succes bij de vlos vandaag @foeske jaa is toch leuk om te weten of ik straks meer gelijk als ongelijk heb, hier 1 kilo aangekomen volgens de weegschaal volgens manlief 10 kilo hahaha @kelly dat is inderdaad de kleine spruit die je voelt gefeliciteerd meid leuk he @mamavansimone 2 x per dag een lauw glas water schijnt wonderen te doen het is het proberen in elk geval waard, leuk dat de kleine grote meid al naar de psz is geweest ze genieten daar zo van kan me voorstellen dat jij even een traantje heb weggepinkt of dat niet @jijdaar ik beloof dat ik niets in me lijst neerzet maar vind het wel leuk om te weten zal het niet verklappen @jufjip welkom terug meis en tuurlijk mag je je weer aanmelden harstikke leuk juist, ben blij dat alles goed gaat @dobbertje herkenbaar hoor normaal ben ik ook niet moe te krijgen en nu lig ik om 10 uur op de bank te slapen @ank88 fijn dat alles goed was en dat je de kleine voelt bewegen helemaal leuk hier alles goed mag niet klagen klein beetje hoofdpijn maar dat trekt al langzaam weg, manlief is aan het dweilen en doen en ik heb geen puf voor niets ga zo maar even de was doen ofzo
@ mamavansylvia: das schrikken meid. Luister maar goed naar je lichaam en doe rustig aan! Nu weer snel verder met opruimen. Man heeft nog een week vakantie en is druk bezig met klusjes in huis. Kan nu mooi de nieuwe kamer voor onze dochter leeghalen en alles op zolder meteen goed opruimen/neerzetten.
Jijdaar, jemig das wel veel met 2 zal het waarschijnlijk ook wel sneller gaan hopelijk ben je het na de bevalling snel kwijt En helemaal in de wolken na de geslachtsbepaling? Jufjip, welkom terug! Chantal, idd een heerlijk gevoel zon beweeglijk beebje Kleinduimpje, je buik mag er wezen!! Leuk om te zien mamaSyl, maar 4 kg? Jemig dat zou een ieder wel willen denk ik Ank, super dat alles weer goed was! Weten jullie het geslacht wel? Mamav5, oei de weegschaal van je man is kapot