tnx! hebben we via internet besteld... succes met het zoeken in de stad... bij de eerste hebben we onze ouders een fopspeen met opa en oma erop gegeven
Oh wat een leuke t-shirt Wij hebben het hele weekend tante en oom op bezoek gehad en wat hadden mijn vader en ik het moeilijk om iets te zeggen... Vandaag is het bij ons vaderdag en we zijn deze morgen met zen 6en gaan ontbijten in een tearoom in de buurt en voor vaderdag kregen we eerste cava, dus ik heb moeten passen en gezegd dat ik toch niet graag alcohol drink op mijn nuchtere maag... Ik ben normaal wel een drankorgel dus ik hoop dat ik niet door de mand ben gevallen Morgenavond gaan we naar mijn schoonvader voor vaderdag, ik heb een rompertje besteld met daarop 'hoera, jullie worden opa en oma' en wat sokjes erbij van 'I love opa' etc... en daarna naar schoonmoeder, voor haar heb ik een beertje met erop 'je wordt oma' dus ik denk dat ze wel blij zullen zijn Ik kijk er echt al naar uit. Vandaag is het NOD-dag... Vanmorgen stond mijn temp nog héél hoog (37, terwijl op NOD-dag altijd 36,4) dus ik denk niet dat ik bloed zal zien, maar het blijft toch even een enge dag
Liefde ; wat super vervelend voor jullie.heel veel sterkte! @broeken ; gister avond ineens dat strakke spijkerbroek niet lekker zat.heb niet meer een buikje als anders, maar zullen darmen wel zijn! @foeske; heel leuk! mooi ventje heb je!y Rt Mama in spe; irritant is dat lijkt me! Iedereemoet zich lekker met eigen leven bemoeien.snap t wel eeheel kleinbeetje, het is ook vlot, maar wees blij!
Liefde, heel veel sterkte!! Hier ook een shirtje besteld met "grote broer"! Maar we wachten eerst de echo af! Foeske, zullen we "onze" vlindertjes ook in de lijst vermelden?? Lijkt me wel een mooi gebaar?! Combinatietest, hier hetzelfde als bij Sukke. Wordt vergoed door de verzekering en het kind loopt geen risico. Wij zouden het dan ook graag weten. Niet om het weg te halen, maar ons erop voor te bereiden!
Foeske, leuk shirtje! Liefde, jammer Hopelijk mag je je snel weer aansluiten meid! Broeken: ook hier kan ik sommige broeken nog maar moeilijk aan. Die zitten echt niet meer lekker. Ik merk ook dat mijn onderbuik al best wel opgezet is.
Peetjo, wat vreselijk dat je geen bloedtest kon doen en bijv. begin deze week weer. Dan heb je duidelijkheid en nu... helemaal niets. Snappen die mensen dan niet hoe dit voor jou is? Fijn dat de bloeding is minder is. Is het helder? Voorkeur geslacht hebben we niet. We zijn allang blij dat we zwanger zijn van ons 1e kindje. Duckertje, is je misselijkheid wat minder? Wel heftig. Groentje, wat gaaf om in deze tijd een vast contract te krijgen. Heb je het gevierd? Pip24, lastig om het roken te moeten gaan verbloemen. Ga je soms ineens proberen te stoppen? Goed van je om achter de juistheid van je contract aan te gaan. Hoe denk je dat ze zullen reageren als jij erna gaat vertellen dat je zwanger bent? MvM: Het is zo gewenst en ik heb verschillende malen van de pregnyl gebruik moeten maken. Ik wil heel graag, maar door mijn lichte streepjes durf ik nog niet. Als ik lees over de combinatietest of triple test word ik spontaan misselijk. Ik heb zo hard voor dit ukkie moeten knokken en wil het ook niet kwijt. Misschien denk ik er straks anders over, maar nu zeg ik geen gedoe aan mijn lijf en kindje. Ik ben bijna 37. Groentje, jij kijkt wel erg prettig met de tranen in je ogen. Elance, wat ellendig om je zo te voelen. Samen de CB test willen doen is al interesse. Lief dat hij toch naa rjouw gemoedstoestand heeft gevraagd. Spannend om hem vanavond met de testen op te wachten. Manlief is bezorgd en lief. We hebben samen de ICSI's gedaan (hij moest de spuiten darten) en dat schept al een band. Lief was hij elke tp weer geweest en nu zal het wel blijven tot het einde. Alle zware dingen (boodschappentas, wasmand, etc) worden nu getild. Zo vreselijk. Caatje, hoe kan je nu ineens een expert zijn op gebied van baby's terwijl je net zwanger bent? Hou het maar op de hormonen. Sukke, wat lief dat je buik nu al onder de kusjes komt te zitten. Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom! Mama in spe, lekker laten denken. Jij heb lekker straks 2 ukkies vlak na elkaar. Ik geloof dat de klantenkaart ook aangevraagd gaat worden. Liefde, wat vreselijk balen. Het is fijn dat je nu duidelijkheid heb. Hopelijk mag het snel goed gaan. Kleding; geen idee wanneer dat gaat komen. Ik heb van mezelf al een buikje, dus wanneer dat veranderd... Ik wacht in spanning af. Sowieso wissel ik na het werk graag de spijkerbroek voor een joggingbroek. Foeske, wat een gave wijze om iedereen zo in te lichten! Rums, mijn ouders waren beneden toen ik over de cb ging piesen. Dat was donderdag, de testdag. Eenmaal beneden was het janken. Schoonmoeder zal het na de 1e echo horen. Op het werk heb ik genoeg zware spullen die getild moeten worden. Sinds vorige week heb ik last van mijn rug en 'ben door de ha naar de fysio doorverwezen'. Nu hoef ik niet te tillen en later vertel ik wel dat ik zwanger ben. Qua kwaaltjes ben ik soms misselijk, heb soms steekjes in de onderbuik, ineens warm en wat vaag bruinverlies en in de loop van de dag last van mijn (onder)rug. Ik merk dat ik nog steeds vrij nuchter ben en niet de hele dag loop te grijnzen van geluk. Die roze wolk komt nog. Misschien na de 1e bevestiging, de echo. Morgen ga ik de vk bellen om de 1e echo in week 6 te krijgen. Dit wilt DD heel graag. Zo spannend!!!! *slik*
Ff vraagje: heeft nog iemand last van haar heupgewrichten/spieren? Kan dat zijn doordat de banden rond de gewrichten losser gaan zitten door de hormonen?
@Liefde, heel veel sterkte! En suc6, hopelijk wordt je snel weer zwanger @Foeske, wat leuk dat je zo'n hele lijst bij houdt Hier zit mijn broeken ook niet echt lekker meer. Ben bijna 5wk en daar nu al last van, wordt nog wat haha. Het is meer het opgezette gevoel waar ik last van heb. En bij het zitten, doe ik het liefst de knoop los! Mijn ouders weten het al! Zij wisten dat wij bij de gyn liepen zodoende. Mijn ouders waren helemaal in de wolken, was even een emotioneel moment. Zelfs vader lief, hield het niet meer droog!!
@Timon: Ze willen geen bleodtest of echo doen omdat dat geen uitsluitsel kan geven aangezien ik nog maar 5+2 zwanger ben. Dan kan het alleen maar meer onzekerheid geven zeggen ze, maar ik wordt er gek van pfff. Vrijdag had ik echt rood bloed, en nu steeds kleine beetjes donkerder (oud?) bloed. Hopelijk houdt het snel op, maar deze weken duren nog langer dan de wachtweken.
vlindertjes... Wel een goed idee wil jij dit doen Duckertje? Heb geen puf om alles terug op te zoeken... sorry, veels te moe vandaag!
Zwangerschapslijst vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 CindyW (3e, bv, thuis, gelacht niet weten) 01-02-2013 Roosje (1e, bv) 01-02-2013 Mama in spe (2e, bv, ZH, geslacht weten) 01-02-2013 Kinderwens1983 (1e, fv, ZH, geslachten weten) 01-02-2013 mamsie1989 (1e) 02-02-2013 Melkos (1e) 02-02-2013 Pip1986 (1e, bv) 02-02-2013 Pip24 (2e , ZH, geslacht weten) 02-02-2013 tippie (1e) 03-02-2013 Niekje84 (1e, ZH) 03-02-2013 Radjnie 03-02-2013 MamavanDaisy (2e, bv, thuis, geslacht weten) 03-02-2013 Jonneke83 (2e, bv, ZH, geslacht weten) 03-02-2013 IngeM (1e,ZH, geslacht weten) 04-02-2013 Fiore (3e, bv, ZH) 04-02-2013 Groentje22106 (1e, bv, geboortecentra, geslacht weten) 04-02-2013 foeske (2e,fv, ZH,geslacht niet weten) 04-02-2013 chayennah (3e, fv, ZH, geslacht weten) 06-02-2013 Caatje76 (1e, bv, thuis, geslacht weten) 06-02-2013 Duckertje (2e, bv, ZH, geslacht weten) 07-02-2013 Woezel25 (2e, bv, ZH, geslacht weten) 08-02-2013 Micha 2 (2e, bv, ZH) 08-02-2013 Jijdaar (3e, bv, thuis, geslacht niet weten) 08-02-2013 peetjo (1e, bv, ZH, geslacht weten) 08-02-2013 mamaSylvia1975 (3e) 09-02-2013 Sas87 09-02-2013 pompeuske (1e) 10-02-2013 LiLaa (2e, ZH, BV, Geslacht weten!) 10-02-2013 Sammie84 (2e) 11-02-2013 Sukke (2e, bv, thuis, geslacht weten) 11-02-2013 Elsemieke (1e, ZH, geslacht weten) 11-02-2013 zwangerwens 13-02-2013 Ketie 13-02-2013 rums 14-02-2013 wonderful (2e) 14-02-2013 linnie83 (3e,ZH) 15-02-2013 aqua 16-02-2013 Elance (1e, bv, ZH, geslacht weten) 16-02-2013 Timon (1e) 18-02-2013 Roosenzo (3e) afspraken: 11-06 IngeM echo 12-06 IngeM intake VK 15-06 Janneke83 gyn + echo 18-06 Pip1986 echo 18-06 mamsie1989 VK 18-06 Chayennah 1e echo 18-06 niekje84 VK 18-06 CindyW gyn controle + echo 19-06 LiLaa 1e Afspraak Gyn + Echo 21-06 Woezel25 Intake 21-06 groentje22106 1e echo 21-06 Tippie 1e echo 22-06 Duckertje VK + echo 25-06 Fiore 25-06 Pompeuske 1e afspraak 26-06 zwangerwens 1e echo 27-06 Sukke echo 27-06 mamaSylvia 1e afspraak VK 27-06 linnie83 echo 28-06 mamaSylvia echo 28-06 Sukke intake VK 28-06 Woezel25 echo 28-06 Mama in spe VK 04-07 MamavanDaisy VK+ 1e echo 06-07 Roosje24 intake + echo 06-07 Jijdaar echo 10-07 foeske gyn + echo 02-08 Sukke termijnecho
Vandaag heb ik nog maar een keer getest omdat ik mijn vorige test 6 dagen voor nod gedaan heb. Maar vandaag ook weer 2 hele positieve testen. Ik voel me ook wel echt zwanger, af en toe een beetje misselijk en helaas onder de pukkels.... Ik denk dat wij de opa's en oma's op de hoogte brengen op vaderdag. Maar misschien wachten we ook wel iets langer omdat ik in maart een miskraam heb gehad met 6 weken. Ik vind het daardoor ook wel extra spannend nu. Ik ben toch niet meer zo onbezorgd zwanger als de vorige keren.
@Hier is mijn man heel erg blij met de tweede wondertje in mijn buik,hij geniet ervan! Ook is hij heel erg zorgzaam, altijd al geweest! Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik schandalig verwend Nu ben ik dus weer zwanger, ik krijg weer elke ochtend&nacht kusjes op mijn buikje, dat is zooo leuk en lief van hem!! Hij praat tegen me buik en vraagt altijd hoe het met de kleine is.. Wat wilt een vrouw nog meer? @Liefde: Sterkte! @Voorkeur geslacht hebben we niet! @Combinatietest: Dat gaan we niet laten doen, daarvoor zijn we te jong! @Kwaaltjes: Alleen beetje last ongesteldpijn, verder geen bloedverlies of afscheiding gelukkig! @Shirtje: Wij gaan ook een shirtje bestellen met "Ik word een grote broer"
Heel herkenbaar roosenzo. Ik denk dat ik pas echt ga genieten na mijn echo heb gehad met kloppend hartje
@man, mijn man is blij zegt hij en dat geloof ik ook, maar ik merk daar weinig van. Ook tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik dat eigenlijk niet gemerkt. Hij wilde bijvoorbeeld ook nooit aan mn buik voelen en dat vond ik zo erg. Ik kon er zelf niet vanaf blijven. @voorkeur, omdat ik al 2 jongens heb zou ik het wel erg leuk vinden als ik nu zwanger zou zijn van een meisje. @combinatietest, ik vrees dat mijn man ook dit keer weer een test wil. Voor mij hoeft het niet. @shirt, dat shirtje is echt super!
Ik ben nu trouwens op precies dezelfde datum uitgerekend als 2 jaar geleden. Mn zoontje werd uiteindelijk 9 dagen te laat geboren, ben benieuwd hoe dat deze keer gaat. Gaan jullie pretecho's laten maken?
Ik was dit jaar op 2 februari uitgerekend en van deze zwangerschap op 1 februari. Wel praktisch. Weet op welke data alle onderzoeken enzo gaan komen. Mijn zoontje is 10 dagen te vroeg geboren, maar er bestaat een kans dat zijn broertje of zusje op zijn verjaardag geboren wordt.
Ja, precies. Het is best praktisch. Ik heb de vorige keer op mijn verjaardag een echo laten maken om achter het geslacht te komen, dat vond ik wel een leuk kadootje. Denk dat ik dat deze keer ook weer doe. Jij wordt dus gewoon 2 keer mama in 1 jaar. Heb ik net een heel leuk boek over gelezen (het jaar waarin ik 2 keer moeder werd).