Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben. En heb (ook voor zwangerschapstest) last van mijn buik. Sinds het testen helemaal een zeurend gevoel dat is natuurlijk normaal. Maar sinds 2 dagen ook om de haverklap een enorm hongergevoel alsof ik de hele dag niets gegeten heb. Eten jullie dan ook wat meer tussendoortjes zodat het afzakt?

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook constant honger, maar probeer er niet al te veel aan toe te geven. Heb geen zin om een walvis te worden.

3. Elsemieke

Elsemieke Actief lid

5 mei 2012
    101
    0
    0
    NULL
    Kop N-H
    Gefeliciteerd Rums!

Hier ook hoor.. Albert Heijn is leeg gekocht!! Blijf trek hebben, zelf sochtends, anders kan ik nooit eten sochtends!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Gefeliciteerd runs en welkom.

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!!

Ik mag vanmiddag mijn eerste echo laten maken, best vroeg, ben nu 6w1d volgens mijn eigen berekening. Ik ben best nerveus... Vanmorgen nog maar eens een cb digital gedaan met deze uitkomst:

Twee weken geleden zei de cb digital zwanger 1-2 dus wat betreft de aanmaak van hcg zou het goed moeten zitten. Ben echt enorm misselijk vanmorgen, weet niet of dat alleen komt door de zenuwen...

Vanavond komt er iemand van moeders voor moeders, vandaag staat dus echt in het teken van zwanger zijn hihi.

Iedereen een fijne dag gewenst!!

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi dames!

Gisteren NOD gehad en mijn mannetje opgehaald van de luchthaven :D
    Vanmorgen samen de CB digitaal gedaan (foto ligt nog thuis en ik ben net op het werk) en hij gaf 3+ aan.
    Maar ik heb mijn ei gehad op 26/05 dus ik ben vandaag gewoon 4w+2d zwanger, maar blijkbaar maakt de baby dus echt wel genoeg HCG aan :)

Wat een extra geruststelling zeg... (haha ofwel zijn het er 2 maar daar gaan we maar niet vanuit ;))

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Goedemorgen dames:D

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dit geloof ik maar al te goed. Ergens belachelijk. Jij zit er maar mooi mee in de zenuwen.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linnie, ik heb hetzelfde. Eerst de echo en dan pas echt genieten.

Pretecho's willen wij wel laten maken. Laten we zeggen, bijna alles uit de kast, want wie zegt dat het ons nogmaals zal overkomen?

Rums, gefeliciteerd! Ik heb geen last van meer willen eten.

Inge, spannend vanmiddag EN vanavond.

Elance, jouw testen gaan lekker.

De afspraak met de vk maak ik vanavond. Net heb ik wel iemand gesproken. Ik heb uitgelegd wat DD wilt en waarschijnlijk word ik ertussen gepropt om de 1e echo in week 6 te hebben. Later zal dan de intake zijn. Mij best, als het hartje maar klopt!

10. rums

rums Niet meer actief

@ Timon, het is niet dat ik behoefte heb om meer te eten maar ik voel me zo gammel alsof het lijkt dat ik te weinig eet.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Neem je dan tussendoortjes om van dat gevoel af te komen? Ik heb het niet dus vandaar mijn vraag.

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Inge, wat super leuk dat je vandaag al een echo krijgt! Spannend!!! Wel vervelend dat je zo misselijk bent. Heel veel plezier met je echo.

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat fijn dat je weer zo'n goede test had! Je bent wel blij zeker dat je man weer thuis is? Bij mij gaf diezelfde test vandaag ook 3+ aan en dat terwijl ik mijn ei op 31/05 had.

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook vlagen van misselijkheid. Crackertjes helpen wel redelijk. En fris fruit zoals appels. Maar het is allemaal voor een goed doel!

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Gisteravond viel de friet met frikandel echt helemaal verkeerd. Is meteen de laatste keer dat ik het friet heb gegeten tijdens mijn zwangerschap. Verder ben ik nog niet heel erg misselijk, af en toe een vlaagje. Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik echt maanden uitgeschakeld geweest door de misselijkeid, dus ben daar wel een beetje bang voor. Tijdens mijn tweede zwangerschap had ik af en toe last van misselijkheid, maar viel alles mee.

Heb me ook alvast maar ingeschreven bij moeders voor moeders en me aangemeld bij de vk.

Denk dat ik straks ook maar een afspraak voor een echo ga maken. Voor over 2 weken ofzo.

16. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh ja? Oef ik was opeens super ongerust geworden over het feit dat er misschien wel eens iets mis kon zijn omdat ik blijkbaar meer HCG had...
    Oh meid, je maakt mijn dag goed :)

Ik vond het wel fijn, had verwacht 2-3 te zien, maar nee hoor, een mooie 3+. Haha mannetje vond het ook spannend om te zitten wachten :)

Ja ik ben héél blij dat hij terug thuis is. Hebben maar meteen goed ruzie gemaakt gisterenavond over dat ik vond dat het hem precies niet interesseerde, ben beginnen huilen (voel me zoooo stom) en dan is hij me komen troosten... haha die hormonen...
    Ik denk dat hij wel komt bijdraaien eens het besef er is, want hij beseft gewoon nog niet dat er een beebje in mij groeit, terwijl ik er iedere dag aan herinnerd word...

Ah, hij is best lief en bedoelt alles goed. Heb ik weer lekker met mijn hormonen natuurlijk dat ik alles slecht in hem zie ;)
    heerlijk dat hij zoveel geduld met me heeft

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Och lieverd...die hormonen zijn af en toe echt horror he!? Ik heb eerlijk gezegd wel een beetje hetzelfde met mijn man hoor. Voor vrouwen is het natuurlijk ook heel anders. Die baby zit in onze buik en wij zijn daar ontzettend obsessief mee bezig (ik spreek vooral voor mezelf hoor in dit geval). Voor mannen is het nog niet echt tastbaar natuurlijk.
    Ik las in een ander topic al je hcg zorgen. Internet is heel fijn, maar soms kun je ook te veel lezen. Probeer lekker te genieten van je zwangerschap. Probeer ik ook....

18. rums

rums Niet meer actief

@ Timon,

Ik probeer het niet te doen aangezien ik niet echt van het tussendoor eten ben. Maar gisteravond heb ik een plak ontbijtkoek gehad en ging het beter. Dat denk ik tenminste maar ben kort daarna ook naar bed gegaan dus kan ook daardoor komen haha (A)...

Gisteren een client op het werk die boos dreigde te worden. Dat was wel even schrikken omdat die client dan kan gaan slaan en schoppen. Maar het is goed gegaan!

In de eerste week van juli het eerste bezoek aan de verloskundige en echo! Duurt nog even (A)

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Welkom nieuwe meiden..
    Hoe gaat het hier met iedereen?

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh ik ben er toch ook vrij obsessief mee bezig haha :D
    Heb een boek gekocht voor hem 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaak' van Kluun, echt een leuk boek. Vandaag heeft hij er dan toch in zitten lezen... Ik heb er ook al een stukje in gelezen en ik vind hem echt super, hopelijk vindt hij dat ook.

Ja ik probeer nu alles gewoon lekker van mij af te zetten en we zien wel wat het allemaal brengt, hopelijk een mooi knipperlichtje binnen 4 weken ;)

Deel Deze Pagina