Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @jijdaar: Wauw! een tweeling!!!

#vliegen: vorige kindje is in Rome gemaakt. Toen dus zwanger naar huis gevlogen (maar dat wist ik toen nog niet). Daarna nog bij 18 weken naar Gran Canaria geweest. Ging allemaal prima.

#broeken: ik ben wel fan van de broeken van mamalicious. De kleding van de prenatal wordt snel lelijk vindt ik. Had maar een paar setjes en droeg die dus wekelijks.

2. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Wowie een tweeling, ik zou ook graag een tweeling willen:p. Dubbel gefeliciteerd :D

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bedankt allemaal!

4. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @jijdaar: wauw! gefeliciteerd! wat ontzettend leuk! Ben benieuwd of er meer tweelingen zullen bij komen! ;)

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Lilaa Heel veel sterkte:(

@Jijdaar: Een tweeeeeling! Wat gaaf! Had je meer kans op?

@vliegen, Ik weet wel dat het geen kwaad kan hoor. Maar zit daar nogal afgelegen. Geen dichtbevolkt land. Maar na de echo ga ik vast geruster weg!

@kwaaltjes, alleen mn borsten zijn wat gevoelig. Meer hier die erg weinig kwaaltjes hebben? Ik voel me niet echt zwanger nog. Komt wel als ik het boontje heb gezien.
    Nog 3 nachtjes slapen.:)
    Er hadden hier meer de echo dan toch 18 juni?

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jij daar, super leuk. Dubbel gefeliciteerd! Heb je direct een verdubbeling van het gezin hihi. Is jullie huis en auto etc daar groot genoeg voor of moeten er wat veranderingen plaats vinden de komende tijd?

@Hier ook niet super veel klachten hoor. Vanochtend die bloeddruppel dus, maar nu niks meer gelukkig. Af en toe voel ik mijn borsten, en soms wat steekjes in buik. En mijn ontlasting is harder dan normaal.

7. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilaa: wat erg zeg. Sterkte de komende tijd.

@Jijdaar: wow, super zeg! Dat is nog eens een cadeautje :)

@kwaaltjes: hier zere borsten (in de avond meer dan in de ochtend), krampjes die komen en gaan in mijn liezen en heb last van mijn darmen. Ben ook veel vermoeider dan anders.
    Maar echt het gevoel van "nou ik ben echt zwanger hoor", nee dat heb ik ook nog niet echt ;)

8. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Heeft er iemand al last van misselijkheid? Ik ben bij het opstaan misselijk en ik heb al een keer overgegeven :(

9. Elsemieke

Elsemieke Actief lid

5 mei 2012
    101
    0
    0
    NULL
    Kop N-H
    @elance ja positie, kan het beter maar in huis hebben ennn ik had nog een kortingsbon :p

10. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik ben steeds misselijker, de hele dag door, als ik honger heb, als ik iets gegeten heb... Bijna constant dus hihi.

Verder erg pijnlijke borsten, ik heb al behoorlijke borsten van mezelf, cup 75G, nu zijn ze al een cup groter :$. Als m'n bh uit is s avonds moet ik ze echt ondersteunen en ook omdraaien in bed is pijnlijk.

Vandaag had ik wel een moment van ja, ik ben echt zwanger... Ik had m'n auto voor de deur van school geparkeerd vanmorgen. Ik loop vanmiddag naar m'n auto (dacht ik) een straat verderop. Ik kijkde straat in en zie m'n auto nergens... Blijkt dus dat ik er net voorbij gelopen was... Ik ben zooooo verstrooid...

11. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh zo leuk :D:D
    Wil ik ook zien binnen een paar weken :)

12. Elsemieke

Elsemieke Actief lid

5 mei 2012
    101
    0
    0
    NULL
    Kop N-H
    Wat een leuke verhaaltjes allemaal weer.
    Jullie kletsen geweldig veel:p ben een uur bezig met bij lezen!

Nog leuke plannen voor het weekend?

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hoor. Ook hier is de misselijkheid volop aanwezig. Vooral 's ochtends na het opstaan en als ik honger krijg. Na iets eten zakt het weg.
    Vanmorgen kokhalzend de poepluier van mijn zoontje verschoond. Gelukkig snapt hij er nog niks van. Voortaan mag mijn man de ochtendluier doen. Ik kan dat voorlopig even niet meer aan.

14. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hier ook aardig vaak misselijk, al kan ik het nog wel binnenhouden.
    Ook borsten ontzettend pijnlijk, en omdraaien in bed of er op liggen is echt niet fijn!.. (normaal gesproken een buikslaper)

Het weekend vier ik mijn verjaardag!:D Dus denk dat ik me het weekend wel vermaak.. ben in ieder geval bezig ;)
    Vandaag al druk met de voorbereidingen bezig geweest, Yoghurt frambozen taart gemaakt. Vlees voor de bbq gekruid en/of gemarineerd. Zeiltje opgehangen voor de zekerheid...
    Was bang dat bijvoorbeeld taart maken of het vlees marineren/kruiden me niet zou gaan lukken door de misselijkheid, maar toevallig op dat moment niet misselijk geweest! :)

Nu hopen op beetje goed weer zodat ik mijn wijd jurkje aan kan doen! :eek: haha!

Jullie nog wat leuks in de planning het weekend?
    Nog iets bijzonders met vaderdag?...

Liefs

15. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik ga met vaderdag aan mijn vader en stiefmoeder vertellen dat ik zwanger ben. Leuk cadeautje toch hihi!!

16. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag :D. Toevallig ben ik ook in juni jarig.

17. Elsemieke

Elsemieke Actief lid

5 mei 2012
    101
    0
    0
    NULL
    Kop N-H
    @ingeM zeker een mooi kado

@mamavandaisy gefeliciteerd en je taart klinkt lekkerrrrrr!

Morgen gezellig aant werk, manlief gaat naar een festival.
    Zondag rondje langs de fam, als we ons bed uikomen!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ jijdaar, een tweeling! Wat leuk zeg! Hoewel ik wel even zou moeten slikken (een keer of wat... :p)

@ mamavandaisy, gefeliciteerd vast en fijne verjaardag!

Hier morgenochtend werken tot 3 uur en daarna lekker relaxen denk ik. Zondag gaan we langs onze ouders en broers om het nieuws te vertellen! Spannend!

Weet jullie naaste familie het al? Zo nee, wanneer gaan jullie het vertellen? Aangezien zij niet van onze vmk weten, willen we het dit keer wel vroeg vertellen zodat we ook hun steun kunnen krijgen als dat nodig is...

19. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben het nog niemand verteld. Vorige keer tot na de eerste echo gewacht. Denk dat we dat nu weer doen.

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    mamavandaisy, gefeliciteerd. Wanneer ben je echt jarig? Ik ben woensdag jarig, vier het dit jaar alleen op de dag zelf. En ben daar nu wel blij om. Geen zin om van alles in huis te moeten halen extra.

Misselijk, hier ook de hele dag door. Als ik iets eet gaat het even weg maar daarna is het er weer. Maar ja, kan slecht de hele dag eten he!

Het weekend mag ik werken. Dus ik ga nu lekker slapen. Zondag gaan we naar mijn ouders voor vaderdag. Gaan we uit eten omdat mijn ouders de dag daarna 30jaar getrouwd zijn. Vol weekend dus weer.

Deel Deze Pagina