Is bij mij sinds een paar dagen begonnen en wordt elke dag wat erger. Maar het is niet dat ik misselijk word van iets, gelukkig (nog niet). De misselijkheid is ook erger aan het worden, komt precies in vlagen... En wat ik ook nog dikwijls heb, en dat heb ik al van een paar dagen na mijn ei, zijn vlindertjes in mijn buik... daardoor wist ik al dat er iets anders was deze maand dan andere maanden, dat blijft hangen. De ene dag heb ik er geen last van, maar de andere super veel. Echt vlindertjes van verliefdheid precies, zo fijn om dat weer te voelen
Vandaag waren mijn ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje op visite. Tijdens een luier verschonen ook een nieuw T-shirt aangetrokken, met daarop de tekst "stoer! ik word grote broer". Het duurde 10 minuten voordat mijn moeder de tekst ging lezen. Ze snapte het niet!? Vroeg van wie we dat T-shirt gekregen hadden. Uiteindelijk viel het kwartje wel. Vinden het allemaal erg leuk, maar wel snel. Had eigenlijk willen wachten tot na de eerste echo, maar dan zijn mijn ouders op vakantie en als zij terug zijn, zijn mijn schoonouders weg. Wilde het ze wel allemaal tegelijk laten weten. Nou, dat is dus gelukt vandaag.
Mamavandaisy, gefeliciteerd! Noorus, hij vond het super Wou zelfs een handtekening voor het geval het nog geld op gaat brengen Leuke reactie van iedereen Elance, jammer van je schoonmoeder, maar je had waarschijnlijk niets anders verwacht Mama in spe, wat leuk! En tja snel of niet het is jullie leven en jullie geluk dat het nu een stuk minder lang duurde Hier onze ondergang bekijken (althans daar ga ik vanuit) en daarna richting bed want ga morgen gewoon weer werken! Hier nog ff een foto van m'n schilderij (ben er zooo trots op )
Roosenzo Poeh, alleen achterblijven is wel een heel ding hoor... Maar heb het idee dat jullie relatie nu ook niet echt goed te noemen is? (sorry als ik het helemaal mis heb hoor) Misschien is die afstand dan juist wel even goed. Van de andere kant kan het je ook juist verder uit elkaar drijven. Zou er veel en uitgebreid en eerlijk over praten en samen een beslissing maken. Noorus Leuk dat je schoonfamilie zo enthousiast reageerden! Elance Die vlindertjes vind ik aanvoelen als tintelen. Alsof er iets warms in je buik zit.... Daardoor wist ik ook al heel snel dat ik weer zwanger was. Ruim voordat de test het aangaf. Hier nog niemand verteld en dat houd ik ook nog even zo. Heb wel al een banner gemaakt, dat vond ik alweer een hele stap. Weet nog niet hoe ik het nu wil gaan vertellen...
hey allemaal! Wat hebben jullie al veel gekletst! Mag ik nog meedoen? Ik ben Paloe, 25 jaar en zwanger (!!!) van ons 3e kindje! Olaf Sam wordt in november 5, Liam Chaz wordt in oktober 2 en ik ben 22 februari uitgerekend van deze derde spruit Na de geboorte van Liam ben ik erg ziek geweest, waardoor ik nu naar de gyn mag, maar daar zijn we nog over aan het nadenken, of we dat doen. Ik heb geen hobby's meer, weinig tijd voor. Zelf werk ik 5 dagen in de week en mijn man (vorig jaar getrouwd) ook, maar hij heeft 1 dag ouderschapsverlof in de week. Ik wil jullie in ieder geval alvast heel veel succes toewensen in de zws, dat iedereen er maar van mag genieten, want het is zo bijzonder!
Hey dames! Ik zie nu dat er meerder februari topics zijn! Mag ik hier ook meeschrijven? Heb me ook al gemeld in het eind febr topic. Iedereen allereerst onwijs gefeliciteerd!!! ; Hier zwanger van ons 2e wondertje, want zo mag je het wel noemen. Later meer hierover Onze omgeving moet nog even wachten op het goede nieuws dus kan hier nog niet teveel uitweiden! maar zou wel graag alvast mee willen schrijven. ben op 18 of 20 febr uitgerekend. Kan me de eerste dag van mijn laatste menstruatie niet meer plaatsen.
Foeske echt een mooi schilderij! Wauw! Mamainspe wat een leuke manier van vertellen! Elance wat een ontzettend leuke spulletjes om het te vertellen! Echt super! Rot dat je zo slecht met je sm kan.. Noorus wat leuk om het zo te vertellen! En dat ze het meteen doorhadden! Jij bent dus ook tegelijk met je schoonzus zwanger, kan je goed met haar? Woezel wat grappig dat jullie met je zus op dezelfde lijn zitten qua namen! Hier hebben we het nog niemand verteld. Alleen 4 vriendinnen van mij weten het, omdat ze wisten dat we aan het proberen waren en het om verschillende redenen meteen wisten Wij wilden eigenlijk tot 14 weken wachten met vertellen en dan op de shirts van de jongens zetten: hallo ! Even voorstellen, ik ben het (geslacht) van Liam/Olaf! Maar..mijn schoonzusje is ook in verwachting (zij weet nog niet dat ik het weet) en dan vind ik het wel leuk om het sneller te vertellen. En daarbij had ik net 2 weken geleden aan mijn moeder verteld dat als het nu niet raak zou zijn we naar de gyn gingen... dus hoe ik dat nu ga doen.. Kwaaltjes: Ik heb eigenlijk alleen bandenpijn die ook uitstraalt naar mijn liezen, maar dat schijnt normaal te zijn bij de 3e.. En mijn BI begint nu al wat op te spelen, dus ben al druk met de oefeningen. Nou ik heb een beetje teruggelezen maar alles, dat is niet te doen
@ nieuwe meiden, van harte en welkom hier! (dit is het leukste februari-topic ) @ foeske, wat een supergaaf schilderij!!! @ paloe, wat is BI? Ik kan heel goed met mijn schoonzusje, dus we hebben staan huilen en knuffelen vanmiddag, haha.
Foeske, Heel mooi!!! @nieuwe: Gefeliciteerd en welkom! @Vlindertjes in buik: Vanaf 2dagen na ei voelde ik weer allerlei plopjes! Erg herkenbaar van de vorige zwangerschap dus ook ik had al gauw het vermoeden. De plopjes voel ik nog regelmatig. Het is ook echt te vergelijken met kleine schopjes.. heel apart! De hormonen kwamen er vandaag ook weer gezellig bij..:S Niks was goed en kon mezelf ook echt niet uitstaan! Een brok vol met emoties drukte bij mij op de borst... Zo ontzettend vervelend! Kon wel schreeuwen, huilen en stampen tegelijk, en dan zonder enige reden...:S Maar nu weer beetje tot rust gekomen en dan kan ik het wel weer voor lief nemen! We doen het ervoor! =) Liefs
Ik werd net uitgenodigd door mijn moeder om met het hele gezin en aanhang en kids te gaan eten de 29ste...ik weet al welk shirtje ik mijn dochter dan aantrek! Een mooi moment denk ik!
Noorus dank je! Dat denk ik ook, lekker gewoon voor de hele maand en niet opgedeeld in clubjes Heerlijk! Ik kan ook goed met mijn schoonzus BI is bekkeninstabiliteit Ik heb het nu 2 keer gehad en het is nooit meer helemaal weg gegaan dus ik weet bijna zeker dat ik nu weer de klos ben mamavandaisy naar die hormonen! Jufjip perfect moment om het te vertellen denk ik!
Gefeliciteerd harvast! @paloe wordt het ook iedere keer erger bij een volgende zwangerschap?? zie er wel een beetje tegenop. Ga maar niet meer zo fanatiek hardlopen als ik deed...hou het wel bij zwemmen voorlopig, al mocht ik dat zelfs niet meer vorige keer...
Is er eigenlijk ook een lijst?? En zo ja, dan wil ik er wel graag bij op...moet ik dat zelf doen of is er iemand die hem beheert?