Meiden met goede echo's en kloppende hartjes Gefeliciteerd! wat zal dat een opluchting zijn, lekker genieten van dit gevoel. Tjee ben best jaloers op jullie. En het kan dus wel met 6 weken en 2 dagen een kloppend hartje? Fliertje mooie testen meid! Jilzz sterkte meid vannacht, is het wel te doen met een voorhoofdholteontsteking? Ik heb daar ook regelmatig last van gehad, maar ben dan echt niks waard, kan zo'n pijn doen. Niet verwaarlozen hoor. Noorus wat fijn zo'n knal test! Shirley gefeliciteerd en welkom. Ik ben vast mensen vergeten sorry daarvoor.
Gefeliciteerd Shirley. Tweelingen: Bij mijn man in de familie komen heel veel tweelingen voor. Zijn moeder is er 1 (2 ei-ig) en van de andere kant van de familie ook 2 tweelingen waarvan ik weet dat er sowieso 1 daarvan 2 ei-ig is. Bij mijn vorige zwangerschap zei iedereen al telkens, pas maar op, het zit in de familie. En ik iedere keer maar met mijn eigen logica zeggen dat ik dat niet verwachten aangezien het naar mijn idee meer door de vrouw bepaald word dan door de man. Had ik dus toch gelijk! Wat ik me dan wel afvraag, hoe zien ze aan een echo of het 1 of 2 ei-ig is? Hier een redelijke dag gehad. Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan en werd in de auto terug toch misselijk, heb dus onder het rijden aan pak tuc koekjes open getrokken anders was het niet goed gekomen. Rest van de dag weer echt op en af misselijk. Nu weer en zo een uur of 2 na het eten begint het weer. Had ik vorige zwangerschap ook maar dat was dan tot ong. 14.00 daarna niet meer. Nu dus heel de dag door. Ben benieuwd hoelang dat duurt.... Vrijdagavond, meiden met leuke weekendplannen? Ik moet werken dus dat is niet zo spectaculair, althans als er geen gekke dingen gebeuren op de afdeling!
Is het van je moederskant of van je vaderskant? Bij de 1e is de kans wel degelijk aanwezig! Vaak slaat het een generatie over, maar hoeft niet. En ik dacht bij de 2e weer niet, maar dat weet ik dus weer even niet helemaal zeker.
Bij een vroege echo kunnen ze als het goed is dat heel goed zien. Bij een 2-eiige zit een tussenschotje en hebben een eigen placenta en eigen vruchtzakje. En zelfs dan kan het zijn dat het 1-eiig is......... en dat ligt dan echt aan het moment van deling...... hoe vroeger na de bevruchting des te meer ze apart hebben. Tenminste zo is het mij in de tijd toen uitgelegd, als ik het allemaal goed heb onthouden.
@ sukke, van hoe laat tot hoe laat moet je werken? Ik zo nachtdienst van 22.30 tot 7.30. Hoop dat het een beetje vol te houden is...
Shirley, welkom en gefeliciteerd! mamaSyl, nou dan zou je er ineens 4 hebben 1 voordeel je hebt al ervaring met een 2ling Ben benieuwd kwalen, begin nu toch wel luchtjes niet te verdragen zoals rooklucht en natte hond (lekker handig met een hond in huis) Noorus, ja jij bent een zeikerd zeg! Ik weet van mezelf dat ik niet veel plas (ongeacht wat ik drink) dus jammer voor MvM, maar ik geef wat ik kan Ga lekker op t bankje liggen. Kleine ligt weeral ff op bed en hubby is nog werken tot ongeveer 23.30uur (lig ik al op 1 oor) Hoop dat het morgen wat beter weer wordt, kan ik met de kleine naar de kermis hier in de buurt J
@ foeske, ik ben meer dorstig, dus drink en plas daarom meer... Komende dagen heb ik nachtdiensten, dus slaap ik vooral overdag, dus zal ook stuk minder plassen worden. Goed dat je toch meedoet hoor, alle kleine beetjes helpen! @ elance, had jij nou zo'n mooi woord voor mvm laatst? Kruikenzeiken ofzo? Weet niet meer wat het was, maar heb er wel om gelachen! Of was het iemand anders?
Even een vraagje over MvM. Ik heb dinsdag mijn intake en ze zei dat dit vroeg genoeg was omdat ik toch pas vanaf 2 juli mee kan doen. Dan zijn er een aantal meiden toch al eerder begonnen met MvM plassen?
S1978 ze willen graag dat je je vroeg opgeeft zodat je wanneer je 6 weken bent kan beginnen. Ze hadden eerst ook vaak een extra cadeautje voor degene die zich vroeg opgeven. Dus een beetje gek dit. Ik start as. woensdag omdat dat dat de standaard breng- en ophaaldag van de flessen is bij ons. Dus eigenlijk zou jij ook eerder kunnen starten.
Ik ben eerder gestart omdat mijn eerste dag van laatste ongi 7 mei was. Dat nemen zijn als uitgangspunt, dus in hun ogen ben ik bijna 7 weken zwanger...
Iedereen gefeliciteerd met een goede echo! Vanwege mijn rugklachten hebben we besloten om het de ouders toch eerder de gaan vertellen. Zondag gaan we dat doen en dan in die week ook de broers en zussen. Dit doen we dan zodat het werk ook ingelicht kan worden. Want ga de slaapdiensten niet trekken en heb zo'n last van mijn rug :S
Noorus misschien is dat ook wel zo hoor, met zo'n knaltest! Werkze strakjes Rums, fijn dat jullie er uit zijn en het lekker gaan vertellen. Ik heb in mijn vorige baan slaapdiensten gedraaid en mijn zwangere vriendinnetje doet het nog steeds maar ik zelf zou er nu niet aan moeten denken. Ik zat heerlijk te struinen op internet voor kinderspeelgoed en leuke ideeen omdat onze dochter over een maand al weer twee wordt, maar voor ik het weet ben ik uren verder en ik denk dat het verstandig is lekker naar mijn bedje te gaan. Even denken aan dat hele kleine frummeltje in mijn buik, ik merk dat ik er tot nu toe af en toe aan voorbij ga, omdat ik er al eentje rond heb lopen waar je druk mee bent. Dus bed time wordt me-and-frutsteltime! Zeker wanneer hij/zij straks gaat bewegen (mocht alles goed gaan) Trusten meiden
We hebben net het t-shirtje binnen met: Geef mij n kus, want ik word grote zus erop. Leuk!!! Krijg ik net een mailtje van mijn duo-collega... of ik volgend schooljaar in maart een dag extra wil ruilen, zodat ik een andere dag vrij kan nemen... ehm... dan zit ik in mijn verlof. Ik denk dat ik het haar maar iets eerder ga vertellen dat ik zwanger ben. Ik was wel van plan het haar voor de andere collega's te vertellen, maar ik dacht dat doe ik een week voor ik de anderen zie. Ik zit er aan te denken om haar morgen even te bellen en het te vertellen.
Misschien wel slim Micha! @ Leonizzie, nou denk zelf niet dat ik 7 weken ben hoor! Ga gewoon uit van 5.4 op dit moment, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen. Goed dat je bijtijds je bed in gaat! Hier merk ik dat ik echt al slaperig begin te worden. Ben blij dat het weekend is en er nog 4 mensen naar bed moeten, anders had ik echt bijna niks te doen gehad (vermoeiend!). Ga maar een beetje het forum afstruinen vannacht (en lekker pizza eten, hoop dat het smaakt!)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stiekem wel erg leuk zou vinden, een tweeling krijgen is zooooo bijzonder......... Maar ik denk niet dat mijn man het aankan, die heeft bij de vorige zwangerschap echt vanaf de 12 weken echo tot de bevallen (32 weken) in de stress gezeten Hij heeft toch weer erg veel stress nu omdat ik fybromialgie heb. Ik zelf zie die beren absoluut niet op de weg..............
Pffffffffffffffffffffffffffffff, kan niet slapen, terwijl ik vanavond zoooooooo moe was! Hebben meer meiden last van slapeloosheid? Ben zo onrustig in bed. Word gewoon een beetje gek van mezelf!