@ elance, jeetje wat heftig meis! Waar ging de ruzie over joh? Ik weet niet of het direct schadelijk is voor het kindje, maar je moet wel om jezelf denken ook! Ik heb wel eens gehoord dat je ondanks zwanger te zijn beter soms een sigaret tegen de stress kan roken, dan stress te hebben...
@ noorus, ik werk bij de politie..dus ik ben in de nacht met zo'n 8 collega's plus de andere bureau's. @ eleance, jeetje wat een ruzie! Ik denk idd dat je stress moet vermijden. Als je zooo kwaad wordt gaat je bloeddruk ook gevaarlijk omhoog en dat moet je niet willen. Dus probeer als je zo kwaad bent echt naar buiten te gaan en ff te gaan lopen! Dat werkt echt bijzonder goed!! Sterkte.
Hallo meiden, Ik weet niet of jullie het goed vinden dat ik me hier ook kom aansluiten.... Ik ben dus Romy getrouwd met Romy-man sinds Januari 2011. Samen hebben wij een super leuke dochter van 2,5 jaar oud. Ik zal vanavond als kind op bed ligt meer over mezelf vertellen...dan is manlief ook werken en heb ik lekker de tijd!! Liefs Romy
@Mamavansylvia gewoon je word openzetten waar je ook je brieven in typt...dan reageren en onderijd verder lezen...dan selecteren, kopieren en plakken in het reactiescherm ook fibro lees ik...heb je veel last in je zwangerschap? Ik vorige keer helemaal niet, nu is het niet te doen zoveel pijn...maar misschien moet ik dan ook niet gaan klussen pfff @Cadeau mvm klink leuk!Beter dan vorige keer, maar ja..je mag een gegeven paard.... @Micha2 wat een leuk haring verhaal...hier ook al een paar keer bijna versproken. Vorige keer wist iedereen het meteen al...nu dus niet, dus even wenne!Hey ook juf? Wel slim om al te vertellen ivm de ruildag dag idd! @elance erg herkenbaar alleen heb ik er geen ziekte achter zitten. Nu moet ik zeggen dat ik nog geen gram ben aangekomen nu, maar door erg afvallen de laatste tijd is die kans wel erg groot. Wanneer ben je getrouwd? Gefeliciteerd nog! @jijdaar whaaaan een tweeling en maandag weer een echo spannend! @roosenzo wow schrikken met je hond en je zoontje! hoe is het verder afgelopen? @noorus knaltest jieeehaaaaa! @tippie en harvast joepieeee! Fijn nieuws! @tweelingen mijn schoonmoeder is 1 van een 2 eiige tweeling, haar dochter heeft ook een 2 eiige tweeling en bij de vorige zwangerschap heb ik naar alle waarschijnlijkheid een vruchtje verloren. Maar dat is dan puur toeval als ik dit zo lees. Als ik nu toch zwanger van een tweeling zou zijn dan ben ik wel even in de stress. Heb ook al 3 cadeaukinderen namelijk pfffff dan zijn het er 6! Ach komt dan ook wel goed, maar verwacht puur toeval. Mijn klachten en testen zijn veel minder dan vorige keer zal dat wat zeggen? @shirley gefeliciteerd en welkom! @rums fijn dat jullie er uit zijn. Als slaapdiensten niet gaan dan aangeven hoor! Je kindje en jij zijn nu even nr1!!! @linnie fijn dat Mike weer thuis is! @girafje gefeli met je dochter! @romy1980 Gefeliceerd en welkom!! Zo ik ben weer bij... MVM afspraak ging helaas niet door hier...vader van die mevrouw was onverwachts overleden. Dus nu maar wachten op een nieuwe afspraak! Dochter is hier alweer 3 dagen enorm van slag s avonds, valt heerlijk in slaap en word dan wakker en wil alleen maar bij mama zijn...pffff...gelukkig nam papa het over en heeft ze de hele nacht bij ons gelegen geloof ik. Om half 7 was ze wakker (waar is mijn uitslaapmeisje waarbij we half 9 al vroeg vinden hihi) en zijn ze samen naar beneden gegaan. Ik ben blijven liggen om om 9 uur zijn zij er weer in gedoken hoorde ik...om 12 uur werden we allemaal wakker...dusssss.... En madammeke ligt nu alweer sinds 2 uur te knorren, ze zal het wel nodig hebben en ik ook. Ben zoooo moe ben niet te genieten. Manlief wederom het hele weekend aan het werk. Gelukkig komt mijn vriendin zo. Even thee leuten maar ze weet het nog niet Shit zal ff snel mn 9 maanden dagboek opruimen ligt nog op tafel haha vanavond makkelijk eten n dan lekker optijd slapen als mijn dochter dat ook een goed idee vindt na zoveel slaap vandaag. Ach anders doet zandkasteel wonderen hihi Naast de moeheid weinig klachten hier gelukkig! Beetje misselijk net maar is prima te doen. Nou bene r later weer zal even mijn boekjes opruimen op tafel voor ze voor de deur staat!
Ik verwacht dat ze pas eind van de week bellen aangezien ik heb aangegeven te werken op ma, di en woe...maar ben ook benieuwd! Ik lees van alles over vroege echo's hier...daar doen ze bij ons helaas niet zo makkelijk over...echt pas bij 10-12 weken en niet eerder, zo jammer!!!!
Hier qua echo's ook hoor! Kreeg mijn 1e echo de vorige keer ook pas met 10 weken. Maar nu na miskraam en als het gedoe er omheen als lekker bij 7! 6 juli mag ik komen. Pppfff zo eng!!
O ja wat ik me afvroeg, zijn hier als meiden met gekke dingen rond eten? Mijn lievelings eten is altijd pasta met bolognese saus geweest. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik al kokhalzen als ik er alleen al aan dacht! Nu vind ik dat weer gewoon lekker maar waar ik nu dol op ben en eerst totaal niet...Brocolie! In de winkel krijg ik zelfs het gevoel het rauw te willen eten! Whaha. Dus nu al 3 keer deze week gestoomde brocolie gegeten. Heb nog niets wat ik nu echt niet lekker vind!
Er klopt niks meer van mijn smaak. Alles wat ik eet smaakt bitter. Ik lust nu heel weinig. Kan me nog herinneren van me vorige zwangerschap dat ik zo verslaafd was aan melk en ijsbergsla. Melk dronk ik uit een fles en ijsbergsla pff.. kreeg elke dag eentje op! En dan me man die de kamer binnenkwam en mij met een plank, ijsbergsla en hakmes geconcentreerd zag grazen en de wereld om me heen vergetend, alsof ik in de wildernis was. En hij zo staan kijken --> Wat heb ik me toen wild gedragen. Twee weken terug had ik veel groente gekocht voor een goed begin. Broccoli, bloemkool, etc.. . week later werd ik al kotsmisselijk bij het kijken naar.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik pakken vanillevla en kaasvlinders versleten (niet gelijktijdig hoor...!). Nu heb ik nog niet iets bijzonders, hoewel ik wel neig naar hartige dingen, terwijl ik normaal een zoetekauw ben. Ijsbergsla en broccoli zijn wel gezonder, dus daar zou ik niet zo'n probleem van maken.
Ben zo blij dat we het morgen gaan vertellen! En ben weer tante geworden. En dat vertelde ik vandaag op het werk dus ik (zo dom) gezegd nou gelukkig staat die niet in onze top 3 de naam. Dus mijn collega... Ben je zwanger? uuuu ik grote ogen uuu ja. Als ik niet zwanger was geweest dan had ik die opmerking ook gemaakt maar had niet verwacht dat ik het balletje terug zou krijgen. Maar het is een hele lieve collega die helemaal blij is. Vanmiddag kaartjes gekocht voor (schoon)ouders met voorop: een klein berichtje. Daarin schrijf ik het gedichtje Hallo opa en oma. Het is hier donker het is hier puik... etc etc Laat het jullie nog weten hoe het is gegaan. Beide moeders zeiden vandaag dat als het morgen te druk is we ook wel een andere keer kunnen komen haha. We hebben gezegd dat we met een verlaat vaderdagcadeau komen (A)
Hallo meiden, bedankt voor het warme welkom hier... Ik had beloofd iets meer over mezelf te schrijven... ik ben dus 31 jaar en mijn man 35. Ik ben zwanger geworden van mijn dochter via ICSI ivm slechte zaad kwaliteit van mijn man. Gelukkig ben ik toch zwanger geworden toen....en nu dus ook!!!!! Heel pril nog maar en ik vindt het ook heel erg spannend maar we zijn er super blij mee!!!!!!! 12 Juli hebben we dus onze 1e echo spannend hoor!!! @rums veel plezier morgen....wij hebben het vorige week verteld met vaderdag....mijn man was jarig dus beide ouders waren hier. verder weet mijn buuf het en mijn schoonzus. De rest houden we nog geheim tot na de echo!! Liefs Romy
@Jillz...leuk he...ik durf dat nog niet zo goed!! ben bang dat mijn hcg nog niet hoog genoeg is hahahaha
Gefeliciteerd Romy! Die cb test moet je kunnen doen hoor! Ik heb er eentje met 4wk3dg gedaan en er stond zwanger 5+ op! Ik wil er nog meer doen maar ze zijn zo duur!!