@Jooske83, bedankt voor je reactie! Daar heb je gelijk in dan kunnen ze iig kijken of mn mormeltje op de juiste plek zit Week daarna staat een afspraak bij de vk dus mocht er geen hartactie zijn omdat het te vroeg is dan zie ik het vast de week erna Nogmaals bedankt voor je reactie!
Oh geweldig vind ik zo'n dingen Heeft er volgens mij niets mee te maken, mijn moeder is bijna nooit misselijk geweest en heeft zowel een dochter als een zoon gekregen Ik ben wel een goede geslachts-rader op basis van de buik heb al altijd gelijk gehad
Mama in spe, ik was de vorige zw. schap misselijker en dat was toch echt een jongen Hier toch nog alles gedaan wat ik wilde doen (en meer) want heb ook de keuken en gang van dinnetje nog maar ff gedweild en haar hond bij de mijne gestoken zodat deze ook moe is als ze vermoeid thuis komt Heb de mossels al in het water liggen voor vanaaf hmmmm
Oh heerlijk mosselen! Weer iets wat ik zo hard ga missen tijdens mijn zwangerschap! Voorlopig staat al op het lijstje om te eten na de bevalling: - een lekkere côte-à-l'os - garnalen en gerookte zalm in een pastasalda oid - chocomousse en tiramisu - spaghetti carbonara (oh wat ga ik daar véél van eten ) - nu dus ook mosselen
Meiden hoe zijn de echo's?? ow ja, zijn er aan gewend nu...straks 4 kindjes onder de 41/2 haha tijd voor eren bakfiets!
Nee is gemaakt van rauwe eieren en is gevaarlijk voor de listeria bacterie. Hebben wij weer hé Schaaldieren mogen niet meer, gerookte vissoorten mogen ook niet meer Oh en light drankjes of zero-drankjes ook niet meer want daar zit aspartaam in en is héél slecht voor de baby (voor ons eigenlijk ook maar goed)
dan mag je ook geen kauwgom meer? zit ook aspartaam in. Creme brulee is ool van rauwe eieren gemaakt. Maar meiden wat heeeeeeerlijk dat het niet mag! We zijn zwanger! Jeej!
nou meiden ik kom echt niet meer onder me buik uit stond ik net op school te wachten op N krijg ik de vraag zie ik daar nou een buikje?? hoe kan ik dan nog zitten liegen in iemands gezicht niet dus ze voelde zich wel schuldig toen ik vertelde dat ik nog maar 5,5 week was
Oh meiden, heb net het nieuws verteld aan mijn bazin wat een last die van mijn schouders valt zeg! Ze was precies écht blij voor me, en ze maakte er weinig van dat ze dan 2 werkkrachten zouden verliezen volgend jaar. "Het is nog eventjes, zorgen voor dan" zei ze En ze vroeg nog hoe het met me ging enzo, oef zeg! Oh mijn dag is eventjes héél erg goed hoor Lovelymom: oh wat erg dat ze het al zo goed zien. Mocht het nou winter zijn kon je het wel extra goed wegsteken, jammer dat het nu zo'n plakweer is vind ik. Zit er aspartaam in kauwgom? Ohnee! Dat wist ik helemaal niet, nu wel (staat blijkbaar ook op het pakje). Nou geen kauwgom meer dan
@Lovelymom dan wordt je wel erg voor het blok gezet! Zou echt zelfs bij het vermoeden en het zien van een kleine buik het noooooit vragen Met het risico dat degene niet zwanger is of inderdaad nog maar net.
Oh, mag cola caffeinne vrij dan ook niet meer? En zoetjes in de thee? Ik heb echt geen idee!! Rauwe vlees en kaas enzo wist ik wel. Help!! Wat een vervelende echo's meiden...sterkte! Misselijk: Ik heb al 2 meiden en van alleen de eerste was ik super misselijk, elke ochtend spugen,maar was ik er de rest vd dag vanaf. Bij de 2e geen last gehad. En nu weer héél misselijk, de hele dag. Vooral warme dingen. Tips? Wat is nu ook heb, en ook tijdens mijn 1e zwangerschap, is heel veel acne. Vooral op mijn rug. Maar idd HieperdePiep...want wij zijn zwanger! :-D:-D
Ik heb sinds in gestopt was met mijn pil super veel puistjes in mijn nek. Nu ik zwanger ben heb ik gaan de puisten ook door naar mijn rug, maar ook naar mijn borsten en héél veel op mijn voorhoofd (heb een froufrou, of pony zoals ze dat bij jullie noemen zeker ) en rond mijn kin ook héél veel mee-eters enzo... In mijn nek heb ik vaak zo een onderhuidse puist die héél veel pijn doet, manlief mag die dan uitduwen en dan ga ik even kapot van de pijn Ach moet ik niet janken, als ik straks wil bevallen denk ik meer pijn te gaan hebben
Mosselen, Die kun je gewoon eten hoor Lovelymom, haha je buik verraad je Aspartaam, je mag wel light producten hoor, maar ook als je niet zwanger bent moet je ermee oppassen dat je hier niet teveel van binnen krijgt
zelf durf ik het ook echt niet !! te vragen aan iemand waarvan je nog zn klein(nou ja ik vraag me af of die van mij dus echt klein is ) buikje ziet naja kan het dus niet meer verbergen en dat vind ik wel erg want dat naaste fam het weet is oke maar de buiten wereld liever nog niet aangezien ik niet weet of het hartje klopt hoever ik ben en kan het dus deze week moeilijk verbergen met het warme weer want wil geen jas aan doen en heb alleen maar strakke shirtjes en om nou binnen te gaan zitten?? juist ik weet het even niet meer
@ lovelymom... misschien dan toch gaan shoppen voor grotere shirtjes? Great Looks op wehkamp heeft wijdere shirtjes wel voor de grotere maten als je zelf maat 34 hebt dan is het niet handig. Gisteren moest ik niezen en toen een pijnscheut rechts onder in mijn buik. Schrok echt! Ben niet zo schrikkerig ingesteld maar zelfs savonds voelde ik het nog wat zeuren. Kennen meer vrouwen dit?