Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,

En dat kan ik maar al te goed begrijpen !!! 😉

2. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja erg he! Het voelt als groot onrecht! Gelukkig kan ik lachen om mezelf!

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wat doet je svader je aan? Beetje flouw hoor. Maar...hij heeft net wel lopen klussen

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Dat kan ik ook niet hebben!!!
    Ik had met onze bruiloft (33wk zwanger) chsmpagne geregeld en voor mezelf klein flesje zonder alcohol
    Toen eiste me sm dat ze ook zonder alcohol mocht
    Toen heb ik der apart genomen en gezegd het is champagne net als de rest al is hrt alleen voor het toasten en een klein slokje voor het idee net als me eigen moeder of je hebt gewoon pech!!!
    Nou ik heb haar de rest van de avond niet meer gehoord :D

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zouttest gedaan. Gebeurde helemaal Niks. Bleef gewoon hetzelfde. Chinese kalender zegt meisje. Mijn moeders gevoel en de mijne een meisje. Verder denkt iedereen een jongen. Nub topic zeggen ook allen een jongen. 26 e weten we het.

Ik heb vandaar voor de tweede dag op rij migraine. Mag mijn medicijnen niet nemen maar ik wordt gek van de pijn. Lig alleen maar in bed in het donker. Pppf. Iemand tips. Paracetamol doet niks:(

6. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16

Ik heb ook met regelmaat migraine aanvallen, bij mij helpt nu 2 paracetamol, en een icepack, of iets anders uit de vriezer op mn voorhoofd,. En anders handdoek onder de koude kraan,. Ofen dicht en rustig blijven liggen,. T gaat er niet mee over maar verlicht wel enorm! Miss heb je er wat aan,

7. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    @kahlan, ik zit nu aan een nada colada :) lekker alcohol vrije cocktail, smaakt heerljjk!!

8. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo! You go girl! Dat is assertief op de juiste manier!

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar krijg ik die Missmaryw????

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Jennifer,
    vervelend he die migraine!! ik had het laatst ook al,
    en ik kan inderdaad ook niks er tegen nemen
    heb medelijden met je, hopelijk voel je je snel beter!!!

Kahlan,
    ja mijn SM is soms echt een loeder soms, kan der niet uitstaan, dit jaar heeft ze ook mijn verjaardag verpest :(
    maar ja, it comes with the package....

11. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel vervelend Miffy... Mijn sv is heel aardig hoor, alleen af entoe zijn eigenaardigheidjes!

Vet baken Jennifer... Nog nooit gehad maar lijkt me erg vervelend en pijnlijk. Kun je goed ziek van worden he?

12. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hier gebeurde ook niet veel met de zouttest hoor!!

Wij hebben zojuist van mijn schoonouders budget gekregen van een eel leuk bedrag, mogen we besteden aan de babykamer super lief!

Morgenochtend heb ik een afapraak staan met mijn manager om te vertellen dat ik zwanger ben. Pff moeilijk, mijn contract verloopt op 1 decemer dus ik denk dat ik wel weet hoe laat het is. Maar goed hebben we niks over te zeggeb maar ben toch zenuwachtig!

Morgenmiddag op controle bij de vk, ben ik toch ook weer zenuwachtig voor. Ik heb ook echt al een buikje dames, en toh echt mijn eerste kindje, dinsdag 14 weekjes dus je mag al wel iets zien he

13. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    ze zeggen dat bitter lemon of uhm die andere (haha uh.....Tonic)
    kunnen helpen.. het is natuurlijk geen wondermiddel maar hoorde dat van iemand anders die vaak last had van migraine

14. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Hey, is er nog iemand wakker.???

Ik sterf ineens van de buik kramp maar weet nu niet of het mn darmen zijn of mn bmoeder.. Straalt helemaal uit naar mn rug en naar boven, hoop zo dat het mn darmen zijn, moet ik me nu zorgen maken
    ?

15. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Dat klinkt niet fijn! Als je je zorgen maakt kun je altijd de hap of vk bellen. Zij weten of je je zorgen moet maken... Ik heb het nog nooit gehad de kramp die je omschrijft, dus kan je niet goed advies geven...

16. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ok, ik kijk het nog even aan, en anders ga ik bellen.... Pffff heb nu meer dan een 1/2 uur ramp.. Doet echt zeer!!!

17. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Waarom bel je niet even naar de huisartenpost? Zij hebben er verstand van. En kunnen je misschien gerust stellen of helpen van de krampen af te komen... Ik snap dat je nu de vk niet wilt bellen, maar ook de hap weet raad. Zij kunnen dan ook zeggen of je toch het spoednummer van de vk moet bellen!

Succes! Ik hoop dat het snel overgaat!

18. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Dankjewel!! Net terug ben naar de hap geweest, onderzoeken gehad en doorverwezen naar t ziekenhuis, onderzoeken gehad, en een echo.. Hoe bizar, ineens een heel kindje in mn buik, en zwaaien en bewegen! Hartje gehoord, moest zo huilen van de pijn spanning ontlading en blijdschap.. Kramp neemt nu gelukkig iets af. BMoeder mond was goed dicht rest zag er goed uit, inwendig deed veel pijn met naar beneden drukken, dus toch mn darmen, recept meegekregen., ben erg opgelucht nu. En hoop dat t receptje zijn werk doet.. Dit was echt niet grappig!!

Morgen termijn en combi test, dus mag nog een keertje gluren.. I dan geluk bij een ongeluk zegmaar.. Pfff net paracetamol ingenomen, zal nog ff kijken voor een mooie echo foto en die posten, en dan nu slapen, en uitrusten. Ben echt op! Was me het avontuur wel weer..

@janneke bedankt voor t reageren!!

19. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej missmaryw, wat een avontuur vannacht! Zo blij dat alles goed is! Watheb je mee gekregen voor je darmen?
    Ben benieuwd naar de foto.

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Heftig! Maar ontzettend fijn dat alles goed zit!

Deel Deze Pagina