Fijn miss dat je gerust bent gesteld en je een recept mee heb gekregen. Hier ook last van erge verstopping ook zakjes medicijnen nodig sucses meid! Ook vandaag met je echo. Toch een geluk extra spieken is altijd leuk Liefs
Toch goed Dat je gegaan bent Missmarw! Wat fijn dat alles goed gaat met de baby. Hopelijk werkt het medicijn... Succes met de echo enzo straks
Sunflower ja balen he maar wie weet mag je toch gewoon blijven meid Jeetje mismarw gelukkig niks aan de hand....nou ja een hoop pijn en dat is ook niet leuk! Vervelend he die krampen, soms heb ik ze ook maar heb ook gewoon last van het plaatsmaken voor de baby. Hier waren we gister een leuk dagje weg met de kids. Een half uur voordat we daar waren moest ik al plassen. Dacht dat haal ik wel. Jeeeeeeetje......ik pieste bijna in mijn broek en ik trilde gewoon en voelde me zo slecht, ik heb het maar net gehaald maa heb moeten rennen hoor voor een wc. Hahahahah die kan weer op mij. Lijstje met gekke dingen tijdens de zwschap
Gelukkig missmarw was er niets ernstigs aan de hand! Goed dat je toch even bent gegaan! Hopelijk werken de medicijnen snel en ben je snel van je krampen af! Veel plezier met gluren vandaag! Nu je weet dat er niets met je kindje is, kun je daar optimaal van gaan genieten!
@sunflower. Spannend meis @missmaryw. Gelukkig is alles goed. Vandaag weer spieken. Heerlijk. Geniet ervan. Hier helaas nog steeds migraine. Kan gelukkig vandaag nog terecht hij de chiropractor. Zo blij. Dit is echt niet te doen.
Jen verschrikkelijk lijkt het me meid.... geef wel aanmat je zwanger bent he voordat ie gekke dingen gaat doen. Aafketje WHOOP WHOOP ik doe een dansje voor je.
Fijn missmary dat alles goed is.. Lov ow pfoei gelukkig op tijd gehaald! ik kwam net op internet een gender urine test tegen (net z'n test als een zwangerschapstest) hahaha ja 50/50% chance dat ze het goed hebben (gendermaker.com)
Ja echt paprika was zo op het nippertje Ja ik geloof nooit in die dingen....50% kans he Ik hoop dat ze hier even willen spieken donderdag....
jij hebt als je een goede echo hebt kans dat de NUB goed te zien is en idd 50/50 kans maar wel grappig *doet 12 weken dansje*
Die had ik nog liggen van lang geleden en gedaan en hij klopte niet Ik weet namelijk al wat we krijgen maar uuh vertel het nog even niet (moet even nog wat mensen ermee pesten deze keer haha en laat ze maar even lekker raden) Op FB (februari mama's) vertel ik het wel dus als je wilt weten moet je daar maar aanmelden, dat is afgeschermd dus kunnen mensen die mij kennen niet lezen hihi Maar zelfs die moeten even wachten tot vanavond want ik kreeg het vanmorgen per email (wel raar trouwens ) en mijn man weet nog van niets, ik ga zo wat leuks halen in de winkel wat duidelijk maakt wat het is....
Goeiemorgen dames, Jeetje missmaryw idd wat een avontuur. Maar gelukkig is alles met de kleine goed, toch een geruststelling! @ Sunflower : Succes met het goeie nieuws vertellen aan je manager, lijkt me idd best spannend. Ik ga het morgen na de echo doen, wij gaan het dan aan iedereen bekend maken en wil niet dat hij het van een ander hoort. Moet het helaas wel via de telefoon doen want ik heb nog vakantie. Laat je horen hoe het is gegaan? Iedereen met een echo vandaag, heel veel plezier! Wij mogen morgen weer ff gaan spieken, en dan mag heel de wereld het weten
Goedemorgen iederee, degene met echo's en onderzoeken vandaag, succes veel plezier! Heb ff jullie mening nodig. Ik bel nooit snelnaar ha of vk oid, maar ik heb al ee paar nachten nare dromen over bloedverlies (komt door het vele meelezen hier denk ik icm dat ik niet meer misselijk ben) maar toch...twijfel ik of ik zal bellen of ze heel ff wil luisteren, dan kan ik weer een beetje genieten....ik zit er wel best mee ondanks dat ik tegen mezelf zeg dat ik verder geen reden heb om me druk te maken.
Dankjullie wel,. Pff ja was echt fnf heftig, kan echt wel wat hebben, maar gister werd ik gewoon onwel vd pijn, ging er gewoon door zweten,. 😔 Maargoed alles is nu ok, dus das fijn! Hier nog even de echo van vanacht, heb de combi pas vanmiddag, Ml heeft t weer gefilmd.. Echt te gek!! Zet de rest vd foto's in mn album,
altijd heel persoonlijk zoiets, in hoeverre houd het je tegen om lekker te functioneren zeg maar die graadmeter houd ik voor mezelf aan, het kan voor ons niet belangrijk zijn maar voor jou wel en daar gaat het om toch?
@mamadeluxe, ik denk dat je je gevoel moet volgen, als t je oplucht om even te bellen, ja toch.. Balen van je toetsenbord,.. Foei kids ! 😉 Edit: moet wel zeggen dat ik het vorige week ook heb gehad, 3 nachten achter elkaar allemaal horror dromen, over dat het niet goed ging.. En daarna was t ineens weer weg..
Oh...ik lees netop de site van de vk, inloopspreekuur, iedere donderdag, dan kan je ook ff een exra keertje hartje luisteren enzo...ze hebben ook dagelijks een telefonisch spreekuur van 16.30-17.00