@missmary, is de echo nou van de onderkant van je beebje? Dus zeg maar rugje wat je ziet? Wat kan dat apparatuur allemaal verschillen he, bij de ene herken ik direct alle vormen en soms is hetwat onduidelijker
Goedemorgen dames, Hier gisteravond een slechte avond gehad. Kreeg erg hyperventilatie, heel erg oorsuizen en toen ook nog ineens heel erg krampen. En vanochtend opgestaan met knallende knallende koppijn en ben heel erg duizelig.....ben blij als dit warme weer voorbij is want ik denk dat het daar ook wel mee te maken heeft. Ik voel me ook zo schuldig naar mijn zoontje toe want die heeft nu echt niets aan me.
Ja een paar heb ik er staat in mn album, hoop vanmiddag nog ff een super duidelijke te krijgen!! Maar dan zit ik er ook wel met een ander gevoel! Pff hier zowaar naar de toilet geweest en geen kramp meer gelukkig.. Als je je niet te druk maakt, en je kan toch donderdag wachten.. Is lastig hoor nare dromen , ik vond t ook echt vervelend maar kon t gelukkig goed van me afzetten, @ wendy, wat vervelend zeg!!! 😟
He missmaryw, kun je mij laten weten wat jij voor mesicijn hebt gekregen.? Ik had dit al voor de zwangerschap, maar mijn darmen doen nu letterlijk nietsmeer. Misschien heb jij dat ene dat ik nog niet geprobeerd heb???
@kahlan ja zal straks ff kijken, recept ligt in mn auto anders vergeet ik t alsnog ga t straks halen en dan zet ik t er even op
Bevallingslijst 3 Februari Paula194-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant 4 Februari Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant 7 Februari Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv Debougnie-27 Jaar-2e kind-zh-bv 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Noenie-24 jaar-1e kind-zh-bv Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem 9 Februari MamaBlueyez-27 jaar-2e kind-th-bv-Zuid-Holland Mamasince2010-32 jaar-2e kind-th-fv-Brabant 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-24 jaar1e 2 kindjes-zh-bv-Zuid-Holland Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv 11 Februari Inkie86-27 jaar-2e kind- ?? - ?? Troy-29 jaar-1e kind-zh-bv 12 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant 13 Februari Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht 15 Februari Roxy123-21 jaar-1e kind-zh-fv-Spijkenisse Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond Hamil-??-??-??-?? 16 februari Rockmade-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Purringkitty-30 jaar-1e kind-zh-bv 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-36 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede 20 Februari Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari MamaDeluxe-31 jaar-9e kind-zh-bv-Groningen 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen Miffy-24 jaar-2e kind-zh-bv-Omgeving Heerenveen 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh 26 Februari Liefsvanmama-2e kind-zh-bv 28 Februari Yasmin84-29 jaar-2e en 3e kindjes-zh-bv-Zuid-Holland ~Afspraken~ 5/8 MamavanDonovan 3e Echo Missmaryw Combinatietest+ Termijnecho 6/8 Bibi25 Echo 8/8 Mompelientje Nekplooimeting Lov23 Echo Kahlan Termijnecho+ gyn 9/8 Janneke00 Combinatietest 12/8 Fren Pretecho Noenie Controle vk Tessvdk Controle vk 14/8 Bijnamama1988 Echo 15/8 MamaDeluxe Combinatietest 19/8 Aafketje Controle vk 20/8 Janneke00 Controle vk Tigermommy Controle vk Kimmarijn Controle vk paula1984 Controle vk 21/8 MamavanDonovan Geslachtsbepaling Paprikaas Controle vk 22/8 Kiki33 Controle vk Jennifer2106 Controle gyn 26/8 Sammy88 Geslachtsbepaling Jennifer2106 Geslachtsbepaling Gean85 Controle vk 28/8 Missmaryw Controle vk 00Wendy00 Controle vk 30/8 Bemy Echo Lov23 Controle Gyn 4/9 Paprikaas Geslachtsbepaling 12/9 Paula1984 20 weken echo 23/9 Fren 20 weken echo 27/9 Paprikaas 20 weken echo
Missmary pfff wat vervelend!!! Ik had dat ook in de auto ging ervan zweten en bijna van huilen zo'n verschrikkelijke pijn!! Bah!! Heb onwijs last van obstipatie en kan maar 1x in de 4-5 dagen poepen en was dus keiharde ontlasting wat er niet uitging! Niet normaal .. Heb lactulose siroop gekregen moet je 3x 10 ml per dag drinken maar als ik denk k krijg kramp neem ik 1x 10 ml en kan k meteen naar de wc. Ideaal! Lov hahaha hier ook steeds rennen voor de wc anders plas ik in me broek!! MvD mooie echo!!' Jeeeeej 13 weken
Hey Sammy, ik heb sinds 4 dagen last van obstipatie, zit tegen mijn zin pruimen te eten... ben nog niet naar de dokter geweest, als het morgen nog zo blijf moet ik jouw spul ook hebben hahaha!
@Mvd gefeliciteerd !!! 😁Mooi!!! @sammy ja drama he, ja was gister al 2 x toilet geweest, en gewone ontlasting gehad. Dus d8 dan kunnen mn darmen het niet zijn , ruim 2,5 uur lopen creperen en toen werd t minder.. Ja bij mij ook zweet brak me uit, pijn straalde helemaal uit naar mijn rug en schouderbladen, kon mn bh niet meer verdragen.. Maar na onderzoek gelukkig toch mn darmen.. Bennu wel klaar met die nachtelijke uitstapjes!!! Ik ga weer ff wat doen hier, fijne dag meiden!
Het is een hel. Heb gisteren zitten janken van de pijn. Had bijna mn medicijnen genomen. Zo erg was het. Ze weet dat ik zwanger ben en het zit hoog in m'n nek dus kan gek kwaad voor de baby. Rest vd dag nu rustig aan en koelen en dan hopelijk vanaf morgen weer pijnvrij
Pppffff mensen, ik ben alweer dagen niet naar wc gweest en ben er miselijk en doodmoe van....helemaal balen als je op je werk zit!!!! Hah heerlijk ff klagen!
Jen vreselijk ik heb het de afgelopen 2 dagen gehad. Komt ook door de hitte denk ik. Heb alle gordijnen dichtgedaan paracetamollen erin en een koud washandje in mn nek en proberen te slapen. Man heeft mn schouders nog gemasseerd maar helaas hielp t niet echt. Het is nu zo goed als weg gelukkig! Hoop bij jou ook snel!!
We zijn inderdaad heerlijk aan het klagen met zijn allen haha.....ach liever hier met dames die me begrijpen dan dat ik mijn man na een lange dag werken lastig moet vallen.
Is ook zwaar met dit weer.... Moet zeggen dat toen ik hoogzwanger was met de meiden in dit weer het makkelijker had dan nu. Je bent dan niet meer misselijk...moe enz...nou ja moe dan wel hahahaha, maar is toch echt anders. Maar ach zet je zoontje een leuke film op en ga lekker op de bank liggen meid...soms kan dat heus wel