Zo dames alles zag er goed uit!! ben uitgerekend op 10 feb, vandaag 13 weken ! Hier nog een fototje van vandaag
@MamaDeluxe: bedakt vanochtend - perzik, appel lunch - gewokte zuurkool tussendoor - kruimeltaart (heel klein stukje voor bijna de hele ochtend en nu nog steeds niet op) vanavond - rijst met tempe en komkommer daarna als ik nog zin in heb of als ik nog niet moe ben dan ga ik heel klein beetje chips nemen. Hahaha.... Afgelopen weekend was ik echt ongezond bezig en heb ik alles gegeten wat voor mij lag
Ik heb ´s middags een snackattack en vind het lastig om mijn tussendoortje dan gezond te houden. Nu maar wat olijven in huis gehaald voor de hartige snacktrek hihi. Vandaag mijn menu bijvoorbeeld, denk ik. O: 1 boterham met appelstroop, thee met honing T: beker koude koffie, 1 liga milkbreak (andere heeft zoonlief op) L: grote schaal ijsbergsla met tomaatjes en 1 gekookt ei, flesje water T: 1 chocoladestroopwafel (de snackattack), druiven A: 1 gekookte aardappel, broccoli, slavink (aardappels staan me tegen bleh) T: activia meusli (voor de stoelgang hihi) Valt nog mee volgens mij.
Ik heb gelukkig niet zon ladt van mijn darmen. Maarja ben nog wel steeds misselijk! Mijn manager reageerde vanmorgen gelukkig heeeel leuk! Vanmiddag controle gehad en naar hethartje geluisterd, klonk weer goed! Heerlijk. Nu alleen ontzettende hoofdpijn dus ff op de bank, maar goed dat ik vakantie heb
Wat eten jullie weinig!! Ik houd al jaren mijn calorieeen/koolh/vet inname dagelijks bij. Vandaag: O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet en halvarine, glas cranberrysap L: 3 vitalu volkoren crackers, 1 met pindakaas, 1 met half plakje kaas en 1 met plakje kipfilet D: 3 tukjes kentucky kippenvleugeltjes, 150 gram wedges (uit de oven), bak salade Tussendoortjes: 2 gekookte eieren met komkommer, 4 tuc paprika koekjs, 1 jonagold appel Totaal: 1361 calorieeen. Veel te weinig nog dus dusik zoe nog ff iets om aan te vullen. Maarruh volgensmij komen jullie daar niet eens bij de in de buurt! Of drinken jullie nog limonades/fris tussendoor?
hier eet ik: op bed al 1a2 ontbijtkoekjes ontbijt 2crackers en halve beker ontbijtdrink tussendoor 1stuk fruit lunch probeerd 2broodjes maaar is laatste tijd vaker crackers tussendoor bouillon en weer 1a2 cracker en avond eten is niet zoveel, een kwart tot helft van mijn normale hoeveelheid vaak neem ik rond 8uur nog een xtje bouillon of beetje chippies en dan voor het slapen probeer ik nog iets te eten
Hahahaha ja mammadeluxe .... Soms eet ik wel meer..had laatst die thin crisps van de reclame gekocht...deze... Zijn Superlekker! Oh ja fruit probeer ik ook echt 2 stuks van te eten maar be geen fruit eten...al gaat het me deze zwschap beter af
oooh en ik drink op het moment veel cola omdat ik dat het beste binnen kan houden maar drink zowiezo ook een halve liter water per dag
Ik ben ook niet zo'n fruit eter lov, geef mij maar een bak salade, maar ik heb altijd van die doosjes bevroren fruit in de vriezer, daar maak ik smoothies mee, dat krijg ik wel goed weg! Dat is ook lekker goedkoop dat fruit, verse bessen zijn erg duur!!!
@MamaDeluxe: dat was mijn menu voor vandaag, meestal eet ik wel veel meer (meestal fruit), maar vandaag heb ik niet zo veel honger. Ik drink ook veel vruchtensap en de laatste tijd ook best wel heel veel chips Dus ik denk van de chips krijg ik wel wat caloriën binnen, of niet? en nog wat andere ongezonde stoffen. hahaha...
Geen ha in de buurt helaas.... superwinkel! Ja pureren kan ook idd....wel laatst zelf sorbetijs gemaakt in de ijmachine...maar ja daar gaat weer veel suiker in hihiji
Oh jammer... Ik heb nu juist heel veel trek in fruit, vooral mango. En mijn neus werkt nu extra goed, ik kan alle fruit ruiken en van ruiken krijg ik dan heel veel zin om het te eten
Ja ik heb ook meer zin in fruit dan normaal.....gelukkig niet zoveel zin in lekker dingen. Maar hier is het assortiment bagger! Ah heeft altijd veel he?
Chips is echt mijn zwakte, gewoon echt, i loooovvve chips, die lekker knapperige zoute hapjes, yummmmm...maar i blijf erzoveel mogeljk vanaf hahahha
Hahahahah ja ach beetje die middenweg toch...je mag best iets meer snoepen...moet er alleen weer af naderhand en dat is balen hahaahh
Hmm vandaag 2 crackers appelstroop op en een beker melk. Verder nog niets weggekregen en nu dus koppijn omdat k te weinig eet. Nu nog maar 2 crackers maken. Straks verjaardag dus daar een kop groentesoep met stokbroodje! En dat was t. Ik ben een onwijze snoeper. Chocola, koek, ijs! Sinds ik zwanger ben snoep ik helemaal niet meer! Word er kotsmisselijk van. Fruit eet ik normaal veel staat me nu ook tegen.
Heb nog helemaal niks kunnen eten vandaag.... De eerste dag dat ik me zo rot voel. Vandaag nog naar de gyn geweest. Hebben beide hartjes weer zien kloppen. Komende afspraken: 19 aug termijnecho 17 sep controle + echo 14 okt 20 weken echo