Ja toch We hebben die wagen toen met de eerste gekocht toen we nog geen gesalcht wisten en ook een beetje zodat hij bij alle geslachten paste....
Ik heb de voorganger hiervan en die is echt fijn, ik ben ook lang dus ideaal! We hebben getwijfeld over stokke die is ook hoog maar die is erg onhandig met op en af stoep en al helemaal met wandelen in het bos e.d.
Ja ik doe heel de kamer turquoise (zeegroen achtig) dus ja die had ik al gekocht voor ik wist wat het was dus mij zal je niet andera horen zeggen haha kan prima roze of blauw bij om het op te pimpen haha
Dames lekker praatje zo vroeg in de ochtend, maar ben bang dat ik een vaginaal schimmeltje te pakken heb, jeukt daar beneden! Heel fijn weer... Is lang geleden dat ik dat gehad heb. Ik heb hier nig een zalfje liggen, dat kan ik toch best gebruiken? Of moet ik hiervoor de ha bellen?
ik denk dat je beter ha kan bellen voor advies kimmarijn. turqoise is zeker leuk voor beiden. Ik vind geel leuk met mintgroen. Mijn vriend is blij dat we dezelfde smaak hebben. Ik vind standaard blauw of roze, zo gewoon in een kinderkamer... ego bericht: ik had verstopping... Dat is hopelijk vanaf nu over... Ik heb smerige roggebrood uit Denemarken tegen mijn zin gegeten. En ook pruimen en cranberry sap. gelukkig is mijn misselijkheid wat minder geworden maar ik heb nog steeds last van vermoeidheid.
Goeiemorgen Dames, @Kahlan : Mooie kinderwagen hoor! Ik ben er hier nog niet overuit welke kinderwagen we willen, ik vind de mutsy wel heel mooi, maar er zijn zoveel verschillende! Binnenkort maar even een babywinkel binnen lopen, dan kun je gelijk even testen en ze in het echt zien, lijkt me beter. @Turquoise ; Heel mooi voor beide! Over 2uurtjes kunnen wij naar de verloskundige rijden, kwart voor 12 de echo. Als alles goed blijkt te zijn mag heel de wereld het weten en hoef ik mn buikje niet meer te verdoezelen Lijkt me heerlijk! Meer dames met vandaag een echo?
pffff ik ben zooooo moe!!! hier gister noodweer gehad en tot 2uur wakker geweest erdoor en om half 8 begon de buurman te timmeren (stormschade) en was ik alweer wakker Nadeel van zo moe zijn is dat ik ook weer goed misselijk ben hoe hebben jullie het nieuws bekend gemaakt op bijv facebook??
Nou moet ik toch vanmiddag nog komen voor echo, anders vinden ze me te ver zwanger, pff had ik net alles geregeld voor donderdag met de kids kan ik nu weer iedereen gaan vragen (ook zo lekker in de vakantieperiode) Maar goed hoop dat ze straks weer niet alles omgooit haha
@ la kan vanaf de 15-16 weken Pffff ben vandaag misselijk en moe. Het was weet zo warm vannacht. Ben zo toe aan een goede nachtrust. Moet ook zo vaak plassen s'nachts, maar drink ook weer veel.
Ik heb die foto van de voetjes (van mijn kindjes hier als avatar) online gezet met de tekst erbij dat we nu eindelijk van de daken af kunnen schreeuwen omdat alle uitslagen goed waren e.d. Alleen stond er nog 14 februari bij maar zat op mijn telefoon en was niet thuis dat weekend om te wijzigen hihi
Oh die heb ik ook al weer gehad... Bij mij helpen die zalfjes niet. Ik moet echt zo een ei hebben die je in moet brengen... Ik geloof dat je die tegenwoordig ook gewoon zonder recept bij de apotheek kunt halen. Ik heb voor de zekerheid de ha gebeld...