Ja baal echt als een stekker, maar ik kan echt niets vinden in de buurt en heb ook geen netwerk hier natuurlijk.. Ik voelde gisteren een duidelijke plop! Wat is dat?
waar woon je eigenlijk?? want je reist naar friesland voor een kinderwagen en naar utrecht voor werk, ben wel erg benieuwd waar je ongeveer woont
Net weer hartstikke duizelig zakte zo door me benen heen dus manlief heeft meteen bouillon voor me gemaakt, en heeft het eten koken van me over genomen voel me soms zo schuldig tegen over mijn dochtertje omdat ze echt niks aan me heeft op deze manier
Miffy hoop voor je dat het snel beter gaat worden ... Als je al kindjes hebt is hey toch net iets zwaarder he
Nou dames, dat nieuws ging toch ff niet zo soepel, best een behoorlijk pittig berichtje gehad nu,, Voorlopig wil ze niet afspreken of bellen.. Na de vakantie wil ze het er wel een keer over hebben.. Tis wel duidelijk dat ze behalve behoorlijk geemotioneerd is , nu ook pissig is.. Precies waar ik al bang voor was.. Balen hoor!
Nou ja vindt het een beetje lullig dit hoor? Als vriendin hoor je ook blij te zijn....dat je het moeilijkh vindt snap ik. Maar je misgunt anderen dan toch niks? Slechte eigenschap dan. Wat ga je nu doen? Ik zou best pissig zijn.....
ik denk niet dat ze pissig is hoor, denk dat het voor echt te confronterend is.... het komt natuurlijk best dicht bij en ze moet het toch even een plekje geven
Denk ook dat het te confrontered is, misschien pissig op de hele situatie maar op jou, lijkt me niet, toch?
Sorry hoor maar als ze boos is vraag ik me af of het wel zo een goede vriendin is... Ik snap dat het moeilijk voor haar is, maar je kunt toch ook blij zijn voor een ander... Ik denk dan ook niet dat ze boos is, maar het even moet verwerken...
Als ze echt boos is zoals missmarwv zegt vindt ik dat slecht... Dat het heel erg confronterend is lijkt me logisch ... Dat het moeilijk is voor haar ...zeker! Maar om dan pissig te zijn op je vriendin die het gelukkig wel is gegeven om zwanger te mogen worden? Zou je niet juist blij moeten zijn dat je vriendin het wel kan....
Best gezellig zo'n herfst-dagje als vandaag (ben gek op de herfst). Kindjes keutelen de hele dag al binnen en allemaal zelfs hun kamers opgeruimd vanochtend!
Ik weet t niet.. Voel me er echt rot door.. Ze zou nog terug bellen, maar dat trok ze niet, ze zit midden in behandeling met injecties en moet zichzelf iedere avond lek prikken, ze wil t er best over hebben maar dan na de vakantie face 2 face met een kop koffie ofzo Hoop dat ik dit begrijp na dat ze al zo lang bezig is met zwanger worden valt mijn verhaal haar meer dan rouw op haar dak, ze gunt het me wel maar had liever gezien dat ik een langere en stabiele relatie had, want hoe ik het nu heb gedaan kan ze met haar hoofd niet bij, , dus alsnog gefeliciteerd en ze hoop dat deze keuze beter uit pakt dan mijn vorige keuzes ' fijne vakantie alvast,. Daar heb ik op terug gereageerd, dat ik alle begrip heb, dat ze de tijd moet nemen, dat ik snap dat het moeilijk is voor haar' dat het moeilijk blijft om te horen, ik hoor het wel als ze weer wil bellen. Over de keuzes die ik maak of hoe ze het graag zou zien, dat is niet aan haar of aan een ander om te beoordelen, dat is een keuze van mij en mijn vriend. Ik heb alle begrip, en steun je nog steeds door dik en dun. , ik hoor het wel. En neem je tijd! Xx Toen kreeg ik terug: voor ik dingen ga zeggen waar ik eventueel spijt van zou kunnen krijgen stop ik nu met appen. Ik moest eerlijk zijn en dat ben ik nu geweest. Fijne vakantie! Daar heb ik op gereageerd met: en dat waardeer ik ook, zoals ik aan geef heb ik alle begrip. Ik kan niet meer doen dan begrip tonen, mee leven en snappen hoe moeilijk het voor jou is, maar ik kan ook niet mijn excuses aan gaan bieden voor de keuzes die ik maak in mijn leven , ik heb alle begrip en zei al neem je tijd en ruimte. Ik hoor het wel als je wel weer toe ben aan contact, ik zou het ook niet weten wat ik verder nog kan doen om het voor jou minder moeilijk te maken, xxx Dit is zo ongeveer bericht na ons redelijk goede tel gesprek van vanmiddag.. Het nadeel is dat onze vriendschap altijd lastig is geweest. Ze heeft nogal een heftig karakter, en is hee beoordelend.. En heeft ook borderline wat het niet makkelijker maakt.. Ik zag er al zo tegen op.. En er zijn al zo veel dingen voorgevallen.. Ik weet echt niet wat ik nog anders kan doen .. Maar haar kennende is het over de tel wel beter geweest zodat ze zich kan terug trekken.. Ipv ik zo voor haar zit en ze niet "weg" kan van de situatie.. Ik ben nog niet heel lag samen met mijn vriend.. Mijn vriend is al 40 we hebben het er uitgebreid over gehad en besloten te stoppen met de pil., gezien ikveel mensen ken die er langer over doen en 12 jaar pil gebruik d8 ik dat het nog wel een tijd zou duren.. Gem id toch een half jaar tot een jaar,, en hopla in 1 keer raak. Wij zijn erg blij en hadden niet verwacht dat t zo snel ging.. Maar dat is inhaar ogen natuurlijk nog moeilijker om te accepteren... Sorry dames voor het ego bericht... Vind dit gewoon heel moeilijk. Ben best verdrietig .. Ik gun het haar en hun net zo, met heel mn hart maar het maakt niet uit wat ik doe met mijn leven, en wel of niet zwanger ben.. Voor hun blijft het hetzelfde..
Nou, dat vind ik wel een beetje ongepast zeg. En dat nog wel nadat ze het even heeft kunnen laten bezinken. Ik heb zelf 2 vriendinnen die geen kinderen kunnen krijgen maar zij zouden dit nooit doen. Is het dan wel zo´n goede vriendin zou ik me afvragen.
Nou vind het ook niet zo leuk, en je moet jezelf ook niet schuldig voelen hoor meid, JIJ HEBT NET ZO GOED RECHT OP JE GELUK, dat iemand anders geen kinderen kan krijgen of ergens ongelukkig mee is daar kan jij niets aan doen. Je hebt geprobeerd rekening te houden met haar gevoelens hierover (wat al erg attent is) maar het is niet jouw verantwoordelijk dat zij niet zwanger kan worden, hoe rot dat ook is voor haar/hun (want kan me nog geeneens voorstellen wat voor hel dat moet wezen) MAAR er bestaat zoiets als karma (jaja ik weet klinkt bitchy maar zo bedoel ik het niet perse) ik vind het heel erg als je niet blij kunt zijn voor iemand anders (en ja soms kan dat even duren, ik had me ook best kunnen voorstellen dat ze even moest laten zakken) maar zo'n reactie gaat te ver hoor, als je oprecht voor iemand anders blij kunt zijn dan komt je eigen geluk vanzelf op je pad en ja ik had nog voor kunnen voorstellen als ze zoiets eruit floept in the heat of the moment maar nu later via een berichtje vind ik flauw, laf en helemaal niet getuigen van het wezen van een goede vriendin, als je het er moeilijk mee had dan had je het beste even niets kunnen zeggen en het er later even face to face over hebben en zeggen dat je het er even moeilijk mee had bv. dat is wat volwassenen die elkaar wat gunnen doen.