@rockmade, ik heb dat ook met gezonde dingen nu hahahaha, echt gaar, ben gek op sla en salades maar als ik nu een blaadje sla op mijn tong krijg ben ik net een kind hihihihihi. @jennifer, hahahaha ik ken dat, vader van mijn kids is arubaan Gok-ken is grip op koolhydraten van yvonne lemmers, haar boek is echt een aanrader!! Ik begrijp nu zoveel meer over hoe koolhydraten werken en je lichaam ermee omgaat!
Bij de eerste ben ik 30 kilo aangekomen terwijl ik te weinig at, amper eigenlijk, bij de tweede heb ik echt gevreten, mcdonalds, frik speciaal noem Maar op en alleen Maar afgevallen, scheelt wel dat ik toen al echt dik was (115 kilo) nu weeg ik zo rond de 85 alleen schommelt bij mij makkelijk 2-3 kilo met wwarm weer of te zout eten bv Maar goede als je dat weet is niet erg. Ik was eigenlijk nog "bezig" want wilde naar de 80/75 kilo toe Maar voelde steeds beter hoe ik al was dus we kijken wel na de zwangerschap dan gaan we gewoon weer gewond verder Maar wel af en toe snoepen hoor,ik ben een echt snoeperd haha
@miffy, goed dat je veel in beweging blijft! Ik kan nu amper een wandeling opbrengen ben zooooo vermoeid!
Je metabolisme verhogen kan ook zonder sporten ook ik ben pas de laatste 10 kilo ofzo gaan sporten, het gaat om goede voeding, genoeg en elke 2/3 uur wat eten rn juist ook eens een gekke dag te houden met uit eten, mcdonalds, friet, snoep noem Maar op... dan blijft je lichaam aan het werk. Ik heb me en last van gewrichten e.d. dus ben gewoon begonnen met wandelen en daardoor steeds minder last en beter lijf gekregen.
@tigermommy, wauw, ben jaloers!! Ik ben niet echt te dik maar wil gewoon lekker strak in mijn velletje blijven, ik kan het ook best hebben om een hele tijd slecht te eten ik kom niet heel erg snel aan maar de voornaamste reden dat ik op koolhydraten let is omdat als ik koolhydraatarm eet ik veeeeeeeeeeeeeeel meer energie heb, van koolhydraten word ik echt sloom en dat kan ik nou net niet gebruiken met 8/9 kids!
Ik was hier ook aan het koolhydraten minderen. Ontbijten met havermout en amandelmelk of met roerei. Nu verdraag ik dat niet meer zo 's ochtends dus weer 4 broodjes op een dag. En normaal at ik ook altijd yoghurt, maar dat vind ik ook niet meer lekker. En van teveel water word ik weeïg, echt zo irritant! Ik ben al wel iets aangekomen, maar nu is het redelijk stabiel gelukkig.
Ik ben zelf te zwaar door mijn lipoedeem benen waar ik niks aan kan doen ik weeg 125 kilo. Vorige zwangerschap 12 kilo aan gekomen. En naar de bevalling was ik alles gelukkig kwijt. Juist omdat ik zo zwaar ben wil ik niet nog zwaarder worden. Baal er dan ook echt van dat ik het met sporten en een dieet eraf krijgt. Helaas kennen maar weinig mensen deze aandoening. Maar ja ik moet het accepteren.
Hier ook erg moe hoor, maar denk dat als ik stop met bewegen dat ik nog vermoeider word en dat hoop ik ook een beetje tegen te gaan en vorige keer bewoog ik zo weinig dat ik last kreeg van mijn banden, en daar heb ik tot nu toe ook weinig last van, dus hoop dat het helpt hihihi
Babyboo voor de lijst: Ik ben nu 8 februari uitgerekend. Wil in het ziekenhuis bevallen en zou graag borstvoeding gaan geven. 15 augustus volgende afspraak bij vk. Mijn man viel gisteren bij de vk flauw toen ze mijn bloed ging prikken. Dat wordt nog wat met de bevalling...
Nou lees dat het erg verschilt of je veel aan komt of niet! Ik hoop dat het bij mij ook beperkt blijft, ik was goed aan et sporten maar door de misselijkheid gaat dat gewoon niet meer.. Wel jammer maarja! Ik ben de ene dag ook zo moe en de andere valt hwt wel mee, moet zo gaan werken tot 2230 dus helemaal gewn zij want er is niks te doen! Blegh.. Weet niet meer wie het zei maar ik word ook zo weeig van water, ik moet af en toe wat drinken met suikers erin!
Mooi Lau! Hoe ver ben je? En ik ben dus niet de enige die misselijk wordt van water. Ik drink altijd superveel water, vooral bij het opstaan en voor het slapen, maar dat mis ik nu dus. Moet ook echt opletten dat ik niet zomaar een glas water weg drink zonder het door te hebben.
Mijn misselijkheid begint nu juist wat weg te trekken.. Niet meer zo extreem in de morgen als voorgaande weken.. Maar nieuwe kwaaltjes komen om de hoek: Pukkels, haaruitval, hoofdpijn, extreem duizelig (viel gisteren zelfs even weg) en geheugenverlies (voel me net een demente af en toe)
Ik ben geheel niet misselijk (yippieh!), maar kan gewoon niet zo veel eten. Eet nu wel 5 keer per dag kleine beetjes en dan voornamelijk gezond (rijstewafels, volkoren knäckebröd, fruit etc) en daardoor ben ik nu 1,5 kg lichter dan voor de zwangerschap Maar, dat is ook niet erg, ben toch eigenlijk te zwaar, dus er zitten genoeg reserves Verder hier nauwelijks last van kwaaltjes: eerst krampjes, maar dat is inmiddels over, nu nog last van mijn darmen (opgeblazen gevoel, winderigheid en de hele avond gerommel) en wat gevoelige borsten. Maar... ik kan zeker niet klagen. Gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's die langs komen, ik moet nog 8 dagen wachten tot mijn eerste echo - het komt nu gelukkig wel dichter bij.