Jeetje kahlan, wat heftig. Veel succes. Even een zwaai vanaf vakantie hier. Heb dus ook niet alles bijgelezen, is veel te veel. Stelletje kletsers.
Net even de tijd heb om alles even te lezen. Wat een vriendin... Ik begrijp niet hoe je 8 jaar lang met haar bevriend was. Nu maar genieten van je zwangerschap. Aan wie en wanneer je over je zwangerschap wilt vertellen ligt aan jou, je mag het zelf bepalen. Laat haar maar gaan.
Kahlan, jeetje wat een lastige situatie. Je weet dat hij ziek is en wil daar rekening mee houden. Maar aan de andere kant zou ik heel erg kwaad zijn dat hij niet eens meegaat met de echo. Hij wil van jou af en laat zijn kindje nu al in de steek. Is dat dan de ideale basis voor jouw kindje? Maar het is voor mij makkelijk praten dat besef ik ook. Ik vind het zo rot voor je meid. Dit verdien je niet.
Yes alles was top!,ben vooruit gezet naar 10 feb uitgerekende datum... Zal zo even wat echofotos plaatsen
Kahlan jeetje wat heftig sterkte!! Lov mooooooi zeg :d fijn dat alles goed was en nu zijn we even ver! Missmary je vriendin reageert niet zoals een vriendin hoort te doen. Ik ben zelf 4,5 jaar bezig geweest, icsi behandelingen, 2 miskramen. Ik vond t juist fijn als iemand de tijd nam om t even persoonlijk te vertellen voor het op bijv een verjaardag bekent werd gemaakt en je daar met een brok in je keel zit. Ik ben nooit jaloers op iemand geweest en op mijn vriendinnen/ familie al helemaaaaal niet! Wij hadden net een miskraam gehad en ik wist dat mijn man zijn nichtje al 3 jaar een kind wilde en nu was haar vriend er ook eindelijk klaar voor. Na een maand was ze zwanger, ze vond t heel erg om te vertellen maar ik was juist super blij vooor ze!!! Soms als iemand t vertelde heb ik ook weleens even tot mezelf moeten komen en vooral bij een geboorte had k et ff moeilijk maar hey t leven gaat door! Ik kan van een ander niet verwachten dat ze maar niet proberen omdat t bij ons niet lukt!! Laat haar lekker links liggen ze is t niet waard!!
Ja leuk Dacht niet dat we vooruitgezet zouden worden eigenlijk.... weer een paar daagjes meer is ook leuk
Kahlen heel veel sterkte meid wat een moeilijke situatie. Dikke knuff! Lov wat een mooie echo's en een paar daagjes vooruit gezet gefeliciteerd! ! @ hier aangezien wij niet het geslacht willen weten moet er natuurlijk voor beide een eerste pakje zijn! Nou voor een meisje ben ik ineens vanmorgen geslaagd!!! Wauw zo schattig helemaal blij blij!