Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Woooooow wat kletsen jullie super veelll zeg!!!! jeetje..\

missmary mooie buik..

ik zag nog een mooi buikje.. weetnietmeervanwie!

En iemand was onzekerr mt 14,5 week .. weet ook niet meer wie:) sorry.. hier ook best onzeker geweest.. ook 2 miskramen en zolang bezig geweest.. maar op een gegeven moment moet je gewoon gaan genieten hoor meis! Anders is het zo zonde joh!

Ik heb vandaag een easywalker duo sky gekocht met 2 reiswiegen erbij nog nieuw in plastic.. voor 350 euro!!!!!!!!! wilde graag de bugaboo donkey twin.. alles opgemeten past niet door me voordeur!!!! de easywalker vond k ook mooi.. in de winkel nieuw met reiswiegen 1149 en nu dus voor 350 met nieuwe reiswiegen dus ben super happy :D:D:D:D

Hebben jullie de angelsound gebruikt? zo ja vanaf hoeveel weken?

2. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden !

Ik ben misschien wat laat met mijn aanmelding maar zou ik gezellig met jullie mee mogen kletsen ?

Ik heb me nog niet eerder durven aanmelden op deze site (wel veeeel gelezen hihi) vanwege onzekerheid door een eerdere mk.

Ik ben vandaag 11w1d zwanger van ons eerste kindje en helemaal in de zevende hemel ! We hebben nu alweer 3 super echo's achter de rug waardoor ik mezelf een schop onder mijn achterste heb gegeven en nu ga genieten ! Vind het allemaal vreselijk spannend maargoed met een eerste weet je natuurlijk ook niet echt wat je kunt verwachten nog.. laat het allemaal gewoon lekker op ons afkomen.

Evt. voor op de lijst, ik ben 26 jaar, eerste kindje en wil graag borstvoeding geven.

Het zou leuk zijn als ik met jullie mee mag kletsen ondanks het lijkt alsof jullie al erg hecht zijn!

:)

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Sammy wat een goede koop zeg van je!! superleuk!!!!

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Hoi Firsttimemama!!! gezellig dat je er bij bent gekomen, spannend je eerste kindje!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @firsttimemama, welkom en gefeliciteerd en wat mij betreft , er kan nog meer bij!!! :)

@sammy, die wil ik ooookkk!!! In het zilver, ik wil zal en moet m in het zilver hebben. Heb nu een urban jungle duo maar ben er op uitgekeken want hij heeft zn beste tijd ook gehad!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haal er maar af wat mij betreft mammadeluxe ;)

Miss mooi buikje meid!

Tiger hahahahahaha hoezo zwanger :p

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ja ik weet niet waar je woontt maar je moet gewoon ff mp in de gaten houden. ik zag gister 2 reiswiegen zilver voor 100 euro... ik bedoel ze zijn 180 per stuk.. dus dat scheeelt al een hoop toch!!!

Ik denk k kijk ff.. en zag hem.. hijs wel zwart maar ik wacht tot k weet wat t worden haal k leuke voetenzakken in een kleurtje:D
    je moet gewoon ff mp in de gaten houden!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Firstime welkom!!

Sammy wauw superkoopje dus! Ja goed dat je eerst gemeten hebt zeg...stel je voor

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Firsttimemama welkom! gezellig:D

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaaa idd.. op internet stond bij die bugaboo.. past door elke door.. want elke deur is 90 cm.,, ik dacht hmmmm is even meten:p niet dus! en ik laat em ook niet in t portiek staan hahah

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha waarom iedere deur is 90cm;) ook een beetje gek je hebt altijd afwijkingen toch hahah

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ben helemaal voor een goede kinderwagen en dat mag ook wel wat meer kosten maar die bugaboo donkey valt gewoon in een heel eigen prijsklasse, wauw!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe duur is die dan?

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Tussen de 14-1500 euro, excl accesoires

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje....ga liever op vakantie hahahaah

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja bizar he, op mp biedt men er nog makkelijk tussen de 1000-1200 euro voor!!!

17. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @FirstTimeMama : Welkom!
    @Sammy : Leuk! Hier ook al druk om me heen wezen kijken voor een kinderwagen, ik denk dat ik eruit ben, de Mutsy Evo!

Bijgevoegde bestanden:

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb een vergelijkbare als de mutsy...mutseart. Volgens mij familie van mutsy. En prima wagen...prima prijs

19. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Zo :$ dat is wel heel duur!! Ja ze noemen het niet voor niets de Rolls Royce onder de kinderwagens...

20. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Morgen de echo van de combinatietest! Hopelijk is alles goed, maar daar ga ik wel van uit! Ik heb er zin in!

Deel Deze Pagina