Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zit vast helemaal goed Janneke! Veel plezier want het is een mooi termijn nu om te spieken

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Bibi die hebben wij ook gezien :) vind wel dat er heel veel keus is

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga naar mijn bedje toe...heerlijk nagenieten van deze mooie dag vandaag;)

Meiden met een echo morgen ...succes!! En geniet!

4. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,

Jup, die wil ik ook graag." Ben al druk aan t sparen 😁

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Hahahha ja op internet stond elke standaard deur is 90 cm,.. nou dan hebben ik, mijn ouders en schoonouders zeker als enige een afwijkende maat hahaha..

Jaaaa die bugaboo donkey is 1480 excl. voetenzakken maxi cosi blabla..

maar de easywalker is ook best prijzig hoor.. 1180 excl. voetenzakken enz.. maarja nu dus 350 :D

6. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Spannend Janneke! Gaat helemaal goed komen hoor :)

Wauw mooi buikje voorbij zien komen missmaryw!

En welkom firsttimemama! Gefeliciteerd!

Wat!! Hoe duur is die kindwagen omg!! Zit er een goud randje omheen hihi

7. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Welkom firsttimemama !! :) ik ga slapen,.. Tis alweer veelste laat!! Owho!!! 😊

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Pffff kan weer is niet slapen... Spugen en morgen om 9 uir werken :(:( bahbahbah

9. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    @missmary respect voor hoe je omgaat met vriendschap. Geen makkelijke situ maar ben ervan overtuigd dat je altijd t beste met je vriendin voor had. Wat jammer dat zij dat niet ziet.

@kahlan hoe is t nu met je meis? Heftig hoor. Ik zou t moeilijk vinden voor ogen te houden dat t komt door zijn ziekte. De emoties rondom je zwangerschap maken t vast nog heftiger.

@lov wow wat n mooie echofoto's!

Zag ook n paar mooie buikjes voorbij komen!

Nou ben hier al n paar uur wakker pffff werd ineens wakker en kon niet meer slapen. Wel n leuk vooruitzicht. Een van mijn liefste vriendinnetjes is bevallen woensdag en ik ga haar en haar meid vanochtend opzoeken in z'huis. Zin in!

Meiden met n echo vandaag succes!

Oja voor de lijst. Volg wk woe de 14de heb ik mijn combinatietest.

10. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal, wat leuk dat ik gezellig mee mag kletsen met jullie ! Iedereen is al druk met kinderwagens uitzoeken zie ik.. daar heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden maar jullie maken me nu erg nieuwschierig ! Toch ook maar eens beginnen met kijken dus !

Sammy, vervelend dat spugen.. Hebben meer meiden hier last van? Ik had niet anders verwacht eigenlijk dan dat misselijkheid erbij hoort maar heb er nog geen last van gehad .. *klopt af*

Kiki, dat vroege wakker zijn... ook een symptoom neem ik aan hihi heb er ook dagelijks last van ! Maar je hebt zeker een leuk vooruitzicht.. Kraamvisite is leuk :) Veel plezier !

Heb even gauw wat teruggebladerd en zag al heel mooie buikjes voorbij komen. Erg mooi en wat leuk he.. het word zo al een heel stuk tastbaarder voordat je iets begint te voelen. Ik zal ergens komende week ook eens een fotootje maken. En misschien mijn echofoto's ook als jullie dat tenminste leuk vinden om te zien?

Nou, ik ga weer aan het werk nu. Bijna weekend gelukkig. Veel plezier met alle echo's vandaag en ik ben er vanavond weer !

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Firsttime zeker van jou willen we ook foto's zien :D

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Net weer een afspraak bij de HA gemaakt
    voel me zooo beroerd en blijf maar spugen ondanks de emesafene
    dus ga vragen of ze misschien iets anders voor me hebben, al had de HAP arts het erover dat het dan via de gyn moest
    maaar ik zie het niet zitten om zo nog langer door te gaan :(
    zit constant te janken om hoe beroerd ik me voel en hang eigenlijk alleen nog maar op de bank

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeker aangeven miffy!!

Een vraagje meiden....wie heeft er ook een andere smaak? Deze zwschap vindt ik opeens vlees niet meer zo lekker....en sommige dingen smaken opeens niet lekker?

14. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hi meiden jammer dat jullie mijn eruit gehaald hebben!😢
    Heb namelijk nog vakantie en ook door de misselijkheid(vreselijk erg) heb ik niet kunnen reageren.
    Lezen doe ik nog steeds iedere dag, de tip's etc zijn erg fijn!
    Alleen de beroerdheid is vreselijk kan me aan niets toezetten😢
    Sinds gister gelukkig iets beter...hoop dan ook dat het zo blijft , of beter ....nog Minder word😊😉
    Veder eergisteren met pauzes 😁 geshopt echte mamakleding hihi super leuk, heb dan ook al een aardige buik.
    En vandaag dan ook eindelijk eens mijn strijk afmaken, niet het leukste werkje maar .... Nu ik me beter ga voelen ,is het toch wel fijn weg te werken😄😝😉

Mooie foto's en echo's gezien superrrr ,hoop dat ik nogmee mag kletsen😳
    Groetjes!😉

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

vlees, aardappels, yoghurt blegh, ik lust niets wat ik normaal lustte, mijn man wil sushi gaan eten maar zelfs dat zie ik nu niet meer zitten, alleen pannenkoeken, die kan ik blijven eten, met spek dat wel.

Nu was ik al geen vlees liefhebber, yoghurt at ik elke dag een flinke schaal en krijg nu geen hap naar binnen...

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    #2556 Tigermommy, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    Zo heb gisteren even lekker wat vliegtickets gekocht en huurauto geregeld, dan gaan we in de herfstvakantie nog even naar Spanje, niet superwarm meer dan (alhoewel we vorige keer ook nog 30 graden gehad hebben, je moet een beetje mazzel hebben)

Ons bedrijf heeft daar een huisje en daar gingen we vroeger meer heen, ook ging ik dan samen met mijn moeder en de kindjes alleen, dus het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik geweest ben, vond het wel weer tijd worden , het is net onder Alicante (uurtje onder Benidorm ongeveer), het voordeel; je hebt lekker je eigen spullen bij je, het nadeel , je bent minimaal 2 dagen aan het poetsen als je lang niet bent geweest haha maarja komt goed, ik zet nu mijn man gewoon aan het werk!

Heb er wel zin in , manlief had zin om nog even weg te gaan (we zijn niet echt op vakantie geweest en ja als je hard werkt snap ik wel dat je even een break nodig hebt) en zo kunnen we nog even weg voordat de kleine straks komt (wij kunnen vaak alleen in herfst of kerstvakantie weg aangezien ons bedrijf te druk is in voorjaar en zomer)

Zulke mooie memories ook daar aan mijn moeder dus word wel fijn!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wat voor een bedrijf hebben jullie tiger?

Troy arme meid we gooien je er gewoon uit hahahah

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Wij leggen tennisbanen aan en onderhouden deze (gravel, kunstgras, en rode zand gevulde banen, rood kunstgras met infill erop, lijkt op gravel maar onderhoud van kunstgras)

Wij doen ook inrichting van sportvelden zoals voetbalvelde, rugby, hockey noem maar op (wel alleen buiten eigenlijk)

Heeft niets te maken met huisje in spanje, dat hebben we toen gekocht als investering om te gaan verhuren maar mijn moeder kreeg het niet over haar hart dus was voor hun later om lekker te gaan overwinteren, helaas is dat haar niet gelukt :(

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah oke!
    Wel super zo`n huisje in het buitenland.....!
    Jammer van je moeder :(

20. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    @ troy

Van mij mag je er gewoon blijven hoor... 😁 Benje er toch ff zomaar uitgegooid... Strijk is hier een enorme berg.. 😔 Dus ga me er ook maar eens toe zetten ..

Deel Deze Pagina