@dorte, spannend he dat wachten! Fijn dat je niet misselijk bent @fren, ja jij bent al bijna tegen de 12 weken grens aan joh!! @misselijkheid, ik werd altijd pas rond 7-8 weken misselijk wat dan aanhoudt tot een week of 16 , heb nog even te gaan dus
mijn man kan daar ook niet tegen maar bij de bevalling geen enkel probleem geweest dan MOET het ineens en kan het niet anders haha
Dit hadden wij bij onze tweede zwangerschap ook, de eerste keer twee vruchtzakjes en nog geen hartslag bij beide en de volgende was het ene vruchtzakje kleiner en was bij de ene een hartslagje en bij de andere niets.. heb wel meer gebloed bij die zwangerschap, tot 11 weken..
Hallo dames, Weer even stiekem een berichtje vanaf mijn werk. Heb zooooo geen zin. Ik zie weer mooie echo's voorbij komen! Créme, ik heb mijn vorige zwangerschap "mothers oil" van De Tuinen gebruikt. Weet niet of het daarvan kwam maar ik heb er geen striempje aan overhouden dus die ga ik nu weer gebruiken. Ga gelijk dit weekend ff kijken.
Oh trouwens, voor op het lijstje: ik ben 22 (15 aug 23), borstvoeding ja of nee.. twijfelgeval en ik wil graag in het ziekenhuis bevallen!
Mooie echo's weer! nog een weekje en ik mag ook weer even spieken... (en meteen bloedprikken ) Wat betreft striemen ben ik ervan overtuigd dat het in je genen zit of je ze krijgt. Tijdens mijn puberteit zijn mijn heupen nauwelijks breder geworden, toch heb ik wat striemen op mijn heupen... Bij mijn zoontje ook gesmeerd en tot een week of 30 - 35 geen striemen, daarna begon het... Ik heb nu dus al behoorlijk wat striemen. Toch smeer ik omdat ik zoiets heb van 'baat het niet, dan schaadt het niet' en vind ik het wel lekker, ik heb deze keer de crème van bepanthen. Ik vond het wel lekker ruiken.
@janneke, dat geloof ik ook hoor, dat het in je genen zit, ik zie vaak ook bij moeder en dochter dezelfde "schade". Ik heb heeeeeeeel erg geluk, ik heb alleen van de oudste wat striemen onder mijn navelstreek, dus met een bikini aan zie je niets en altijd ene plat buikje gehouden, heb ik van mijn mams, erg blij mee
Ben net terug van de echo, alles was weer helemaal goed en hebben zelfs even naar het hartje mogen luisteren, zucht, ben weer helemaal verliefd!
Hier liet de gyn trouwens ook gewoon weer het hartje horen.... Zou eigenlijk vragen of het kwaad kon maar was zo blij dat ik alles vergat hahahaha... Ons kindje bewoog zelfs....zo mooi!