Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Super leuk paula

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Supercute! Had ik ook gekocht!!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Damk dames was gelijk verkocht!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat snap ik :D maar weet je al wat het wordt dan?

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee lov maar wij willen het niet weten en unisex vind ik niet zo leuk. Moet dus nog een pakje voor een knul ook hihi

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

7. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Fijn Janneke dat de nekplooimeting goed was! En tof dat je zo lang naar je uk kon kijken!

Lief paula die kleertjes! Vanwege geboorte meisje bij een vriendin ook naar babykleertjes gekeken en dan begint het wel te kriebelen hoor. Maar probeer nog niet iets te kopen. Als na de 20wk echo blijkt dat we een meisje hebben, heb ik namelijk nog hele leuke kleertjes liggen:D. En wordt het een jongetje dan heb ik een fijn excuus om ineens los te mogen.

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wat een super schattig pakje!

Kahlan, hoe is het nu?

Miffy, bij mij werkt Primperan wel beter. Ik hoop het voor je

Ik heb mijn afspraken er ook niet bij staan, maar wil wel graag meeschrijven. Ben nu op vakantie, dus wat minder actief.

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    He lieverds, fijn om te lezen dat jullie zo meeleven.
    De gemoederen zijn hier wat bedaard.
    Ik hoop dat we wat goede hulp kunnen krijgen. Volgens mij zijn de medicijnen echt slecht voor hem! Hij slikt anticdepressieva.

Ik neem nu zelf de tijd om na te denken wat ik wil. Ik snap dat hij zuek is, maar dit moet nu echt gaan verbeteren...

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Lief pakje paula!!

Miffy, hoe voel je je nu?

Kahlan, goed van je dat je het allemaal even laat bezinkn, het is ook jouw beslissing niet alleen die van hem.

liefsvanmama, als je je afspraken doorgeeft zet ik ze morgen erbij

11. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi kahlan wat vreselijk rot dat je man die ziekte heeft😢
    Bij ons in de familie zit de schildklier ziekte en dat is ook niet echt gemakkelijk....maar lang verhaal even kort te houden...zodra tabletten niet goed gaan kunnen wij juist heel depressief worden of agressie tonnen!
    En wat doen de dokters dan.....juist schrijven antidepressiva voor! UUHUU........fout dus!
    Wat ik daar van weet is dat je er op gaat hangen ...en kunt niet meer zonder...in ieder geval ...persoonlijk gaat het in je hoofd nog erger worden.
    Nee ben er zelf vel op tegen...heb ook een stuk gelezen uit Amerika dat de artsen daar ook zeggen dat het meer slecht doet als goed!
    Ik zal kijken of ik het stuk nog kanvinden ... Dan stuur ik hetje door😉
    Sterkte meid het is niet niets wat je man heeft + jij moet echt veeeeeel geduld hebben....en nu met onze hormonnen lijkt het met erg moeilijk voor je!
    Dikke knuffels voor jou en nogmaals sterkte 😳👍

12. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen ! Pff ik ben alweer 2 uur zomaar klaarwakker. En dat terwijl ik zo vreselijk moe was gisteravond.

Zo even gauw langs het centrum om wat cadeautjes te halen voor de opa's en oma's om het dus vanmiddag te gaan vertellen. Ik kan niet wachten !:p

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel,plezier firsttime!!

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk firsttimemama! Dat zullen ze vast geweldig vinden! Geniet ervan!

15. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Hee dames. Moet je zelf achter de 20 weken echo aan? Ik vind het super moeilijk om te bedenken wat we straks allemaal nodig hebben voor de baby. Ook wat voor kinderwagen enzo..
    Ik haal woensdag bij de aldi een ledikantmatrasje is dan in de aanbieding.

Ik lees alles mee, maar reageer niet altijd. Zit meestal op mijn telefoon en dat typt zo onhandig.
    Ik lus ook geen joghurt meer, terwijl ik dat eerder steeds at. Vanille joghurt wil wel. En ik heb ook een bal in mijn onderbuik. Is dat dan de baarmoeder?
    Vandaag 14 weken!!

16. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ohja en voor op de lijst. Wij hebben 15 aug weer controle van vk.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

noenie ja moet je even voor bellen doe 20-weken echo ;) zegt je vk daar niks over dan?

Die bal is volgens mij idd je bm ...!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames, even een vraagje voor mijn zoontje. Hij werd vanochtend wakker met een warm dik rood flapoortje (alleen bovenkant, niet zijn oorlel). Ik denk dat hij misschien gestoken is door een mug aangezien hij verder nergens last van heeft. Ik ben het nu koud aan het houden maar wat kan ik nog meer doen tegen de zwelling?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

volgens mij is dat alles wat je kan doen wendy

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zit ook te twijfelen of ik er wel van dat gewone muggenbetenspul op kan doen. Ziet er niet uit, dat flapoortje haha.

Deel Deze Pagina