Hoi hoi, Mag ik me hier ook melden? Ben 18 februari uitgerekend Heb al 2 kleintjes van 7 (jongentje, Riven) en 2(meisje Niiv), dus nu nr 3! Ben zoooo benieuwd wat het word! Groetjes Nathalie
A bah Wendy auto kapot...! Ik val nooit af als ik zwanger ben dus zou het echt niet weten.... Welkom maanhaasje! Leuk hier ook ons derde kindje
Maanhaasje gefeliciteerd en welkom! Wendy bah dat is rotnieuws wat is er stuk? Afvallen ja hier ook de teller knalt door Mss ben ik een zeikerd hoor maar vind het echt raar worden. Sinds gisteren weer 1.5 eraf nu totaal sinds vorige week zaterdag -6,5 Ik eet als een gek inclusief mac pizza burrito. Ga morgen vk echt bellen vind het echt eng worden Weet je gewicht kan schommelen maar dit kelderd gewoon
hier ook nog aan het afvallen, nu -4,5 maaar gelukkig kan er bij mij ook wel wat af, heb genoeg reserves heb net de VK gebeld over de nieuwe medicijnen, kreeg niet echt de indruk dat het haar veel uitmaakte, maar ja dan heb ik het maar gemeld
Wendy dat is balen! Hier nog nier aangekomen maar ook niet afgevallen! Pdf wil graag dat mn buikje zichtbaar word! Net de kraamzorg geregeld en vanmiddag lekker shoppen!
Buikfotos´s...bovenste is van vanochtend 12.3 week en die eronder 10.4. Puntbuikje wordt meer maar ik merk dat het rondom mijn maag ietsje slanker is. Misschien verklaart dat de -400 gram. Totaal is +100 gram. Bekijk bijlage 343563 Bekijk bijlage 343564
@sammy, ik vind het bij tweelingen altijd zo leuk de combinatie zeg maar dat het duidelijk is dat ze wel een tweeling zijn maar niet jut en jul achtig. Ik vind bij jouw namen die je nu hebt doorgegeven het onduidelijk of het nou 2 jongens zijn of een jongen en een meisje. Meiden met echos veel plezier vandaag! Aankomen, vast wel, kijk niet meer op de weegschal, om mezelf niet teleur te stellen hahah
Hier al een duidelijke buik, want ik maak echt mega veel vruchtwater aan hehehe. En afvallen zit er niet in denk ik. Ik ben wel gigantisch misselijk en moe en vind dat héél irritant...maar ja kan er zo weinig aan doen behalve het uitzitten... Hier ook kraamzorg geregeld, moest verplicht, want ik wilde het eigenlijk niet, ik heb nu maar om iemand gevraagd die goed kan helpen met de bv, ik vind het namelijk niks iemand in huis. En aangezien mijn vriend met pensioen is, is er toch altijd iemand thuis.... Maar ja...ik hoop maar dat het een leuke verzorgster is Ik ga me nu maar nuttig maken met de hond uitlaten...misschien zakt de misselijkheid met wat frisse lucht
@ mamadeluxe ja ik snap wat je bedoelt maar wij houden daar juist niet van. En ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen maar hier is Joëlle duidelijk een meisjes naam. Ik lees hier ook veel Namen die hier niet voorkomen, bijv Rixt e.d dat is voor ons dan weer onbekend of t over een jongen of meisje gaat.
leuke namen hoor, wij hebben een unisex naam al word ie wel wat meer gebruikt bij het ene geslacht dan het andere (denk ik / vind ik)
Ehm rixt komt hier ook niet voor nog nooit van gehoort. Joelle is vind ik ook een meiden naam al hoor je dat hier ook niet (dorp) Zelfs Jason hoor je hier niet haha voor zover ik weet is er hier verder geen
Joelle is zeker een meisjesnaam en mooi lijkt bijna op die van mij ! En wij zijn er bijna aan uit wat voor meubels het worden
Zo eerste schooldag weer hier gehad (wat een rust!!!!) hahaha Onze oudste vond het keileuk in groep 3 veel leuker als bij de kleuters riep hij en hij had leren schrijven en lezen en rekenen vandaag (zo trots was ie!) Ons meiske had het niet zo naar haar zin, ze vond alleen dat er veel "babies" in haar klas zaten (het is een grote meid, die ook nog eens wijs is / vooruit loopt" en nu zitten er allemaal kindjes bij die net naar school mogen die eerst bij haar op PSZ zaten waar ze eindelijk "vanaf" was en nu weer mee in haar maag zit, dus daar was ze niet echt happy mee, ze gaat liever met oudere kindjes om (5-6 jaar) die spelen meer op haar niveau. Ik kijk het even aan als ik zie dat ze met tegenzin weer naar school gaat (zoals naar PSZ) dan ga ik wel vragen voor evt extra werkjes of iets om het toch spannend voor haar te houden)
Veel commentaar vandaag gehad over mijn buik natuurlijk en gezellig geklept met de meiden dus ik had een hele fijne dag, zo blij met weer een beetje ritme!!
Hier ook 4 kg afgevallen. Maar het kan geen kwaad. Volgens mij vroeg Wendy dat. Ligt er misschien wel aan wat je weegt, niet dat je ondergewicht krijgt natuurlijk. Joëlle, is duidelijk een meisjesnaam. Rixt een jongen. Beiden niet mijn smaak. Jason is wel leuk. Hier vandaag weer heel de dag aan het spugen. Duidelijk een slechte dag.
Hoi dames, leuk dat jullie al zo ver zijn met namen! Ik kwam Joelle tegen, leuk! Rixt, niet eerder gehoord, dus uniek! Vandaag op FB het groooooote nieuws verteld!! en zo leuk binnen 5 min stromen de reacties al binnen hihi deze foto had ik op fb gezet (ps taart zelf gemaakt)