Thnx. Smaken verschillen hoor niet iedereen vind t leuk maar wij wel maar k vind t onzin dat t niet duidelijk zou zijn of t voor jongen of meisje is. Kimmarijn super cooool zeg!! Knap dat je die taart zelf gemaakt heb. Tigermommy hier word ook al druk over mn buik gesproken enz hoor haha.
leuk commentaar EN felicitaties hihi. meer over hoe goed je het al zag en vragen met hoe het ging e.d. dus alleen maar leuk hoor, had me alleen wel 2 keer bijna versproken over wat we krijgen hahaha
Oh gelukkig allemaal positief!! ja dat gaat nog lastig worden hihi, en je kids kunnen die het voor zich houden dan? wil je het wel kenbaar gaan maken?
@kimmarijn, wat leuk met die taart! @rixt, had vroeger een meid in de klas die rixt heette...misschien ook een unisex naam? @sammy, gelukkig doet mijn mening er niet toe
Namen, zijn wij nog niet mee bezig. Willen eerst weten wat het wordt. Joëlla had ik op mijn lijstje als mijn eerste een meid zou zijn want mijn man zijn 2e naam is Joël. Maar hij vond het niets haha. En ik vind nog steeds de naam van mijn zus heel mooi, heb hem verder nog nooit gehoord.
Ja ik heb de kids ook nog niet echt verteld, zoonlief is overtuigd van een broertje en mijn dochter overtuigd van een zusje dus ik laat ze lekker in die waan, het is maar voor even..(want we gaan het toch snel vertellen hoor) Ik weet inderdaad al een week wat we krijgen (door de NIPT test)
Troy, ik vind het zo lief en ben zo hormonaal dat ik moest huilen toen ik je berichtje las. Voelt zo goed als iemand een handreiking doet. Ik heb hierdoor ml kunnen overtuigen om samen naar Ha te gaan om over de medicatie te praten. Je wordt er echt niet vrolijk van als je het leest he? Ik hoop dat de ha iets kan doen.... Dank je wel!!!
Aaaaah kahlan ik hoop dat hij iets kan doen voor jullie Maar vast wel!! Hier vandaag even naar de stad geweest voor kleding...nou alleen de Miss etam had iets....dat is niet veel wat ze daar verkopen. Nou 2 basic shirts gekocht met lange mouwen en een topje. Nu net toch nog maar iets op wehkamp besteld.....daar is vrij veel afgeprijsd. Nu ben ik klaar en heb ik alles wat ik nodig heb
Aaaaahah niet eerlijk, ik ben nu zooo nieuwsgierig!!! Ik heb geen fb... Ps ik wil de oude hemnes kast en commode voor op de babykamer. Zijn gebroken wit, weet iemand welk ledikantje en wiegje daarbij passen?
Hensvik is mooi maar heb vandaag een ledikantje gezien met 2 lades eronder bij ikea ook heel mooi! Die kunnen in versvhillende kleuren. Wij hebben hier een miss etam winkel met positie en grote maten kledin dus wel veel keus, heb tot nu toe alleen leggings gekocht! weet niet zo goed wat aan te schaffen voor de winter ben nogal een koukleum
Ik heb een afspraak voor een pretecho gemaakt voor over 2 weken. De 26ste in de avond en dan weten we dus waarschijnlijk of we een jongetje of een meisje krijgen. Spannend!! Vanaf dan denk ik wat meer met dingen bezig zoals de babykamer enzo en babyspulletjes en kleertjes aanschaffen.