Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#261 Lov23, 16 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2013
    Babyboo:D

Ik mag 8 aug voor alleen een echo.
    30 aug bij de gyn

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik mag 31 juli weer naar ons ukkie kijken
    als ik die mooie echo's van vandaag weer zie heb ik der nog meer zin in!!

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoeveel echo's krijgen jullie eigenlijk? Ik alleen de termijnecho en 20 wekenecho.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wendy aangezien ik bij een gyn loop is dat anders dan bij een vk ;)

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Heeft natuurlijk ook met je voorgeschiedenis te maken.

Ik moet vanaf 36 weken naar de gyn. Maar mag tot die tijd gelukkig bij de vk.

6. Dorte

Dorte Lid

16 mei 2013
    34
    0
    0
    @Wendy, Ik krijg ook alleen de termijnecho en 20-weken... Maar ik krijg ook het idee, dat de meesten hier meer krijgen. Maar goed, vaak inderdaad met een reden, zoals eerdere mk bijvoorbeeld.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Liever weinigere echo dan ooit een mk meegemaakt te hebben meiden ;)
    Of in de mmm te zitten;)

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meiden met prachtige echo, wauwww, toch weer een mijlpaal om een mooi gezond kindje te zien.

Grappig lees dat bijna alle meiden trek hebben in (zoutige) snacks, hier ook hoor! Ben al geen warm eten en nu staat alles me weer tegen (was bij zoonlief net zo). Hier vooral gek op naturel ribbel chips en friet. Het aller viest vind ik momenteel vlees en dan met name de geur, bleeeeh!

Kilo's; bij L. kwam ik 12 kilo aan, maar dat was echt kind, vruchtwater en weet ik het wat. Want in de kraamweek was ik het meeste al kwijt, hield alleen 3/4 kilo reserves. Die waren er ook al gauw weer af. Ook geen zwangerschapsstriem gezien, nu duimen dat het weer zo loopt;).

Echo; hier ook alleen de termijn en de 20 weken echo.

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Absoluut waar!

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wie van jullie houdt een babysite bij? Ik heb hem bij mijn zoontje tot zijn 3e verjaardag bijgehouden en mijn man vindt dat ik het voor de 2e ook moet doen haha. Ik ga er dit weekend maar eens naar kijken...

11. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Ik heb er tot nu toe 2 gehad. de 1e was om te bepalen hoeveel weken ik was (aangezien ik pco heb, wist ik niet wanneer mijn eisprong was) mijn 2e echo was mijn termijn echo en de 29e heb ik de nekplooimeting (hier betaal ik zelf voor) en 23 sept pas mijn 20 weken echo!

12. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik mag volgende week donderdag weer, kijk er ook echt naar uit!

Ik heb nu 2 echo's gehad, donderdag bij de gyn nog 1 met 11 weken en 5 dagen later weer bij de intake van de VK, dat zal wel de 12 weken echo zijn ;) En dan waarschijnlijk 20 weken denk ik?

Tussendoor wil ik denk ik ook een geslachtsbepalende echo, als dat gaat lukken voor de vakantie. Lijkt me ook wel erg fijn om voor m'n vakantie nog een keer te kunnen spieken ;)

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    onze vk heeft standaar 4echo,
    8wk 12wk (termijn) 20wk en 32wk (groei)
    daar ben ik zelf erg blij meee!!!
    ik hoef geen extra echo's vanwege mk en vmk, vind ik niet nodig

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hier gewoon maar 2 echo's via de vk, saai hoor, termijn echo tussen 10-12 weken en de 20 weken echo.

Zoontje van 3 heeft zichzelf net leren fietsen in een uurtje tijd zonder zijwieltjes, pakte gewoon zijn broers fiet en hoppa, dapper knakker :D

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Doet die goed mamadeluxe!!!
    toch wel handig om goede voorbeelden rond te hebben lopen, dat motiveert natuurlijk ook wel

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahahaha ja in principe wel, de kleintjes waren allemaal ook snel zindelijk, mijn jongste dochter (nu 3) was met net 2 al overdag en snachts zindelijk. De zoon waar ik het net over had is wel een geval apart hoor, hij liep al met 9 maand, geloofde anderen nooit als ze dat zeiden over hun kind, maar echt, racete met 10 maand de kamer door heel bizar. Hij heeft trouwens tot hij kon lopen non stop gehuild -_- duidelijk gevalletje van ik wil veel meer dan mijn lijfje wil.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wendy, nee bij L. ook niet gedaan. Post zo nu en dan eens wat op fb. Deed je dit voor jezelf? Of juist voor vrienden/familie?

Fren, mag ik vragen waarom jullie de nekplooimeting laten doen? Hier ook pcos, heb je veel moeten doorlopen om zwanger te raken?

Miffy, heel fijn geregeld zo bij jou VK, zouden ze overal moeten doen!

Mamadelux, wat een kanjer!

18. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    De nekplooi omdat wij een "kans" hebben op down, aangezien het in mijn vriend zijn familie voorkomt (zijn tante, allen zij is echter wel de laatste van 7 broers en zussen; leeftijdskwestie zegt de gyn) en voor onze zekerheid.. Het kost 150 euro, maar dan heb je ook een 100% kansberekening, dus even wat meer zekerheid..

Betreft onze mmm; wij zijn een jaar bezig geweest zonder resultaat. Afgelopen februari gestopt omdat het mij even te veel werd.. Ben gaat diëten en sporten en ben 13 kilo afgevallen in 3 maanden tijd. Toen was ik ineens spontaan zwanger -_- terwijl de gyn tegen ons heeft gezegd dat de kans op een natuurlijke zwangerschap heel erg klein is vanwege nog meer factoren dan pco!

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik schreef het naar mijn zoon toe. Zoals "vandaag heeft mama je voor het eerst gevoelt" of "vandaag is je eerste tandje doorgekomen". Daarnaast was het natuurlijk ook voor familie (die verder weg woont), om zo betrokken te blijven bij zijn leventje.

20. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik ben weer thuis. Ik krijg nu Primperan. Hopen op verbetering.

Kg's, tot nu toe afgevallen. Bij mijn dochter ook 40 weken ziek geweest en ook afgevallen ipv aangekomen. Nadeel is dan dat je na de bevalling weer kan eten en dán dus aankomt.

Gember werkt hier helaas niet.

Mooie echo's zag ik voorbij komen, proficiat

Deel Deze Pagina