Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haha grappig, ik werk ook "voor het spoor" en onze mannen zitten inderdaad ook niet te wachten op sneeuw. Het is nog zomer maar hier staat alles alweer in het teken van de winter.

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Mijn man doet het normaal niet hoor (doen sportvelden aanleggen en onderhouden) maar in de winter omdat we dan normaal minder werk hebben , hebben we vaak werk omdat vrienden van ons contract met de pro rail / NS hebben, op zich is het altijd wel leuk werken zegt mijn, alleen bikkelen met die kou he... (ja en dan vaak werken van 18/19 uur tot wanneer de sneeuw stopt (soms pas om 06/08 uur sochtends) ze doen niet de rails zelf maar de parkeerplekken en stoepen en perrons e.d.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik werk bij de eerste ;). En ja, in de winter is er bij ons genoeg te doen haha....

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wauw, ik zou vrijdag naar een reggae concert in stadspark hier, iedereen zei ahhhhh je moet gaan joh, maar ik ben niet zo uitganerig als ik zwanger ben. Blijkt dat de main act niet was komen opdagen en er een grote vechtpartij uitbrak tegen de bewaking/personeel! Hoezo niet irie mensjes :s Mja ben blij dat ik niet ben gegaan, je zal er maar tussen staan zwanger en al.
    Heb trouwens nog nooit enigvorm van geweld bij een reggae event meegemaakt, echt belachelijk dat mensen zo reageren, je kan toch je geld terugvragen....ik zou zeggen, steek er nog 1 op en was lekker naar huis gegaan shit happens....

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hier een 15 weken dansje vandaag!!

En sorry meiden ik ben een echte sneeuwliefhebber :);)
    Geen wintersport dit jaar dus hoop wel op wat sneeuw hier...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

WHOOP WHOOP sun!

Ja maar als je een dikke buik hebt vindt ik het zo eng als he glad is....

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kerst sneeuw ik heb er zoooo zin in. Sorry voor de mannen die dan moeten werken.
    Heb het als ik zwanger ben bloedheet altijd dus ben blij als het koud word!
    Lijkt me prachtig bevallen met sneeuwvlokjes voor het raam. (Minder als ik toch naar het ziekenhuis moet)

8. paula1984

Sunflower whoop whoop!

9. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Yes! Hier (een dag te laat) 13 weken dansje. Blij blij!! :D:D

Hier geen pretecho binnenkort LOV maar een combinatietest (morgenmiddag half 4). Best wel zenuwen maar als het (hopelijk) goed is, is het ook wel weer genieten van de echo!
    De vorige zwangerschap hebben we heel laat een pretecho inclusief dvd met meer dan 20 foto's en een film van een kwartier, gedaan. Dat was werkelijk super. We konden zo veel zien. Je kon echt al zien hoe ze eruit zag. Op een gegeven moment vroeg ik of ze kon zien of ze haartjes had. De vk drukte een beetje op mijn buik toen ze het hoofdje in beeld had, en ja hoor daar zwierden veel haartjes heen en weer. Wordt nog weer emo als ik terug denk aan dat heerlijke moment :). Dus een pretecho vind ik wel een aanrader!

Hier een drukke tijd binnenkort. Ik ben weekend as jarig en het weekend daarna wordt mijn heerlijke meid alweer 3 jaar! Zin in!

10. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja Kiki had ik hier ook beide keren dat je haartjes zag op de echo :D

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haha mijn collega's zijn al namen voor me aan het verzinnen....

13. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    En... komen er leuke voorbij?:D

14. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Hebben jullie het nu al over SNEEUW! neeh niet hoor, het is nog zomer! Moet er echt niet aan denken nog hihi

15. kimmarijn

Hier even de eerste 'drempel' overwonnen hihi! Ik heb vandaag voor het eerst zelf iets voor de baby gekocht! Ik kon dit echt niet laten hangen! Jeeee!

Bijgevoegde bestanden:

16. paula1984

Aaa feetje super cute is dat. Ik had ook een pakje daarvan met mijn zoon mt50. Maar dat valt zo klein jiju heeft het nooit gepast jammer.

17. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Lov dat is waar, glad is niet handig maar ik heb goede sneeuwschoenen en een man die ons trapje sneeuwvrij maakt! :) nee in nl is het niet handig maar wel mooi <3

Mooie kleertjes kimmarijn, ik heb vandaag iets vast gehad maar toch niet gekocht ;)

18. kimmarijn

Ah jammer! Dit is zelfs een maatje kleiner :-$ ze hadden ook pakjes idd, die zagen er kleiner uit, durfde ik niet aan, maar vond het zo schattig, moet gewoon passen hihi, en anders de pop later

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nee, vreselijke! Zoals de naam van mijn baas haha....mannen hé.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lief!!

Deel Deze Pagina