Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eens met lov ik zou het ruilen voor 56 heb je veel meer plezier van.
    Onze jongen heeft van veel andere merken echt nog 50 nog gepast vrij snel naar 56. Hij was 52 cm en woog 3810 gr.

2. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Ja dat wist ik ook wel... Maar de shirtjes zien er niet heel klein uit, ze hadden niet groter! En waren echt niet duur nu, ach is niet heel erg als het niet past

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Maat 44 is echt heel klein, ik zou ook even vragen of je het nog kunt ruilen... De meeste kindjes zitten in 50/56 als ze worden geboren...

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik vind feetje meestal wel iets groter vallen dan bijv. Noppies.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geen idee hoe feetje valt.....ach als je het wilt riskeren gewoon lekker houden :D

6. kimmarijn

Winkeltje gaat weg, en ruilen is geen optie, hebben alleen dan nog echt meisje of jongens kleding, geen unisex en meteen grotere maten... Ik hou de 2 shirtjes, vind het niet erg! Alles wat ik nu koop wordt zoiezo groter, en idd is en blijft een gok!

7. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat jullie het zeggen. Ik had zeer waarschijnlijk ook de kleinste maat gekocht denk ik.

Ik ben ondertussen (voor de 4e keer geloof ik) In the womb aan het kijken van National Geographic.. blijft mooi om te zien

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Feetje valt gelukkig wel wat groter inderdaad,
    ik heb een shirtje maat 62 die N.inthe nog steeds past, begint nu wel kort te worden hoor, maar ze zit op 68/74 van andere merken
    dus je weet maar nooit....

9. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Ohja, die is echt super mooi!

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Maat 44 is idd erg klein, als het groter valt is dat mooi meegenomen en het zijn gelukkig maar 2 truitjes en niet een hele garderobe!

Ik kan weer eens niet slapen snachts...zucht... sinds een paar dagen heb ik dat en ik dut ook niet overdag ofzo, geen tijd voor.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

die van mij waren 8 pond maar sommige 56 verzopen ze echt nog in staat zo armoedig als je alles om moet slaan, hier nog een poos 50 aan gehad (2-4 weken bij de tweede zelfs) die spuugde dus had zoiezo al 2-3 setjes per dag nodig (maar goed dat kan je zo bijhalen)

Ik zou altijd 2-3 setjes maatje 50 kopen en de rest in maat 56 , als ie klein blijkt te zijn dan haal je 50 bij en ja anders is het ook geen ramp..

12. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Mijn dochter werd juist heel klein geboren :) maat 50 verzoop ze in :p
    Van mijn tante toen 3 pakjes maat 44 gekregen en die paste wel :) Ze is ook 2 weken te vroeg geboren...

13. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen ! Zo, ik ben weer 5 buisjes bloed lichter.. heb het niet zo op bloedprikken maar ach het is voor een goed doel !

Vandaag 12 weken :D dacht dat vandaag nooit zou komen een paar weken terug haha

14. kimmarijn

De 12weken sprong voor firsttimemama! Fijn gevoel he die mijlpaal!

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi lieverds, ik heb jullie gevolgd. Heb leuke verhalen zien voorbij komen. Hihihi.

Ik heb een vraagje, herkennen jullie een trekkerige zeurderige gevoel onder m'n navel. Ik heb dat nu. En het doet pijn :(

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Zwaait even!!

weinig te vertellen... gaat goed met de medicijnen,
    wel nog steeds 4,5 kilo lichter

17. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Nee dat heb ik niet.

Ja ik ook 12 weken!! En ik zit ook in het ziekenhuis voor bloedprikken, duurt laaaaaaang

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach het is altijd een gok om kleertjes te kopen....ligt ook nog eens aan het merk. Het een valt groter en he ander veel kleiner.

Mompelientje nee heb ik niet. Maar wel last van de banden.

19. kimmarijn

Nee dat heb ik ook niet Mompelientje, geen idee wat dat kan zijn... Misschien ligt je baarmoeder al wat hoger?

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames, hier ook weer super slecht geslapen. Ik heb altijd al last van rusteloze benen maar nu nog erger ggrrr.

Zometeen denk ik even met zoonlief naar het winkelcentrum fietsen.

Deel Deze Pagina