Oh ja, vandaag moest ik voor controle (ik dacht voor een echo), de baarmoeder ligt goed en ben vooruit gezet. Ben nu 9 februari uitgerekend! Omdat ik zo teleurgesteld was dat ik geen echo kreeg, deed ze het stiekem toch, mocht 30 seconden gluren en kreeg een fototje mee <3 zoo lief! Beeb was bewegelijk en sprong hihihih, hij deed een soort boogie dance, ik ben verliefd! De echo + buikfoto (14+3)
Ik ga het zelf ontwerpen!!! Ik heb het al getekend en moet het nu op de computer gaan maken! Heb er echt zin in!
Ja klinkt bekend! Die van mij wil vandaag spontaan met zijn antidepressieva stoppen! Zonder ruzie hem weten te overtuiggen! Super trots op mezelf! Vrijdag samen ha! Probeer het jou niet te laten beinvloeden, dan trwkt hij ook wel weer bij (zeg herl makkelijk en lukt mij nooit...) Dikke knuf en sterkte!
Poeh hier net het nieuws aan 1 van mijn 2 vriendinnen verteld waarbij het niet lukt om kinderen te krijgen. Ze feliciteerde mij natuurlijk wel maar hoorde het wel aan haar stem dus snel over haar hondenkind begonnen. Voel me gewoon verdrietig voor haar. Morgen bel ik mijn andere vriendin en vrijdag wilde ik het dan op fb zetten, ik ben dan 13 weken.
oooh wat goed, hopelijk werkt het in zijn voordeel, hier nooit antidrepresieva gehad gelukkig, alleen medicijnen voor het slapen wij waren het er samen over een dat antidepresiva niet voor hem zou werken hebben wel soort homeopatishe spul geprobeerd maar dat hielp ook niet
Yes, het kaartje dat ik gezien had, gevonden. Totaal anders dan het kaartje van mijn dochter en dat voelt goed! Iets heel anders is leuker. Tis toch ook een heel ander kindje, bedacht ik me Altijd even moeilijk hè Wendy om het mensen te vertellen die zelf (nog) niet zwanger mogen zijn. Ik heb ook nog zoiets te doen. Maandag as komt een collega (zit bij me op de kamer) terug van vakantie. Zij mag, vanwege een zwaar medisch traject, de eerste jaren niet zwanger worden en daarna is het zeer twijfelachtig of het wel lukt. Kans is groot dat haar behandeltraject zo'n schade heeft aangericht dat het niet meer mogelijk is. Tis een super fijn mens, dus ze zal zeker niet vervelend reageren maar zelf moet ik toch over een emotionele drempel heen, merk ik. Ik gun het haar zo!
Kahlan en wendy moeilijk zeg! Respect voor jullie hoe je ermee omgaat! Geboortekaartjes?!?!?!? Jeetje wat een keus zeg.. Ik moet het ook nog aan een vriendin vertellen die zelf geen kinderwn jam krijgen maar door onze onregelmatige roosters lukt het gewoon niet om af te spreken, daarna wil ik het op fb zetten! Heb daar sl zon zin in dan weet echt iedereen het! <3
Miffy, gewoon even negeren die man van je! Misschien heeft hij last van zijn 'hormonen' hihi, sterkte! Hopelijk doet hij morgen weer ok tegen je... Wat fijn zeg Kahlan, even iets postiefs! Ben benieuwd hoe het gaat vrijdag bij de ha, ik hoop dat jullie hier een stapje verder mee komen! Geboortekaartjes! Nee ga ik ook nog niet over nadenken, veeeeeel te veeeeeeel keuzes! Eerst orienteren naar een vakantie, dan een kinderwagen, dan een nieuw matrasje voor in het bedje, etc etc, ik verlies mij zow makkelijk op het internet, Pfffff keuzes keuzes keuzes hihi
Ik heb een leuke sprookjeskaart gezien van art.. Geweldig!!! Maar dan moet k eerst weten wat t word. Doen jullie trouwens met foto?
Nee vindt ik nooit leuk een foto Sammy.... Sunflower jeetje nog niks gezegd op fb hahahaha je bent al 15 weken. Knap hoor
Ja die zijn geweldig die kaartjes, vind met foto wel bijzonder, mensen zijn toch altijd meteen nieuwsgierig en het is leuk voor jezelf om zo'n aparte / mooie foto hebt! Ik vind van die standaard kaartjes zelf nooit zo mooi, soms zijn ze zelfs ontworpen maar dan zijn ze nog vaak zo onpersoonlijk en dertien in een dozijn qua stijl.. want iedereen doet toch vaak een beetje hetzelfde..
Hier ook geen foto. Niet mijn ding. En ja, ik vind het ook altijd zo jammer wanneer je weer zo'n soort kaartje ziet die je al heel veel ziet. Maar het is nu eenmaal heel persoonlijk zo'n keuze voor een kaartje. Ik hou van vrolijke kleuren, beetje stoer en apart mag die zijn. Maar ja, wat ik apart vind, vind een ander weer normaal .
Kaartjes zijn best lastig. En idd heel persoonlijk. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Hier nog geen flauw idee. Heb me er ook nog niet mee bezig gehouden.
Tja wij maken of kiezen een kaart die we mooi vinden...en of anderen die al hebben zal mij een rotzorg zijn...
Ik vind een kaart met foto ook niet zo leuk. Bij zl hadden we een disney kaart van winnie the pooh en vriendjes. Wil nu heel iets anders wat weet ik nog niet moeten ons nog verdiepen hihi
Nee Paula ik hier ook niet. Wel vrienden die vaker online kochten en ging altijd wel goed. Je moet vooral zelf goed in de gaten houden of alles klopt zeg maar
Mmm daar ben ik dus geen ster in Yess laatste kratten MvM omgewisseld hier door de chauffeur! ! Nog 1 weekje mijn best doen. Eerlijk gezegd vind ik het ook wel mooi geweest heb straks bijna 11 weken mee gedaan! @ trots op mezelf