Hi kahlan wat fijn morgen HA top!! Maar niet in 1 x stoppen met antidepresivia hè?! (Weet je denk ik wel) maar je moet afbouwen die geke dingen Succes meid ...lees het wel Over geboortekaartjes ....ik heb vaag een idee ,maar weet nog niet hoe ik het ga doen of moet doen??? We hebben namelijk mijn man en ik dezelfde geboortekaartje! Dus hij van 1981 en ik van 83 en een ander versje maar de afdruk precies hetzelfde echt bijzonder vond ik zelf en hij zei 'meant to be together!' Hihi nu 14 jaar samen dus nu dat kleintje groeit in me buik....vind het toch wel leuk zoiets te laten zien in geboortekaartje?! Dacht ik ,maar hoe? Ga ik het versieren....of is het te veel? Met mijn medice achtergrond weten welk helemaal niet of ooit een 2 e kindje komt...dus vandaar dat ik het goed allemaal wil doen...meemaken .....ach....misschien wil ik wel teveel Vandaag meer energie ,komt door logeetjes hihi onze tweeling neefjes ....ze doen het top en echt gezellig! Ga weer pfff is wel ff wat anders met 2 kid's in je leven haha de schatten
Wij vinden met een foto ook niet zo. En dan moet je ook een mooie foto hebben van de eerste of de tweede dag. Bij ons waren fotos pas op het mooist op dag 5 ofzo.
Gefeliciteerd Yara!!! Regent het bij jullie ook zo vandaag? Ik word er moedeloos van en de kinderen ook :S Hier vanmorgen weer zoooo misselijk en begin inmiddels ongeduldig te worden voor de pretecho hahaha Hier nog geen idee voor een geboortekaartje, vast iets met uiltjes of een vosje... Mijn vriendin is fantasy kunstenares en maakt mooie dingen, dus ik denk dat zei het kaartje mag doen Dan kan ik me wensen aangeven en zij het maken. Verder heb ik wel weer behoefte aan de regelmaat van school hehehe, en merk dat mijn zoon ook weer graag wilt, maar ja nog dik 2 weken....
Yara, gefeliciteerd hoor!! @paula, dat is wel een applausje waard zeg, 11 weken meegedaan met mvm!! Ik heb het al half opgegeven, het is hier niet te doen in de drukte, maa alle beetjes helpen denk ik dan maar. @kahlan, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met je man! @geboortekaartjes, een zorg voor later. De combinatiest van vanochtend was helemaal prima! Beebje moest wel ff omdraaien voor ze er goed bij kon dus ff hoesten en schudden en ja hoor gelijk reageerde beeb daar op, zo grappig!!
is ook eng en blijft nog wel even zo Maar je gevoel zegt ook al een hoop....ik volede dat het deze keer goed zat. Maar onzeker blijf je toch. Hier was het pas beter na de 13 weken echo. Nu verheug ik me ontzettend op de pretecho...eindelijk eens relaxed een echo doen
hartklepjes als het hartje groot genoeg is kun je de verschillende geluiden van hartkleppen/kamer horen
haha ja dat het de hartklepjes waren snapte ik dan wel... maar dat je die nu al kan horen wist ik niet
Yara wat fijn gefeliciteerd! School, mijn zoontje gaat 2 september voor het eerst. Ik denk dat ik het er moeilijker mee heb dan hijzelf haha. Nog een paar uurtjes werken en dan heb ik alweer weekend.