Gelukkig weer thuis! Hopelijk gaat het vanaf nu wat beter. Ik hou geen babysite bij. Ik heb wel een zwangerschapsdagboek. En bij mijn zoontje ook zo een boekje over het eerste jaar. Verder schrijf ik in zijn boekje van het consultatiebureau alles op als hij weer iets nieuws kan. Oh ja en ik maak fotoboeken voor hem. Ik ben van plan dit alles ook voor deze baby te doen. Met het dagboek ben ik al begonnen.
Lijkt mijn zoon wel nu huilde die niet echt veel Maar vaak boos als iets niet lukte haha die stond met 4 maanden opeens in de box en liep overal langs met 6 maanden over los deed ie wel wat langet gelukkug hah Maar goed hij is wel 2,5 jaar zowat doof geweest dus niet echt het normale padje bewandeld hihi
Wij hebben onze eigen domein Maar ben erg laks geweer moet ik zeggen haha na 2-3 jaar verwatert dat ook wel wat haha
wat een mooie echo's komen er voor bij! super zeg! ik mag donderdag weer en ben al zo zenuwachtig. @liefsvanmama: fijn dat je weer thuis bent! en sterkte met je misselijkheid! het is vreselijk! heb vanmorgen van 6-10 uur alleen maar overgegeven. daarna ging het wel weer. bij mn dochter was ik toen 5 kilo afgevallen. maar bij jou is het wel heel extreem. hopelijk helpt de primperan! bij mn dochter heb ik een zwangerschapsboekje bij gehouden. dat wil ik nu ook weer gaan doen. echo's: mijn verloskundige maakt bij iedere controle een echo. ze zet deze dan op een dvd. erg leuk. van mn dochter heb ik dus een dvd vol echo's.
Het is niet nieuw maar wel voor mij Thanks iedereen. Ik vind het echt niet meevallen, en ik had mijn dochter ook gemist
wauw liz dat is een super vk! Hier heb ik ook de eerste echo met een kloppend hartje op dvd en de 12 weken echo laat ik weer op dvd zetten. Ons zk doet dat als service...superleuk! Liefsvanmama fijn dat je weer thuis bent...
Ik weet niet meer wie het over die app had van pampers hallo baby... Maar ik heb hem eindelijk gevonden en geïnstalleerd, maar hij opent het niet. Als ik het Appje wil openen, schakelt hij steeds meteen weer naar mijn beginscherm. Weet iemand waar dat aan ligt en wat ik eraan kan doen? Ik heb hem al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet...
Mooie echos dames!! Ik heb nu 2 echos gehad 1e was omdat ik al 2 keer een miskraam heb gehad om mij 'gerust' te stellen. Volgende week weer een voor de nekplooimeting! Ik kan niet wachten nog steeds zoo onzeker gaat gewoon niet weg! Vandaag zat er een eel klein beetje rose/rood russen slijm bij afvegen en dan kan ik me tot de volgende echo druk maken! Word gek van mezelf! Loop heel de dag re niezen en hoesten dua zal wel gesprongen adertje zijn gok ik!? Sinds paar dagen ook iets minder misselijk en on plaats van blij komen er zorgen... Wil zo graag genieten maar het dringt allemaal nog niet helemaal door of durf het nog niet. Vind ik best wel latig
Wat een mooie echo's weer!! Ik mag eindelijk over 6 dagen, ben erg benieuwd en vind het heel spannend... Hier lekker een rustig vrij dagje en heerlijk in de tuin gezeten onder een parasol. Ik behalve moeheid en gevoelige borsten helemaal geen last van kwaaltjes.... Na ja iets minder energie, ging vanmorgen hardlopen maar ben na 2 km toch maar gaan wandelen... Grrr....
heel herkenbaar! ik durf ook nog niet te genieten. en dat beetje bloed, daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor! Na de 10 weken blijft het hcg stabiel dus het is heel goed mogelijk dat je kwaaltjes minder worden.
Hoe goed houden jullie je trouwens aan de voedingsvoorschriften wat je juist (beter) niet kan eten? Ik heb zojuist bij Domino's Cinnastix besteld (kaneel brood).. Zoooo lekker! Kan heus geen kwaad toch? Het is tenminste geen rauw vlees oid???
Dames, ik heb een vraagje, we gaan morgen naar Hellendoorn, uitje met mijn stage maar zou je zo vroeg al niet meer in atracties mogen??
@Pampers App: Ik heb die ook en die deed het altijd prima totdat ik gisteren een update deed en nu heb ik hetzelfde: hij start gewoon niet op... Dus dat lijkt een bug in de nieuwste versie. Nu maar gewoon op de volgende update wachten Is wel de moeite - zo mooie plaatjes
Waarom zou je dit niet mogen eten?? Gewoon lekker van genieten!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet steeds ga nadenken of ik iets niet mag eten... Filet american laat ik nu wel staan... Erg jammer, want op een pistoletje vind ik dat erg lekker! En mosselen durf ik nu ook niet te eten. Geen idee of dat wel of niet mag...