Tja, daar heb je ook wel weer gelijk in ha ha. Zeker de hele vroege, dan zeg ik meestal: goh, hij heeft jouw ogen ; )
Hahaha ik keek naar de echo em dacht...jij bent een meisje alsof je dat ziet. Maar ik snap je hoor. Je ziet ze ook bewegen en op de een of andere manier herken je dan iets. Maar die echo met 26, als je die gaat doen, die is altijd het meest speciaal!
Die ga ik denk ik deze keer in 3d doen met mijn moeder. Bij de vorige zwangerschap waren we wat te zenuwachtig voor een pretecho wegens complicaties, maar nu staan we er beiden wat rustiger in en ze gaf nu zelf aan wel een keer mee te willen. Lijkt mij dan leuker bij een pretecho dan in het ziekenhuis waar ik onder controle ben. Die echo's blijven spannend.
Ney afspraak gemnakt voor 20 weken echo. Mag een dvd meenemen! Leuk he! Bij de ha was super. Ze luisterde echt goed. We gaan de medicatie verlagen en kijken hoe het helpt. Ik plaats zo ff mijn echo vsn vorige week. Kunben jullie mij vertelken of hij goed is voor het nub forum en waar ik dat forum vind????
volgens mij bedoel je iemand anders, je bedoelt die vriendin die boos was om het blijde nieuws toch??
Ik ben 25, maar het is gewoon goed denk ik. ik ben niet bang voor de combi uitslag, maar maak me gewoon heel heel klein beetje zorgen over mijn beta HCG waarde. Ach ja, nu maar afwachten. Ga gewoon lekker genieten en lekker shoppen voor de kleine
Grappige was dat hij zei dat hij geen last heeft van lichamelijke agitatie. Waarop de ha zegt: nou ik zit je vrouw aan te kijken en zie je vanuit mijn ooghoek de hele tijd bewegen! Gelukkig dat ze het ook zag!!!
Hallo dames, ik ben weer terug uit viva la france, helaas is de zon hier ver te zoeke , ga van het weekend beetje bijlezen..