Hi! Missmary, welkom terug! Hier is het ontzettend warm met volop zon! Ben eigenlijk al klaar met vandaag . Vanochtend drie taarten gemaakt, met mams verjaardagscadeaus voor mij uitgezocht en daarna nog samen met haar het hele huis schoon gemaakt. Vanavond nog boodschapjes doen en dan klaar voor de verjaardagsvisite. Hopelijk is het morgen wel buitenzit weer. Ik lees dat vele van jullie al een afspraak hebben staan voor de 20 weken echo. Hier mag ik pas bellen voor die afspraak als ik 16 weken ben. Waarom zouden ze dat doen? Vind het een beetje raar overkomen. Zo van pas als je echt in de buurt bent van die 20 weken echo, geloven we erin dat het ook goed is en mag je komen. Of overdrijf ik nu een beetje? Voor de lijst: vanaf morgen mag mijn leeftijd 37 zijn
Eindelijk voor elkaar gekregen om de echo foto op de computer te krijgen. Dus ik wil hem graag even showen! Deze was vorige week bij 11 week en 1 dag.
ja zag haar naam en dacht...oh ja! Kiki bel gewoon....lijkt me dat je ook optijd een afspraak moet maken?
Allemaal leuke reactie gehad op fb vandaag. Fijn om eindelijk niets meer te hoeven verbergen. Vanmiddag met zoonlief voor het eerst naar de bioscoop geweest. Hij vond het geweldig. Gaan we vaker doen!
Afgelopen 2dagen erg druk geweest in N.inthe's nieuwe kamertje hij is nu bijna leeg alleen de box staat er nog maar die kan zo 123 niet ergens anders heen dus die moet ff blijven dus nu kunnen we gaan schilderen en dan na onze vakantie meubels erin en dan kan N.inthe optijd naar der nieuwe kamer, en de uk in haar oude kamertje
Seaband maakt me nog misselijker, maar bedankt voor de tip. Zit nu aan de dubbelzoute drop tegen misselijkheid. Geen verstand van nub, dus ik weet het niet. Ga mijn echo als het zichtbaar is ook plaatsen volgende week. Hier had mijn dochter vandaag een enorme driftbui! Ze kwam er maar niet uit, schoppen en slaan en gillen in de buggy! Bn d'r maar mee blijven lopen.
Goeieavond ! Even een egopost hoor sorry ! vanavond hebben we weer eventjes mogen spieken naar de kleine en gelijk maar even wat geupload. De foto van vandaag 12+2 is gemaakt tijdens een oefensessie van een VK dus ben erg benieuwd of er een NUB op te zien is.. ik denk van niet nl want ik zie helemaal niks. Het beentje ligt er voor geloof ik ...? De bovenste is van vorige week. De onderste van vanavond. Hij/zij lag in een apart kuiltje waardoor het kinnetje zo op de borst lag heel de tijd hihi
Hier ook nog geen afspraak. Ik sta op de plan lijst en ze bellen rond de 16 weken om het in te plannen. Denk dat ieder ziekenhuis of vk anders werken. Vond het persoonlijk ook raar
Oh nu ben ik nog nieuwsgieriger! En in het zh zullen ze daar wel geen aandacht aan besteden! Pfff mischien toch maar een pretecho! Ik wil het alleen niet bekendmaken aan fam. Enzo dus ik zeg tegen iedereen dat we het niet weten. Wie heeft er ook smorgens altijd zoveel bloed in zijn neus?